20% rabatt på balansesykler, sparkesykler, fire, tre, to og etthjulssykler fra Puky

//Skrevet i samarbeid med mimmis.no

Vinden som suste under hjelmen forbi ørene.
Lyden av en anpusten pappa eller mamma forsvant bort i avstanden.

Styret som vinglet litt i det du skjønte at du tråkket alene.

Husker du følelsen?

Følelsen av å sykle for første gang helt alene?

Jeg husker den.
Jeg har til nå opplevd den to ganger, når jeg selv tok mine første pedaltråkk alene, og når jeg for første gang ENDELIG slapp sykkelen som min eldste datter tråkket på.

Hun hadde ønsket å lære seg å sykle lenge, og hun hadde en iver og vilje jeg ikke hadde sett hos henne før.
Hun øvde og øvde og øvde, og jeg løp og løp og løp.

Men balansen fant hun aldri.

Vinglet, virket veldig usikker og krenget veldig til en side.
Vi hadde øvd en hel sommer, hver eneste mulighet. Men hun fant aldri balansen.
Hun hadde tråkket både på trehjul og tohjul med støttehjul.
Tråkkingen gikk, men balansen var det altså værre med.

Hva er det jeg gjør galt tenkte jeg, og en desperat stund, googlet jeg (som alltid)

Jeg leste og leste, mange hadde samme erfaring og løsningen var visst den samme hos alle.
Nemlig løpe/balansesykkel.

En sykkel uten pedaler rett og slett.

I utgangspunktet var hun for stor, lang 6 åring, men jeg tenkte shit au, er dette suksess vil bror din arve den etterpå.

Vi prøvde, og iløpet av 2 dager, syklet hun på vanlig sykkel.

2 dager.

Balansesykkel var med andre ord løsningen for oss også.

0029811_393

 

Det finnes mange forskjellige varianter og modeller når det kommer til balansesykler eller sykler generelt.
Jeg anbefaler dere å ta en titt på PUKY, markedsleder med fokus på design, funksjonalitet og kvalitet.

PUKY har flere modeller, og står klare når barna skal begynne med sykkel, tøffe 3 hjulssykler som virkelig tåler en støyt. Ekstra genialt er den stangen som følger med på enkelte modeller.

Plutselig kan minstemann sykle en langtur uten at mamma eller pappa knekker ryggen.
0029758

 

De har også løpevarianter også:

0029797 0029796 0029031

 

Puky har rett og slett laget gode modeller som passer barna etterhvert som de vokser.

Pungteringsfrie hjul med god fjering til de minste.

Har du en liten en som skal lære å sykle? Eller kanskje få sin første sykkel?
Da er det superstas at vi får lov til å dele ut en super rabattkode fra mimmis.no på ÅRETS modeller av Puky.

pukycollage

 

Du finner hele utvalget her!

Obs obs, gjelder kun til og med 17.mai.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg