20% ekstra på vårsalget, SISTE SJANSE!

ooohooooi, jeg har sagt det før og sier det igjen,

JEG    ELSKER     SAAAAALG!

Iallefall når det er skikkelig salg, sånn at du VIRKELIG føler at du har gjort noen kupp.
Da lønner det seg ofte å vente litt, sånn til salget neeeesten er over.

Når butikken virkelig klør i fingrene for å gjøre siste innspurt.

Det er DA de gode kuppene kommer.
Det er jo selvfølgelig en risiko å vente så lenge, er det noe man virkelig har lyst på kan det være riski å ha is i magen, da lønner det seg ofte å bare kaste seg over det man vil ha.

Det jeg deler med dere nå er siste innspurt, og her ER det førstemann til mølla.
Jeg har kost meg lenge, gått gjennom salget og det er SÅ mye BRA.

Vårsalget på mimmis.no 

Jeg viser dere noen godbiter her, men det er over 1000 varer.
Så sett deg til rette, hent deg en kaffekopp og kos deg.

Salget i seg selv gir deg gode priser, men med rabattkode Idebank20 får du altså ytterligere 20 % rabatt på allerede rabatterte varer. SALGET finner dere HER.

Her er mine salgsfavoritter:

Jeg har prøvd mange vogner, min absolutt favoritt er Mountain Buggy.
Jeg har testet flere modeller. Den er lett å trille, god og stødig, liten sammenlagt og veldig fin.
Urban Jungel kan du spare over 1500 kr på nå.
mountainbuggycollage

Det er også salg på andre vogner, men Mountain Buggy er min absolutt favoritt.


I vogn og bilstol har vi Aeromoove, dette er sitteunderlag som isolerer slik at temperaturen i rygg på barnet blir mer komfortabel. Om sommeren er den SUPER i bilstolen iallefall.  Den finnes i flere farger og strl.
Vi har den som passer til sete nummer 2 og den er også fin å bruke i vogn.0012689

Det er også masse masse fint til barnerom, her har vi selv flere av tilbudsvarene og kan anbefale de trygt.
Feks sengehimmelene fra FunkyFactory, de er rett og slett knallfine.
sengehimmel

DSC09866

 

 

 

 

Trenger du noe til barnerommet er det mange fine skatter å finne.wallies sengcollage

0013579_393 0013576_300

 

Leker da, masse masse fint fra KidKraft. Her har vi god erfaring med både kvalitet og ikke minst er disse veldig populære. Vårt lekekjøkken er i bruk daglig, og mellomste fikk garasjen til jul for to år siden, den brukes enda. Dukkehusene er store og flotte og de fleste modellene følger de med møbler.
0024117 14226_PrimarySlingBookshelf_ 002 0019389 0019479

Og Sabeltannkostymer og effekter.
0016454

DSC_0252

 

 

Figurer, kostymer og mye annet Sabeltannstæsj.
Visste du forresten at man kan kjøpe ekstra kanoner og kuler?
Det kan da ikke bare være oss har lett etter disse utallige ganger?
0016462

Jeg har bladd meg gjennom de over 1000 varene som ligger i vårsalget.
Og tilslutt vil jeg bare vise dere noen småskatter, noen av disse har jeg selv, noen kom jeg over nå og tenkte nei så fantastisk smart.

Som feks dette oppblåsbare badekaret.
Må jo være GENIALT på ferie?

0017115

 

Disse er superfine, flott som ettårsgave. De tåler mye, hjulene går alle veier og er lett å manovrøre.
Copyright Digital Image

Disse bilene er så FLOTTE. Dekorative på barnerommet og flotte leker.
0017442

 

Vi bærer en del, og et slikt bæreomslag er supert på overgangstider eller som ekstra varme på kalde vinterdager. Pssst jeg så også noen bæreseler på tilbud der inne.
0013058_300

 

Denne matboksen så SUPERSMART ut, med tallerken og gaffel. Det beste er at den holder på varmen/kulden.
0026674_300

 

Og tilslutt, trenger du ny pose i vognen til våren?
DA bør du ta en titt på salget.
0002375

 

Jeg kunne fortsatt og fortsatt, det er så mye bra der inne nå.
Ta deg en titt, og husk rabattkode: Idebank20, da får du 20% ekstra på vårsalget.

Et tips, går du rett inn i kassen og legger inn rabattkoden får du automatisk opp dine priser, så slipper du å regne på det.

SALGET FINNER DU HER

RABATTKODEN ER: Idebank20

2 kommentarer
    1. Hei. Jeg prøvde denne koden flere ganger, første gang samme dagen som dette ble postet, men den virker ikke! Sendt mail til mimmis men har ikke fått noe svar.

      Mvh
      Maja

    2. Hei Maja, Hmm den virker hos meg altså.
      Husk at hvis du har tastet den inn en gang endrer prisene seg automatisk og gir deg 20% ekstra på salget.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg