20-50 % rabatt på leker + en unik rabattkode + GIWEAWAY !

Nå er det akkurat 2 uker igjen til julaften.
Hvordan er pulsen?

Her begynner listen å fylles, det er ikke mye igjen her nå før jeg er FERDIG med å handle, da er det bare å pakke inn som mangler 😉

Hvordan ser listen din ut? Har den noen hull, og spesielt om du mangler til dine eller andres barn har jeg VELDIG gode nyheter til deg.

Hos mimmis.no får du nå alle leker til herlig førjulspris, 20-50 % rabatt på ALT.
OG siden du er så eksepsjonelt smart og leser bloggen min, får du i tillegg 20% EKSTRA rabatt på ALLE leker.

 

At mimmis.no er gode på barneutstyr vet de aller fleste nå, men at de og er i ferd med å få et enormt utvalg gode leker var du kanskje ikke så klar over?

Og med denne rabattkoden kan du virkelig gjøre et kupp:

rabattkode

(prisene endrer seg i det koden tastes inn)

Det er virkelig mye å velge i hos de, og en god oversikt over hva de har finner du HER.
MEN noen godbiter kan jeg jo vise frem.

Jeg må innrømme at jeg har en ekstra kjærlighet til lekene fra KidKraft.
Disse tåler håndtering av en litt ivrig2-3 åring samtidig som at de har nok detaljer til å fenge en 5-6 åring.
(ekstra info: dersom du finner noe fra Kidkraft som er bestillingsvare, vil disse rekke frem til jul ifølge sjefen selv 🙂 )

Kjøkkene og lekematen er superflotte.

kjøkken1

Og denne må jo være en hver gutts (eller jentes) store drøm, brann og politi i ett.
guttedrøm

Også disse fantastiske togbordene da.

0018943_kidkraft-togbane-sett-med-bord-city-explorer-80-deler_560

Sands alive er årets store nyhet, en formelig sand. Mellomting mellom sand og plastelina som aldri tørker ut. Perfekt aktivitet en litt lang søndag, eller feks en sykdomsdag.

sand

 

Har du en liten en som er glad i fjernkontrollen kan kanskje denne være noe?
0033520_kids-delight-zip-zap-tv-smarttelefon_560

Og har du en frostfan er jo dette huset MAGISK

0032538_kidkraft-frozen-ice-castle-dukkehus_560

Disse tøffe gåbilene får du fantastisk pris på.
Flott holdbar leke, og veldig flott på barnerommet.
gåbil

 

Et enormt utvalg babyleker.
baby

 

Og til de litt større finner du feks

Bratz

0034857_bratz-metallic-dance-party-2-pack-cameron-cloe_560

Eller Hovertech, helikopteret du skal skyte ned.

0033510_hovertech-battle-fx

 

I tillegg har du et lass med puslespill (og andre spill) badeleker, bøker, utkledning og for den kreative har de jammen en del også.

Det er førstemann til mølla her, blir det tomt, rekker de nok ikke å få nytt påfyll før jul.

HAPPY SHOPPING 🙂

 

Også lovet jo jeg en

Giveaway! (vi har trukket vinneren)

0019682_kidkraft-dukkehus-florence

Vil du vinne dette flotte dukkehuset fra KidKraft?

Vi har trukket vinneren:

Barbro Marita Paulsen
Gratulere så mye!

 

185 kommentarer
    1. Ønsker å vinne dette til min datter som blir 5 i januar og til lillesøster som kommer i februar 🙂 vi er på utkikk etter ett dukkehus de kan ha på rommet de må dele 🙂

    2. Ønsker å vinna dette kjempefine dukkehuset til jentene mine på 5,5 år og 11 mnd. Me har valgt å ikkje kjøpa julegaver til barna i år, siden eg er i ulønna permisjon, og det blir andre prioriteringar ? dei hadde elska det!

    3. Ønsker å vinne til min datter som blir 5 etter jul. Vi for ikke feiret dagen med henne og ønsker å glede henne m dukkehus som hun ønsker seg. Krysser fingrene

    4. Ønsker å vinne dette til mine to yngste jenter på 5 og 1 år. De har aldri hatt dukkehus, så håper de kan få gleden av et nå ?
      god jul! ??

    5. Jeg ønsker å vinne dette til min snart 5 år gamle sønn som har kjempe lyst på et dukkehus som han forhåpentligvis vil dele med sin søster på 2 ?

    6. Jeg ønsker å vinne dette til min datter på 3.5år som ønsker seg “hus til dukkene” i julegave nå som hun endeli har fått sitt eget rom hun kan ha d i 🙂

    7. Ønsker å vinne dette til søte tantebarnet mitt Filippa Louise ? Dette er noe hun kan ha glede av i mange år.
      God jul ? ?

    8. Ønsker vinne dette til min datter på 2,5 år. Hun skal få eget rom for første gabg når vi snart flytter og dette hadde nok vært perfekt der inne!

    9. Til dattera mi. Hu har virkelig fortjent det! Da mor og far har gått fra hverandre og lekene er delt hadde det vært kjempe kjekt å fylt opp litt mer hjemme ☺

    10. Ønsker å vinne dette til datteren min på 4 som ønsker seg så veldig et slikt hus til jul ☺

    11. Ønsker å vinne huset til min datter på snart fire 🙂 Hun hadde letta hadde vi vunnet dette 🙂

    12. Jeg ønsker å vinne dette til jenta mi på 4 år, da hadde hun nok blitt kjempeglad!

    13. Ønsker å vinne dette dukkehuset til mine to små jenter på 4 og 6 år.
      Vi har hatt noen tøffe år de siste årene, men heldigvis ser det ut til at vi kommer oss til toppen og over kneika samlet alle sammen <3
      Hadde derfor vært veldig gøy å kunne glede jentene med noe ekstra som takk for at de er så tålmodige, så empatiske og verdens beste heiagjeng når mor "ligger nede".

    14. Ønsker å vinne dette til jentene mine som er 6 og 7 år,de hadde elsket dette ?

    15. Vil gjerne gi ett dukkehus til døtra mi på snart 3år ! Da hadde ho blitt kjempeglad !!!

    16. Ønsker å vinne dette til mine to jenter på 4 og 7 år. De har ikke dukkehus, så kan det være kjempe overraskelse for dem:-)
      God jul! ?

    17. Ønsker og vinne dette til datteren min til jul. Hun ønsker seg et dukkehus:)

    18. Ha kjempe lyst på eit dokkehus te tulla mi som snart e 3 år. Ho elska å leika me dokker å små duppedittar, dette hadde vore midt i blinken for ho?

    19. Jeg har ei lita frøken og en liten kar som ønsker seg dette dukkehuset?? De er to søsken på 2 og 5 år som elsker å leke sammen og styre og stelle med slike ting. Å gi dem dette dukkehuset til jul ville vært helt fantastisk. Kan se gleden i øynene deres når de åpner pakken. Det er det som er jul nå etter at jeg har fått barn. Å se gleden ved julefeiring, maten, samværet og gavene. Jeg krysser fingrene??

    20. Ønsker å vinne huset til barna mine på 5 og 2 og mini som ventes om få dager.

    21. Ønsker å vinne det til min datter, hun fyller 3 år i mai, hadde vært en super gave 😀

    22. Ønsker å vinne dette dukkehuset til jenta mi på 2 år.
      Har delt blogginnlegget på facebook.

    23. Jeg ønsker meg ett sånnt dukkehus til jentene mine på 1,5 og 3,5 år. Da vi ikke har noe sånn hjemme. Og trur det treffer midt i blinken for dem

    24. Jeg vil vinne dette til min datter som elsker dukkehus, og som har ønsket seg lenge <3

    25. Ønskedrøm til min lille frøken på 3 år som elsker å stelle med dukka si?

    26. Dette hadde det vært stor stas for treåringen vår å vinne! Foreløpig er lekebilen hennes slottet til Elsa og Anna. Lenge leve barnlig fantasi altså, men et ekte dukkehus hadde nok vært til stor glede likevel. ?
      *delt*

    27. Ville gitt dette te eldstegutten vår på 5. Før sommeren begynte 3 av barnehage vennindene hans på skolen da de ble seks et år før. Han savner de veldig og får ikke vært like mye med de nå. Han ville vært i ekstase om han kunne invitert de hjem for leking i DETTE dukkehuset. Rollelek er det kjekkeste og et slik hus legger opp til mye koslig lek.

    28. Ønsker å vinne dette til min datter på tre og min sønn på 1. Begge elsker å leke med dukker og dukkehus. Yngstemann er helt frelst av eldste sitt lille og kan sitte å leke med det i timer om han får lov. Eldste er veldig lei seg over at barbiedukker hennes ikke får plass i det lille dukkehuset hennes.
      Så begge barna hadde blitt i ekstase om jeg vant dette til dem.

    29. Ønsker og overaske min 4 åring med dette dukkehuset til jul? På lekebutikken har de et lignende hus og hver gang vi går forbi blir vi stående der i evigheter for at hun skal leke med det.

    30. Datteren vår på snart fem år blir nok kjempeglad om dette er gaven fra oss på bursdagen 1 januar.

    31. Jeg ønsker at jentene mine på 3år og 6år skal vinne dette. De er så snille, gode og omsorgsfulle. Og de elsker rollelek. Så dette hadde vært en fin julegave til dem.

    32. Åh, vil gjerne vinne dukkehuset til min herlige datter på ett og et halvt år. Tror hun ville kost seg mye med dette.

    33. Jeg ønsker at min datter som blir snart 5år hadde vunnet dette dukkehuset?Det har vært ett tøft år, vi mistet Søss/tante på bursdagen hennes, hun hadde en mamma i sorg+gravid og hormonell og flyttet og oppi alt dette har min sterke, omtenksomme lille sommerfugel vært der for meg og jeg har vært der for henne??
      Hun er blitt storesøss til en jente som hun hadde delt dukkehuset med, når hun begynner å ville leke? Storesøss er omtenksom, hjelpsom, snill og god mot lillesøster? Uansett hvor mye hun skriker?
      Dermed fortjener hun virkelig en overraskelse ??

    34. Dette huset hadde vært supert til jenta mi Hanna på 3 år ♡ krysser fingrene!

    35. Ønsker å vinne dette flotte dukkehuset til jenta mi som bli 3 år i januar. Hun er helt fantastisk og fortjener virkelig noe ekstra. Jeg er kronisk syk og har vært veldig syk de siste årene, og Sophia-mi er så utrolig flink til å takle alt dette. Hun hjelper til hjemme med sin lillebror som krever mye tid og oppmerksomhet. Hun er flink til å vente på tur og å passe på lillebror når jeg er dårlig. Dette hadde vært utrolig kjekt å fått gitt den lille engelen min❤️

    36. Ønsker å vinne dette flotte huset til verdens fineste lillemor på 1,5 år. Ho elsker å leke med dukker, og dette ville gledet henne i mange år framover ?

    37. Dette dukkehuset hadde vært perfekt for vesla mi som fyller 4 år 2 uker etter julaften ❤ hun elsker dukkene sine så et hus ville vært midt i blinken.

    38. Ønsker å vinne dette flotte dukkehuset til jentene mine som fyller 1 og 2 år i februar 🙂

    39. Dattera vår som blir 3år i februar ønsker jeg å vinne dette flotte dukkehuset til 🙂 Riktig god lucia og jul! 😀

    40. Jeg ønsker å vinne dette til min lill frøken. Hun elsker å leke med kjøkken ?

    41. Jeg ønsker å vinne dette til min datter, Mathilde på 5 år!! Har like mye lyst til å leike med det jeg også! ??

    42. Jeg vinner veldig gjerne dette huset, hehe 😉 ? Jeg har 5 barn, og 3 av dem er jenter. Men vurderer å kjøpe det, så om jeg vinner gir jeg det til venninnen min Tabita, som også har mange barn. Hun er en uvanlig tålmodig person, synes det er prisverdig at hun beholder denne egenskapen som 8-barnsmor (hun bare 32 år). Maken til harmonisk mor skal man lete lenge etter 🙂 Synes hun er flink til å gjøre det beste ut av det å ha stor familie og til tider ganske lite penger, tror ikke barna merker så mye til det! Og takknemlig er hun, hører aldri en eneste klage!! Et av mine store eksempler er hun. Har kortere lunte selv, så jeg unner dette nydelige menneske alt mulig godt. Det hadde vært sååå fortjent om hun fikk dette dukkehuset..!!!! Hun har 6 døtre. Tabita Vetsch heter hun. (tabyv på insta)

    43. Dattera mi som blir 3 år 2. juledag hadde elsket denne, det lekes mamma og pappa dagen lang og dokka og barbien de blir stelt og ordnet med. Et så flott dukkehus hadde nok både hun og lillesøster på 1 1/2 år hatt mye glede av. Så det er bare å krysse fingrene og håpe man er så heldig?

    44. Ønsker å vinne dette til min datter på 7 år, Mina ? Hadde vært fantastisk gave:)

    45. Ønsker å vinne til min fantastiske snuppe som snart blir 3 år, og regner med Lille plutten våres på straks 1 år og syns den er fin. Krysser fingre og tær

    46. Ønsker å vinne det til mine fantastiske to døttre på 2 og 8 år ☺

    47. hadde vært fantastisk å få vinne dette til mine to jenter som garantert hadde jublet om de kunne få pakket opp dette under treet i år 🙂 <3

    48. Dette ville jeg gitt til mine 3 minste barn 🙂 hadde Vært en råflott overraskelse! !!

    49. Hei. Jenta mi på snart 3 år hadde elsket dette lekehuset!!!Hun er så glad i å leke med barbie dukker og småfigurer, så dette huset hadde vært midt i blinken for henne:)

    50. Jeg ønsker svært gjerne å vinne denne til min nydelige datter på 6 person ønsker seg veldig et dukkehus. Hun er så god og snill storesøster for tvillingene, og hun og lillesøsteren leker ofte med barbie og dukker sammen, så det hadde passet perfekt!

    51. Ønsker å vinne det til min datter som snart er 4 år og faller like pladask for huset hver gang vi er innom lekebutikken 🙂

    52. Hei ! Så fantastisk! Nå skal jeg inn å se og handle!
      Dukkehuset vil jeg gjerne vinne til mine egne barn !
      Dukkehuset til min søster får gjennomgå når vi er der på besøk, så at min sønn og datter kunne hatt ett eget hadde vært så utrolig morro å kunne gitt dem ! Kan ikke forestille meg glisene og jubelhylene engang! Hehe 🙂

    53. Dette dukkehuset vil jeg gjerne vinne til en liten jente på 4år som jeg er tante til! Hun elsker rollelek og dukker, så dette hadde virkelig vært midt i blinken?

    54. Ønsker å gi dette til min datter som fyller 6 år rett over nyttår. Hun ville ha elsket det!!

    55. Jeg vil gjerne vinne det til min datter på 2,5 år som elsker å leke med dukker?

    56. Jeg krysser fingerne for å vinne dette til mine to små barnebarn på 3,5 og 1,5 år. Hun største ønsker seg veldig et slikt dukkehus og hun skal levere smokkene sine til nissen hvis hun bare får et dukkehus ??? Det hadde vært gøy å glede henne med dette ????

    57. Jeg ønsker å vinne dette til lillemann på 5 år som så gjerne vil ha et dukkehus.

      “men det må jo være et stort et for han er jo gutt må vite” 😉

    58. Dette håper jeg på å kunne vinne til Snuppa her i huset! Hadde vært en fantastisk julegave/bursdagsgave å gi ho ?

    59. Ønsker å vinne dette til min kjære datter Aminda?? Hun har nettopp blitt storesøster til lille Live?

    60. Ønsker å vinne dette til et tantebarn som snart blir 4 år ❤❤ Hadde vært perfekt gave. ..

    61. Ønsker å vinne dette til mine gutter på 2 og 5 år. “Dukkehus” kan brukes til så mye gøy!

    62. Ønsker og vinne dette til faddersnuppa på 2år som jeg virkelig ønsker å skjemme bort litt da økonomien ikke strekker til…:)

    63. Hvis jeg hadde vunnet dette, skulle jeg gitt det til min søte kusine som fyller 3 år like etter jul, og jeg er fadder til.

    64. Det nydelige huset vil eg gjerne vinne til minste frøkna i huset på 2,5 år 🙂

    65. Dette dukkehuset ville jeg gitt til bonusdatteren min som blir 5 i april, og storesøster for 2.gang i mars. Ei utrolig flink og snill lille- og storesøster som vi alle er utrolig glad i i vår utvidede familie!!

    66. Jeg ønsker å vinne dette til barna på 4 og 3 år. Blir ikke stort med gaver under treet i år, så dette hadde nok blitt populært 🙂

    67. Ønsker å vinne dette flotte dukkehuset til min datter som hun kan ha i flere år framover =)

    68. Kristine, min datter på snart fem, hadde elsket dette huset. Hun koser seg så med rollelek, og skravler i vei, først som den ene og så som den andre. Hun elsker å leke med både små og store dukker og har en utrolig omsorg for dem. Dette huset hadde vært perfekt for henne. Tipper at hun helst ville hatt det med seg i sengen om natten. ?

    69. Wii!!Eg ønsker å vinne dette huset til våre to barn, Kristin på 1 1/2 år og Mathias på 4 år??? dettan hadde vore artig fe mor au??

    70. Hadde villa gitt det til to skjønne jenter på 1 og 3 år som jeg er “filletante” til. De hadde kosa seg stort med dette dokkehuset 🙂

    71. Ønsker å vinne dette til mine to jenter? Dette hadde de kommet til å elsket!

    72. Jeg ønsker å vinne dette huset til mine tre 3-åringer. Vi har to gutter og ei jente, men her er det ingen kjønnsbestemte leker, alle leker med alt her i huset 🙂 Dukkehuset er jo i perfekt størrelse slik at de kan leke med det samtidig også!

    73. Dette huset står øverst på julegaveønskelista til Oda Sofie som blir 4 år i begynnelsen av januar ❤ verdens beste jente og storesøster til lillebror på 2 og og lillesøster på 5 mnd. Hun kunne virkelig fortjent en ekstra overraskelse ❤

    74. Ønsker å vinne dette til min niese på 5 år som har blitt veldig glad i dukker. Hadde vært supert å ha et hus de kunne bo i. Jeg hadde nok blitt med på leker uten å nøle 🙂

    75. Jeg ønsker virkelig å vinne dette til datteren min på 3,5 år ? Hun hadde virkelig elsket det ?

    76. Jeg ville gjerne gitt dette dukkehuset til min datter som alltid har ønsket seg et stort dukkehus av denne typen.
      Jeg vet hun hadde gått i fistel – og jeg ønsker å gi henne denne gleden. Derfor vil jeg “nominere” henne – og håpe vi er heldige for en gangs skyld.
      Hun og tvillingbroren leker mye sammen med alt fra bamser til biler og dukker – så denne ville de fått glede av begge to 🙂
      Har aldri hatt vinnerflaks – men krysser fingrene!

    77. jeg ønsker å vinne dette til vår flotte jente på snart 2 1/2 år. Hun har begynt med litt rolle spill med duplo figurer og hadde jo Vært fint med et så flott dukkehus.

    78. Ønsker å vinne det til jenta mi, som fyller 3 år til onsdag. Hun ønsker seg et dukkehus, og dette hadde vært flott til henne.

    79. Jaaa, jeg vet akkurat hvem jeg skulle gitt denne gleden til, men jeg vil ikke skrive hvem her. Jeg har jo delt dette på Facebook nå, så blir litt domt å røpe det her i tilfelle de ser det ? Men kan garantere at det er noen som kommer til å bli overlykkelig og det ville gledet meg og mine barn enormt å kunne gitt denne gleden til frøkna ???

    80. Det skulle jeg gjerne vunnet til min datter på litt under 3år. Det ville også gjort pappan hennes meget glad,for han ønsker at hun får seg dukkehus!!

    81. Jeg krysser fingrene og håper vår jente på snart 4, kan glede seg over dette flotte huset, både nå og i lang tid fremover 😀

    82. Jeg ønsker å vinne dette nydelige dukkehuset til min skjønne datter på 4 år. Dette dukkehuset hadde hun blitt fantastisk glad i, det vet jeg 🙂

    83. Ønsker å vinne dette til mine fantastiske to barn på 2,5 og 7 mnd. Mange år med mye lek og glede hadde et slikt hus gitt 🙂

    84. Hadde vært supergøy å fått overraska jenta mi på 2,5 med dette huset! Hun elsker å leke med dukker og det er det eneste hun kan virkelig kose seg lenge med. Vi fikk tak i et 40 år gammelt dukkehus med eldgamle møbler til gratis som vi skulle fikse opp, men det ble bare stående og møblene var så skitne å fæle at de måtte vi kaste. Så et slikt hus hadde blitt satt stor pris på og brukt veldig mye her hos oss! ???

    85. Ønsker å vinne dette til min datter som elsker å diske opp til både liten og stor 🙂 Bamsene hennes går aldri sultne her i huset 😉

    86. Jeg ønsker å vinne dette til begge barna mine. Jento på 4 år og guten på 1.5år hadde elsket dette og lekt masse sammen. Så hadde de også fått en flott julegave fra meg i år

    87. Ønsker å vinne dette til min kjære datter på snart 4 år 🙂 hun elsker å leke med dukker og dette dukkehuset hadde vært en kjempefin overraskelse å gi henne 🙂
      Håper virkelig på å vinne 🙂
      god jul til deg 😀

    88. Hei, ønsker sjølvsagt å vera så heldig at eg sku vinne dette dukkehuset, evig optimist 🙂 2 små jenter = lykke

    89. Jeg skulle gjerne hatt dette huset til mine to jenter på 3 og 6 år som ønsker seg et dukkehus ☺

    90. Ønsker å vinne dette til min datter på 2,5år som skal bli storesøster i mai. De “hjemløse” dukkene hennes hadde også blitt glad 😉
      Ønsker dere en God Jul 🙂

    91. Ønsker å vinne dette til de to små tullene mine. Jennie på 5 år, og Maia på 1,5! ?

    92. Åh…dette er drømmen til vesla vår, Aurora Anabell <3 Hun ville først blitt målløs (en sjeldenhet for denne lille trolljenta, hehe) og så ELLEVILL av ekstase 🙂
      *Tvi tvi*

    93. ønsker å gi det til mine 2 jenter på 5 og 3 år, slik at de lærer å dele på lekene og samarbeide ?

    94. Jeg ønsker å vinne dette til min stedatter. Hun er 9 år, psykisk utviklingshemmet og har dessverre vært gjennom mye de siste årene. Hun hadde virkelig storkost seg med dette dukkehuset. Her kan hun utfolde seg og virkelig lære rollespill. Dette hadde gjort henne super glad 🙂

    95. Jaaaa, med ei jente og 3 gutter i hus, er det absolutt på tide at jenta vår får en skikkelig jenteting, antar ho pent og pyntelig lar gutta leke også, om de vil ???

    96. Ønsker å vinne dette til lillesnuppa på 2,5år som ønsker seg veldig et dukkehus 🙂

    97. Ønsker å vinne dette til datteren min da hun ble helt betatt når hu så et lignende i butikken ?

    98. Håper på å vinne dette til jenta mi på 3 år 🙂 Hun hadde vært over seg av begeistring!

    99. Jeg ønsker å vinne dukkehuset til min datter ?
      Innlegget er likt og delt ?

    100. Ønsker å gi dette til mine to døtre på 4 og 7 år, de leker mye med barbie sammen og da hadde det vært supert med et hus! 🙂

    101. Jeg ønsker å gi dette flotte dukkehuset til mitt barnebarn, vår lille prinsesse 🙂 <3

    102. Jeg ønsker å vinne det til datteren vår, som blir 4 år i mars 🙂 Hun elsker elsker elsker å leke med dukkehus og figurer 😉

    103. Dette dukkehuset hadde nok begge jentene på 4,5 og 2,5 år elsket ? Krysser fingrene! ?

    104. Ønsker veldig gjerne dette på deling til både storebror og lillesøster her i huset. Begge elsker slik rollelek 🙂 krysser fingre og tær 🙂

    105. Jeg ønsker å vinne dette lekehuset til min prinsesse på 3 år ?????? Hun elsker å leke med dukker og ønsker seg veldig et dukkehus???

    106. For ett fantastisk dukkehus!!! Hadde vært bare helt fantastisk hvis mine tre jenter (og selvsagt gutten 😉 ) kunne få noe så flott og leke med. Kjenner det nesten kjiler litt i magen bare med tanken. Dette hadde vært stas.
      ???

    107. Hadde vært stas å vinne dette til lillesøster. Det er lite dukketing å arve etter to bil/motorinteresserte storebrødre..

    108. Hadde likt å vinne dette te dattera mi ?
      Hadde passet fint inne på prinsesse rommet hennes ?

    109. Min datter på 3 hadde blitt superglad for dette nydelige dukkehuset. Det passer perfekt på rommet hennes, som vi gjør i stand i disse dager 🙂

    110. Jeg ønsker at mine to døtre på ro og seks år skal få dette, hvis jeg er så heldig å vinne! Det er et hus som begge kan leke med da det tåler litt og lillesøster vil jo gjøre alt storesøster gjør. Vi har bare et soverom til jentene, så dette ville vært en så flott å vinne?

    111. Min datter på snart 4år hadde blitt verdens gladeste lille frøken om hun hadde vunnet dette dukkehuset! 😀 ?

    112. Jeg ønsker og vinne dukkehuset til min lillesøster på 5år. ? Etter og ha fått barn selv og ikke fått like mye tid sammen med henne som før, så hadde det vært kjempe gøy og vinne dette ?

    113. Jeg ønsker å vinne dette til min gode og snille datter Malene, forde hun fortjener det:) <3 hun er rett å slett fantastisk:)

    114. Har så gode minne etter dukkehusleik, ønsker at vesle Sunniva skal få kjenne på samme gleden!;) håpehåpe

    115. Kunne tenkt meg og vunnet dette flotte dukkehuset til et vennepar av meg som har to jenter på 6 og 4år som skal få en lillebror nå i julestria. (Termin21des). Hadde vert supert og få en skikkelig juleoverraskelse til dem i år. Super blogg du har?

    116. Til et fantastisk hus ? vil gjerne vinne det til lisja vår i hus! Ho har to storebrora så no kosa vi oss med jentefarga og det som høyrer med ?
      God jul til deg og dine ?

      Likt og delt ??

    117. Jeg vil gjerne vinne til mine tre minste barn ? Jente 2, gutt 5 og jente 8år.

      De, og vi som foreldre, digger slike leker hvor de kan (lære å) leke sammen. Hvor de må bruke fantasien og samarbeide uten at leken lager lyd eller gjør de til mer passive medvirkede ??

    118. Har faktisk en GUTT her hjemme på 3 år (blir 3 i januar), som ønsker seg dukkehus i julegave 🙂 så har han 2 eldre søsken som nok også hadde blitt glade for å låne 😉

    119. Min datter hadde satt utrolig pris på dette, da hun elsker å leke med dukker✨

    120. Jeg ønsker å vinne dette dukkehuset til verdens beste datter på 3,5 år ❤

    121. Jeg ønsker å vinne dette til min datter?
      Hun elsker å leke med dukker og viser mye omsorg i slik lek, gir dukkene kos og vugger dem med “hysjhysjhysj” når de er lei seg. Hadde jeg vunnet dette og overrasket henne, vet jeg om ei som hadde blitt veldig veldig glad??

    122. Denne hadde vært perfekt til datteren min på 5 år og lillesøsteren min på 2 år, tror de hadde både lekt mye sammen og kranglet litt med denne i hus 😀

    123. Ønsker å vinne dette til de to minste (10-åringen hadde nok også blitt med på leken, tenker jeg!). Spesielt 3-åringen er glad i denne type lek. Det hadde blitt en herlig juleoverraskelse! 🙂

      Har delt blogginnlegget på min private fb! 🙂

    124. Dette hadde vært perfekt til de to yngste barnebarna våre på 3 år og 1.5 år ? De leker veldig mye med dukkene sine og vi skal faktisk kjøpe et sånt dukkehus til dem i dag !! Vi er på besøk hos dem i Singapore og skal være her i julen. Så hvis vi klarer å finne dette flotte huset her,så skal de få det. Men to andre barnebarn hjemme i Norge ønsker seg også et sånt supert hus,de er 7 og 3.5 år,så farmor krysser fingre og tær og deler på fb ?

    125. Ønsker å vinne dette til lillegulla mi. Hadde nok vært superstas ?
      Deler på fb ?

    126. Ønsker å vinne til jentene våre: storesøster på 2,5år og lillesøster 11dager.

    127. Det hadde vært fantastisk å kunne gitt mine to jenter på 6 og 8år? de har ønsket seg barbiehus lenge.

    128. Ønsker å vinne dukkehuset til min datter som blir 5 i romjula. Da hadde hun blitt kjempegla!

    129. Mine to jenter på 3 og 6 hadde hoppet i taket av dette huset. De har nok aldri set noe lignende. De er to omsorgsfulle jenter som nettopp har ryddet rommene sine for leker de ikke leker med lenger, for å gi til barn som ikke har så mye. ❤️

    130. Ønsker og vinne dette flotte dukkehuset til min vakre prinsesse på 3,5 år. Det siste året har vært utfordrende, men ho har tatt alt på strak arm og aldri klaget. Ho fortjener det ❤️

    131. Dette hadde vært en nydelig bursdagsgave til min Tindra på snart 4 år ? hun ønsker seg sånn et stort dukkehus, og elsker å leke med små og store dukker ?

    132. Jeg vil gjerne vinne dette flotte dukkehjem til min to år gamle datter, Elise ?

    133. Jeg har to jenter på 3 og 1,5 år som hadde blitt helt elleville om de hadde fått dette huset. Vi har i dag et slitent, gammelt dukkehus uten farger som trengs å pensjoneres. Håper og krysser alt jeg har for at jentene skal få gleden av dette fantastiske dukkehuset!

    134. Min eldste datter olivia ville satt stor pris på å vinne dette da dukkehus er det store om dagen!!!!!!!!

    135. Ønsker å vinne dukkehuset til jentungen på 2.5år som skal bli storesøster i Januar! 😀

    136. Ønsker å vinne dette i hovedsak til jenta mi på 5 som ønsker seg dukkehus. Men også til jenta mi på 9 som leker med dukker litt i skjul?

    137. Ønsker vinne dette flotte dukkehuset til min datter Andrine som blir 5 år i dag ?

    138. Å denne ønsker æ å kunne gi til min datter på 6 år 🙂 ho hadde blitt utrolig glad for denne gaven til jul <3 kjempefint dukkehus som ville falt i smak , også hos mora :))

    139. Ønsker å vinne dette flotte dukkehuset til jentene mine på 7 og 5 år, da de elsker leke med dukker og ønsker seg veldig et stort og flott dukkehus. Vi har hatt en slitsomt høst der mor har vært innlagt på sykehus, og en slik premie hadde virkelig vært noe for oss 🙂 Vi har bestemt oss for å ha verdens beste julefeiring i år, og en slik premie hadde vært prikken over i’en 🙂

    140. Ønsker å vinne dette flotte dukkehuset til min datter Julie på 4 år fordi hun elsker å leke med dukker,og da hadde det vært mitt i blinken med et slikt dukkehus 🙂

    141. Hei! Vi ønsker å vinne denne til minstejenta på snart 3 år. Glad, livlig og omsorgsfull. Jeg tror hun vil elske dette! ???

    142. Jeg ønsker så inderlig et kidskraft dukkehus til min datter som fylte tre år 10 desember. Hun elsker rollespill-leker. Først da kan hun forsvinne inn i sin egen verden. Med en mann som reiser med jobben og en baby på 2 mnd, må vi ha leker og aktiviteter som kan gi meg litt tid (under middagslaging, amming o.l)

    143. Hei!
      Jeg ønsker å vinne denne til mine to søte små på 4 1/2 år og 1 1/2 år. Tror de kommer til å synes det er stas begge to, samt at jeg som mamma også hadde synes det hadde vært veldig stas å kunne være med de å leke i et så fint dukkehus. Krysser fingrene for at det blir oss denne gangen.

    144. Min datter på 7år hadde elsket å leke med dette huset i timesvis. Hun elsker detaljer og rollespill

    145. Jeg ønsker å vinne dette til min datter, hun blir 5 år 2jaunar, og akkurat fått sitt eget rom for første gang. 🙂 så dette hadde passet godt inn i hennes nye rosa rom 🙂

    146. Dette hadde vert ei fin overrasking til dattera på snart(viktig) 5 år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg