20% rabatt på vår favoritt vårdress!

/annonse

Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte når jeg skrev overskriften på dette innlegget.
For ute er det 2 meter snø og lite som minner om vår.
Men vi merker at plussgradene rett som det er titter innom og dagene er lysere og lengre.
Herremiiin som jeg gleder meg til VÅR.
Erfaringen sier derimot, at plutselig er den her. Selv om vi venter i det uendelig kommer den plutselig.
Derfor, klok av skade gjør vi oss klare til vår før den er her.
Ofte har vinteren gitt barna noen ekstra cm og det er sjeldent fjorårets vår/høst dresser passer.
Det trengs minst en eller to dresser og en jakke eller to når man har en ungeflokk på 5.
Da passer det MEGET bra at denne månedens rabattkode gir hele 20 % rabatt på vår vårdress favoritt.
Softshell dressene fra nameit.

Dette er fjerde året jeg skriver om de, og femte år vi bruker de.
Og for vår del er det så desidert den beste dressen.
Barnas favoritt og mammas også 😉
Myk, lett, pustende og veldig veldig fine.
Perfekt tykkelse til å tåle overgangen mellom vinter og vår.
Med et lag ull eller fleece kan dressene fint brukes ned til -5
De er myke på innsiden, så å gå veldig lettkledd under er ikke noe problem når varmere dager er på besøk
Vi har faktisk enda tilgode å bli våte i de.
Vindtett og vannsøyle på 8000 mm bør de tåle å base i smeltende snø.

Markus fra jakken i fjor.
Vi har god erfaring både med jakkene og dressene, men brukt dressene absolutt mest.
Når det gjelder størrelse er de gode i størrelsen.
I fjor testet vi vottene, disse ble favoritten til vår minstemann.

Årets dresser er altså på plass, og jeg har fått mast meg til å få lov til å gi dere rabatt på de.
Jeg vet at det er flere av dere som følger meg som har fått de som favoritt også.
Bruker du rabattkode: Ninasoft20 får du altså 20 % rabatt på ALT av softshell
Både jakker, dresser og votter.
 
De har også et godt utvalg tilbehør.

Og skulle du trenge et lag under vil jeg bare pssst si at du også finner en innmari god pris på ullsett akkurat nå, de finner du her.
Softshell finner du HER

3 kommentarer
    1. Flott med rabattkode!! Skal teste disse dressene for første gang i år og gleder meg masse!! Men hvordan er de i str? Har ei som bruker 98 nå, så lurer på om jeg skal gå for 98 i dressen.. kjøpte et ullsett for litt siden fra Name it i str 104, og det var aaalt for stort!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg