1-2-3-4-5- S-E-X

Frokostbordet er helt forlatt, pga en ammepause midt i det som skulle bli en hyggelig felles frokost, sitter jeg mutters alene ved frokostbordet.

Det stusselig, men absolutt ikke grusomt.
Jeg har tross alt stillhet.

Jeg hører pappan og minsta tulle på badet, hun ler så hun knapt for puste i det pappan synger i for full hals på Olafs sommersang.

Jeg tar meg en slurk kaffe og myser mot morgensolen.
Har det igrunnen ikke så aller værst der jeg sitter.

En slurk til, jeg lukker øya nyter.

Ja du lurer kanskje på når dette innlegget skal handle om sex?
Vell det kommer nå 😉

For der jeg tror jeg sitter helt alene blir stillheten avbrutt fra sofaen.

MAMMAAAAAAaaaa..?

Jeg kvepper til, bak meg i sofaen sitter størstebror, han har ipaden på fanget og har tydelig vært veldig konsentrert så stille som han har vært.

Jaaaa sier jeg mens jeg fortsatt nyter solen som varmer i ansiktet.

Vet du hva sex er?

woman-shocked_article_new

Øya mine er ikke lenger lukket.
De sperres opp og for mitt eget beste setter jeg kaffekoppen rolig ned.

Hva i helsike er det han har sett på i den lange stunden han har sittet der med brettet.
Krisetanker går gjennom hodet.

Har mannen skrudd av barnesikkerheten på ipaden??

Hva sier du vennen min, sier jeg med skjelven stemme.
Dette var spørsmålet jeg minst venta meg her i min stille frokoststund.

Vet du hva sex er ?! gjentar han lettere irritert.

Ehhh, ja det vet jeg jo..
Jeg setter meg godt til rette i stolen, nå kommer det… praten som alle barna må gjennom.
Vell, noe tidligere enn jeg hadde antatt med denne karen, men ettersom gutten har sett det utenkelige er det nok på tide uansett. Hvem vet hva en femåring kan finne på youtube

Den loggen SKAL jeg sjekke etterpå.

Vet du hva sex er? Gjentar han lettere irritert.

Jaaa sa jeg jo.

Jah, det vet jeg og, sier han lettere fornøyd.

Vet du?
Nei og nei, hva er det han har sett.

Ja… det er tallet etter 5.
Og jeg kasta det nå…

Jeg spiller ludo mamma, vil du være med?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg