20% rabatt på MASSE barnetøy! Faktisk ALT :D

//Annonse

Jeeeej Oktober er godt i gang og det er på tide med en ny rabattkode fra knertenogkaroline.no
OG nå kan det ikke diskuteres lengre, høsten er her, ja faktisk så tydelig for tiden at man nærmest kan lukte vinteren noen dager. og jeg ELSKER den lukten altså. Den gir meg rett og slett energi og en helt egen gnist.
Høsten er godt i gang, det betyr masse deilig høstklær i butikken.
Med rabattkode Ninaokt20 får du altså 20% PÅ ALT hos knertenogkaroline.no
(
rabattkoden gjelder til og med onsdag 11.oktober)

Det er jo igrunnen bare å plukke med seg det man vil ha, men om du ønsker tips om noen godbiter kan du bare fortsette å scrolle 😉
 
Jeg får jo ikke skrytt nok av softshelldressene til nameit.

Både jeg og barna elsker de. (her finner du dressen Jonatan har på seg)
De er perfekt nå i overgangen til skikkelig kulde. Med 8000 i vannsøyle tåler de i praksis all slags vær.
Vindtett og med litt tykkelse slik at de varmer litt på de litt kaldere dagene.
Disse to kjolene fra Creamie er veldig fine. Matilde er skikkelig kjolejente og bruker disse hele tiden.

 
Om du er i ferd med å ramle ordentlig inn i vintermodus vil jeg anbefale deg å ta en titt på de todelte settene de har fått inn.
Jeg har ikke testet det enda, men vi har veldig god erfaring med playtech dressene. Nest eldste skal få teste todelt sett i år.

 
Også er det jo ull da, i lange baner.
Den nye kolleksjonen til Nameit er KJEMPE fin, med duse fine farger og motiver.
De har også deilig bambus ull fra Hust&Claire og noen plagg fra salto


Og bruker du rabattkode Ninaokt20 får du altså 20% rabatt på hele handlekurven.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg