20% rabatt på alle våre babyfavoritter.

Gjennom alle disse årene som småbarnsmor har mange (les:de fleste) av mine ustyr blitt handlet inn ifra Mimmis.no
En sjarmerende nettbutikk drevet av en småbarnspappa og mamma med nå fire små barn.
En vaskeekte familiebedrift.
Her har vi fått gode tips og god hjelp når vi har vært på leiting, og det er takket være de jeg nå har funnet mine absolutt favoritter.
Dere som har fulgt meg en stund vet at jeg har en smule utstyrsdilla.
Jeg elsker disse duppedingser og verktøy som bidra med å gjøre babyhverdagen enklere, bedre, morsommere eller bare rett og slett mer praktisk.
Vi har testet mye rart, og også flere varianter og sorter av samme type produkt og funnet våre favoritter.
Produkter som skiller seg ut enten fordi de er enkle i bruk, mer solid, behagelig eller ekstra smarte.
Smaken er selvsagt som baken, og behovene er forskjellige for enhver familie.
Men etter 10 år som småbarnsforeldre er en ting sikkert, vi snakker av erfaring 😉
Det er ikke bare jeg som er på jakt etter disse dingsene, daglig får jeg spørsmål om råd til et godt produkt som kan hjelpe akkurat de som spør. Jeg har i dag snappet litt om noen av våre favoritter (legg meg gjerne til: Idebankmamma)
Vi har lenge tenkt vi skulle gjort noe gøy sammen, jeg og familien mimmis.no, og DETTE er skikkelig gøy.
For det har seg slik, at de fleste av våre favoritter er handlet hos mimmis.no og det er også disse produktene jeg tipser dere om når dere spør meg. Gode produkter jeg vet holder og er av god kvalitet.
Og det er nettopp disse dere skal få mulighet til å få en EKSTRA rabatt på nå, oppå salget som allerede er i gang der inne.
Dette er produkter vi bruker daglig og som gjør hverdagen vår en smule enklere. Bruk Rabattkode ODA og du får 20% ekstra rabatt på alle produktene du finner HER.
Du får oversikt her, men jeg kan jo presentere noen av de:
 
Neonate babycall.
 

Jeg har mistet tellingen over hvor mange babycaller vi har testet. Og ingen har vi vært fornøyde med til vi fant neonate.
Enten var signalene dårlige, batteriet fusket, skjermen ubrukelig, vanskelig å koble sammen, skrålete lyd eller bare rett og slett udugelig. Neonate har vi to varianter av i dag, en med kamera og en uten.
Fordelen er at man kan koble på flere babyenheter på sammen foreldreenhet. Lyden er klar, batteritiden god (selvfølgelig best på den uten kamera, men den med kamera holder også en dupp eller to) Klar lyd, enkel i bruk og nevnte jeg god batteritid?
Vi rett og slett digger den.
Den koster litt, men er så verdt pengene med tanke på at man bruker callen flere ganger om dagen og hver eneste dag.
Og du, rabatten gjelder OPPÅ salgsprisen 😉
 
Chicco next2me
Denne sengen er blitt brukt på de tre siste barna. For Oda sin del vet jeg faktisk ikke hva jeg skulle gjort uten.
Ikke bare er den praktisk og kan åpnes på siden slik at man kan samsove mens man har barnet i egen seng.
Den kan også enkelt heves og senkes slik at hode er høyere enn kroppen og den kan rugges lett.

I tillegg kan den pakkes sammen og taes med på reise.
Concord reverso plus.
Jeg skal være forsiktig med å uttale meg når de kommer til bilsikring. Her er det mange meninger om mye. Men en ting er sikkert, velger du dette sete sitter barnet TRYGT. Faktisk er dette et av de beste setene som er testet, anbefalt av forbrukerrådet. Sete er pluss testet.  Kan brukes fra nyfødt og opp til 23 kilo eller 105 cm. Festes med isofix. Den er enkel å justere slik at Oda og Jonatan fint kan bytte på å bruke stolen.

 
TFK twin adventure.
Jeg har testet mange vogner (det er et eget innlegg) men trille komforten til TFK har jeg faktisk ikke opplevd maken til. I tillegg er tekstiler og mekanismer solide og tåler ordentlig bruk.

At sittedelen har regulerbart fotbrett og at bagen er lang og god (nesten 80 cm) gjør den suveren.
Enkel å slå sammen og opp. Knall god å trille med gode skivebremser.
Jeg får rett og slett ikke skrytt nok av denne vogna.

Jeg har ikke testet singelvogna, men antar at den er minst like god og fikk overtalt den til å være med i våre favoritter også 😉
Det er jo ikke alle som trenger søskenvogn mener jeg 😉
Babybjørn vippestol.
Er det noe jeg ALLTID skal ha i hus, selv om mine barn vokser til så er det en slik vippestol.
Den tar liten plass, kan brukes fra nyfødt, kan vippes for urolige små, enkel å vaske og rett og slett genial.
Denne skal jeg ha klar til venner med babyer som kommer på besøk og ikke minst barnebarn.

Vår nyeste favoritt.
Oda sover i vogn på dagtid. Ute i all slags vær. Nå har herr vinter banket på og vognposen må frem.
Den vi har brukt hadde sett bedre dager og vi trengte ny. Vår vinterpose er nå en easygrow hood. En lun og god vinterpose med gode justeringsmuligheter, forlenging, ull i ryggen og masse dun fyll (hele 700 gr) Den er impregnert og er vann og vindtett:
Tilpasset seler, antiskli i ryggen, smarte lommer utenpå posen og kan vaskes i maskin.

Nevnte jeg vi digger posen?
Det er flere ting inne hos Mimmis som vi bruker daglig, de har samlet Odas favoritter, men en ting må jeg bare skrive kjapt om og det er uroen vår fra Tiny love.

Den har sørget for at jeg har fått spist mang en middag varm, lekt litt med eldre søsken, satt på en klesvask eller bare drukket en varm kaffekopp. Denne snurrer og går i 20 minutter, man kan bestemme hvilken lyd eller ingen lyd. Volum og lys har man også mulighet til å kontrollere.
I tillegg har du jo også bbhugme som vi bruker daglig, babygym, og bæreselen feks, uten den hadde vi ikke hatt middag på bordet hver dag. Flere farger og modeller av alt dette og ovenfor finner du nå til ekstra gode priser hos mimmis , våre favoritter er samlet HER og bruker du rabattkode: ODA får du altså 20% EKSTRA på Odas favoritter.
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg