20-50% rabatt på alt av barnetøy – siste rabatt fra knertenogkaroline.no

//annonse

Jeg har blogget siden 2014 og siden 2014 har jeg hatt med meg fantastiske knertenogkaroline.no.
En jordnær, ekte og god butikk med barneklær av god kvalitet og ikke minst en knakande god service.


Med raske utsendelser, raske svar på kundeservice og lett tilgjengelighet har de vært et naturlig valg for meg de siste fire årene og det har vært en stor ære å ha de med på laget.
Hele 55 rabattkoder og rabatter har de delt med oss og meg, og dette er den 56 og siste gang.

Dette er både vemodig, trist og godt på en gang.
Mye har skjedd med bloggen, meg og ikke minst Knerten og Karoline siden vi startet.
Både jeg og de har vokst.
Ungeflokken har fordoblet seg (!!) jeg har fått min egen (sammen med min mann) butikk og Knertenogkaroline.no har fått flere fysiske butikker og blitt en knallfin nettbutikk.

Jeg har brukt klærne som Knerten og Karoline tilbyr i fire år og er vanvittig fornøyd. Hovedtyngden hos de er nameit, men de tilbyr også hust&clair, fixoni og salto blant annet.
Klærne har en fornuftig pris og tåler å bli brukt, som er vesentlig da vi selvfølgelig ønsker oss klær som kan gå i arv.

Rabattkodene fra knertenogkaroline.no har vært ekstra moro å dele ut fordi de har vært veldig aktuelle. rabatter på vintertøy når vinteren kommer, ull til høsten og masse herlige sommernyeter allerede i april/mai. Og den siste rabatten er ingen unntak.
Denne gangen trenger du ingen rabattkode, det er rett og slett 20-50% rabatt på hele butikken og det vil vare fra nå til 14. desember.
Absolutt alt med andre ord, men gjelder kun på lagerførte varer.
HER finner du nettbutikken. Gjør unna de siste julegavene, sørg for å kapre noe du trenger til redusert pris eller bare kjøp noe du kanskje har siklet litt på.
Happy shopping og takk for samarbeidet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg