10 Løgner jeg har fortalt til mine barn.

Ærlighet varer lengst. Det er det ingen tvil om.
og dette prøver jeg å fortelle til mine barn i en eller annen grad med jevne mellomrom.
Likevel, forteller jeg løgner i større eller mindre grad hver eneste dag.
som feks:
 
Virker ikke lyden lengre? Så synd.
Batteri? Nei dessverre, det finnes ikke batteri til den leken der…

Pass pass, koppen er varm ikke røre.
Så tar jeg en god slurk av cola zeroen 😉

 
Hvis du spiser nok grønnsaker, kommer de tilslutt å smake godteri 
.
Man kan ikke sitte på youtube etter kl 20, da skrur internettdamen av internett

Løvetann er fredet og ikke lov til å plukke 😉

Ding ding, ding ding.
Isbilen nei, det er kirkebobilen.

Å sitte for nære TV gir deg firkanta øyne.

Hvis du svelger tyggisen din setter den seg fast i magen din.

Hvis du fortsetter å lage den grimasen blir ansiktet ditt sånn.

Når du blir 18 kan du gjøre akkurat hva du vil…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg