20 % på hele butikken, gjør barnas garderobe vårklar.

NÅ er det skikkelig vår hos oss. Hele hagen er fri for snø.
Vi bor i en skråning så det renner raskt unna når det først setter igang.

Eldstejenta har fått fregner på nesa og mor er solbrent på nesa.
Hestehoven gjør alle skråninger fargerike og fine og vi innser at alle sokker, tskjorter og shortser har blitt for små.

Det er noe ekstra deilig med disse skiftende årstidene som vår og høst synes jeg. Vi setter ekstra pris på de endringene som skjer og nyter tiden ute.

Her trengs det så absolutt påfyll i vår garderoben og en meget god kombinasjon er det at knertenogkaroline fylles til stadighet opp med nyheter og at de gir mine lesere hele 20 % rabatt på HELE butikken.
Bruk Rabattkode: Nina20 i handlekurven.

tskjorter shorts Amna1

 

Men før virkelig varmen setter i er det greit med litt overgangstøy.
Vi er veldig glade i yttertøyet til nameit. De holder virkelig våre barns harde bruk, tåler en støyt.
uteminste utejente utegutt

 

Softshelldressene har vi gitt en sjans i år og er blitt veldig glade i de.
dresscollage

Ikke bare solid hverdagstøy men også pentøy.
Er det noe Nameit kan så er det barnebunader og disse har knertenogkaroline.
Selvfølgelig er det 20% på disse også. Her finner du alt av bunad og tilbehør.

bunadgutt bunad jente

En vårlig pose er på vei til meg, jeg gleder meg til å få litt nye farger og vårlige klær på barna.
Noen av mine favoritter her:

collagematilde markus amalie

 

RABATKODE: Nina20
Gjelder hele knertenogkaroline.no

 

1 kommentar
    1. De vindjakkene til NameIT er superkule.. Vi kjøpte en til miniputt for en stund siden, og jeg blir bare mer og mer glad i den. Mellomstor må ha en ny jakke han også, mens størstesnupp fortsatt kan bruke den hun hadde i fjor.. Vi arver også en del, så heldigvis slipper vi å bruke så altfor mye penger på klær, for det flyr fort noen tusenlapper, når man har tre unge som skal ha dresser, sko og jakker.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg