2013 mest brukte navn – Er ditt barns navn på listen?

Hvert år kommer navnestatistikken fra SSB.
Året 2013 mest brukte navn er Emma og Fillip. Nå som alltid henger vi et lite åretter Sverige og er tydelig påvirket av de.
Hvordan er det når dere skal velge navn til deres barn?, lar dere dere påvirke? Holder dere til tradisjoner eller vil dere helst finne noe helt nytt eller dra fram gamle skatter?
Guttenavn:

  1. Fillip
  2. WilliamCute-Baby-Boy-smile
  3. Lukas
  4. Matias
  5. Jakob
  6. Oskar
  7. Oliver
  8. Aleksander
  9. Magnus
  10. Isak

 
Jentenavn:

  1. Emma
  2. Sara
  3. Sofie
  4. Ingrid
  5. Nora
  6. Maja
  7. Linnea
  8. Thea
  9. Sofia
  10. Emilie

Er ditt barns navn blandt de ti mest populære?
 
 

2 kommentarer
    1. Nei … Det ene til jenta mi ble spådd oppi toppen i 2009, men det gikk heller en annen retning… Egentlig synes jeg det er de samme navna som er hvert år (på jentesiden), bare Oda som har falt av som jeg kan huske… Og selvfølgelig var ikke Phillip på lista da jeg hadde planer om å bruke det, men året etter kom det. Jeg var klar for å bruke det, men så var det ei jente i magen :p da lillebror kom i magen var jeg lei av navnet (tross at hatt det på lista siden jeg var 11).

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg