20% ekstra på 20 av våre favoritter!

//annonse

 

Jeg går rett på sak.

DETTE har jeg gledet meg skikkelig til.
Dere som følger meg både her og der vet at jeg har et samarbeid med Mimmis, og akkurat denne månedens aktivitet gjorde at jeg hoppet i stolen og klappet..sånn på ekte ha ha.

Mimmis har i disse dager et skikkelig salg og når Ole Johan (sjefen selv) spurte om jeg ikke ville plukke ut 20 favoritter som han kunne gi 20% EKSTRA på var jeg ikke sein om å svare ja.

Selvfølgelig vil jeg det.

Og jeg går rett på, om du blir like ivrig som meg og vil titte rett inn, er alle våre favoritter HER.
Og koden er : NINA20

 

Men om du vil få litt inspo, just keep scrolling!

Så 20 favoritter, helt ærlig, litt vanskelig å plukke ut.
men her er 20 av våre favoritter som du nå får 20% EKSTRA rabatt på.

  1. Nordic cab
    Denne har fulgt oss helt siden vi startet bloggen. Nordic cab har sørget for at vi som familie, til tross for stadig økning av familiemedlemmer har kommet oss ut i frisk luft. Her på Røros har faktisk vognen blitt brukt daglig med minst 1 passasjer i. Den gode nyheten er at det er plass til to, man kan dytte den, og dra den.

    Vogna kan enkelt gjøres om fra sykkel, jogge, trille og hold deg fast, PULK!
    Den kan med andre ord brukes hele året og er en helt fantastisk investering.
    og om man har mulighet, man blir ikke kulere enn den mamman eller pappan som henter i barnehagen i sykkelvogn.
  2. easygrow lite/lite+
    Disse posene har vi brukt i flere år nå. Jeg har klart meg uten også, før disse posene var aktuelle brukte vi teppe eller dyne i overgang, men synes alltid det var så vanskelig å regulere, tempen varierer veldig, og for ikke snakke om den lurete vinden som er på høsten og våren. Disse posene er helt vindtette. Blir rett og slett som en skalljakke i vogna. Det finnes flere på markedet, men dette er den eneste som ikke er foret og dermed enklere å regulere med feks et teppe inni osv.
  3. Neonate babycall.
    Vi har testet mange babycaller, mange. Og det er ingen som har holdt ut så lenge som neonate.
    Neonate er det noen norske karer som står bak. Og disse holder det de lover. Genialt at den med kamera også er oppladbar. Men er batteritid viktig for deg, er valget helt klart uten kamera.
    Enkle i bruk, lett å forstå og med god kvalitet i både lyd og bilde.
  4. Tinylove babygym.
    En babygym er kanskje en babygym, men tiny love sine er favoritt av flere årsaker. men kan nevne noen. Alle leker kan taes av, festene til lekene kan flyttes på, og stangen over kan justeres så de både kan sitte, ligge på rygg og ligge på magen og leke.
  5. Skwish leke.
    Denne har vært favoritten til alle våre små. Lett å gripe i, god å tygge på og spennende lyd.
  6. Wowcup.
    Dere som har fulgt oss, VET at vi elsker denne. Aller mest fordi den er så enkel å holde ren.
    Tre deler, som er enkle å ta ifra hverandre og om som holder vask etter vask etter vask i vaskemaskin.
  7. TFK mono.
    YES! tfk mono, vår elskling og favoritt vogn (av maaaaange testet) til 20%. Det har aldri skjedd, og vil trolig ikke skje igjen på en stund. Hvorfor vi digger tfk? Kort fortalt Trillekomfort. Den bør få et eget innlegg men vet ikke om jeg rekker før koden går ut. Men skivebremser, en bag som kan gjøres om til sittedel og blir en vendbar, fantastisk demping, lufthjul og stor handlekurv er bare noe av det vi liker godt med den.
  8. Munchiemug
    Nok en gammel klassiker, en langtids favoritt. Helt sølefri, helt genial snackboks som kan være redningen en lørdag, en kjøretur eller en ørlitt seig tirsdag.
  9. Chicco next to me bed crib.
    Denne har jeg brukt på 5 av 7 barn.
    Superpraktisk om man ønsker å samsove men ha egen seng lett tilgjengelig. Denne kan også enkelt med noen klikk gjøres til en individuell seng, kan justeres i høyden, enkelt heve hodeenden og kan gynges.
  10. Stiga sparkesykkel.
    Vi har to stk her i heimen, og de triller stadig. Mer behagelig med store hjul og skivebremser.
    Stor favoritt både hos 8 åringen og 13 åringen.
  11. Tiny Love lekebøyle.
    Denne får jeg ALLTID spørsmål om når jeg filmer at vi er i bil. Den er superfin, praktisk fordi den kan knekkes i alle vinkler og festes godt på det meste. Fin på bilstol, vogn, vippestol.
  12. Sleepytroll
    Har du en ruggebaby er dette løsningen. En kraftig vognrugger, med lyd og bevegeleses sensor.
    Ekstra bonus at den er oppladbar. Vi ELSKER vår sleepytroll.
  13. Håndmuffer.
    Altså, DETTE er den beste investeringen du kan gi deg selv dersom du skal ut å trille i høst/vinter.
    Når man triller er man støtt og stadig ned i bagen eller assisterer toddleren i sportsdelen. Av og på av og på av og på med vottene. Til slutt så dropper man de og kommer hjem med neglesprett. Disse muffene holder deg både varm og tørr.
    Jeg ELSKER de.
  14. Cody
    Å vår kjære Cody, han har gitt oss mange timer søvn han. Cody lager et spill i taket. Med et prisvinnende søvnprogram gjør han underholdningen mindre og mindre givende og mer og mer søvndyssende.
    Han har ulike lyder å tilby og har rett og slett gjort underverker for søvnen til nest minstemann.
  15. Aeromove reiseseng.
    Ok, er det noe man får hva man betaler for så er det reiseseng. Lenge trodde jeg at sengen til til 499 var minst like god, men øker man budsjettet litt får man så MYE mer. Aeromove er helt super reiseseng. Den kan brukes i to nivåer, den er super lett, enkel å slå opp og ned, en temmelig ok madrass til å være reiseseng.
  16. Britax Bedrocker
    Om du har en ruggebaby, og skal gå over til å sove i seng kan disse komme veldig godt med.
    Skru disse på bena, og du kan rugge sprinkelsenga litt også.
  17. Peisgitter fra babydan.
    Disse er fleksible, enkle og trygge. Dersom du har et ildsted i hus, MÅ du ha en slik. Selv om du har en liten som både er forsiktig og fornuftig, vet man aldri når mini snubler og faller feks.
  18. Hyllen alle spør om.
    Hyllen vi har i lekekroken er det MANGE som har spurt oss om. Akkurat de fargene vi har finnes ikke lengre, men det har kommet i nye farger. Denne er like fin som den er praktisk. Leveres ferdig montert, og rommer mye.
    Ole Johan er i det gode humøret og har slengt noen andre godsaker fra Bloomingville i min favoritt kategori også.
  19. Den perfekte trille?
    Babyzen yoyo er et must for foreldre på farten. En fantastisk god trille, men god trillekomfort, super kompakt (godkjent som håndbagasje) og mange løsninger slik at den kan brukes fra nyfødt. Dette skjer heller ikke ofte, så har du vurdert en yoyo, bør du benytte muligheten nå.
  20. Ballbinge.
    En slik hadde vi på Jevnaker, gav den bort før vi flyttet, gjett hva som savnes mest blant de minste?
    Jepp, ballbingen. Denne er blitt brukt mye mer enn hva jeg i det heletatt har sett for meg. PERFEKT gave til en 1-2-3-4 åring til bursdag eller jul.

 

Puh! for en fest. Jeg er så takknemlig for å få dele dette med dere! Her er det virkelig mange gode kupp som man ikke har tilgang til ellers. Flere av disse produktene er jo allerede på salg, og dere får da altså 20% EKSTRA med NINA20
Og alle produktene nevnt ovenfor finner du HER

4 kommentarer
    1. Hvor lenge varer koden? 🙂
      Og ja til eget innlegg om TFK mono! Er så lite erfaringer å finne der ute… 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg