Bort med mammaklærne.

//annonse

I fem år sammenhengende har jeg vært låst til å velge klær som enten har rom for en voksende mage, en øm bolledeig mage og som har lett tilgang til matstasjonen til junior.

Ammevennlig og voksevennlig.

Og nå, står jeg der at jeg plutselig kan velge fritt.
DET føles veldig veldig rart. Og veldig deilig, det må det være lov å si det.

Så nå går ammetøy, gravidbukser og topper, ammebh og mammatruser ut av garderoben.
Og GJETT om det ble lunket inni der.

Her trengs det uten tvil påfyll.

Planen er å litt etter litt lage seg en god garderobe, men klær som kan gå om hverandre.
Jeg orker ikke handle i butikker, så benytter meg av nett, og som dere vet er ellos en god favoritt.

Og i tradisjonens tro deler jeg selvsagt en rabattkode fra nettopp ellos.
Rabattkode 435401 gir 33% på dyreste ordinære vare, og dersom det er noe på salg i kurven din, får du 5 % ekstra på det.

Om du er ivrig, kan du trykke HER og komme rett til alle nyhetene.

 

Men om jeg kan få komme med noen tips:
så er det denne nydelige buksen. Altså, den er magisk god på.

Den er plussize, begynner på 42 og går helt opp til 60. Finnes i flere farger.

Også denne, hettegenseren har perfekt lengde og fasong og den er SÅ god.
Jeg har den i to farger. Perfekt til jeans eller tights

 

Basic jeans er noe alle trenger i skapet, denne er myk, høy på livet og finnes i sju ulike farger

 

Og på ønskelista nå, står denne Nydelig blomstret kjole med lange armer. Perfekt med en cardigan, strikketgenser utenpå eller bare akkurat slik den er.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg