25 % på ALT av barnetøy – vi gjør oss klare for kaldere dager.

//annonse

Så var det allerede på tide med mitt månedlige innlegg i samarbeid med knertenogkaroline.no
Er du fast leser vet du godt at jeg hver eneste måned er så heldig å få dele en skikkelig god rabattkode fra denne herlige nettbutikken proppfull av fine klær til veldig gode priser. Og det sier jo seg selv, de blir ENDA bedre med rabattkode.
Tiden vi går inn i, er min favoritt tid.
Selv om jeg synes det er fantastisk herlig når snøen smelter og våren kommer så er det noe helt unikt med høsten.
Den gir meg mer energi, samtidig som den bringer med seg svært lite forvetninger.
Det er akkurat som om vi godtar all slags vær om høsten.
Er det sol benytter vi oss av muligheten til å være ute og nyte de fine fargene.
Er det ruskevær, kryper vi inn og nyter litt innetid.
Og etter denne sommeren her, tror jeg jammen meg høsten blir ekstra god.
MEN, sommeren har alltid spredd rundt seg med voksefrø.
Ungene har løpet av sommerdagene skyti i været og vokst noen kraftige cm hver.
Og det er svært lite av høsttøyet jeg så fornuftig pakket vekk i fjor. Flere av de kan gå i arv. Heldigvis.
Men da må man jo fylle på da, med ull og godsaker og da passer det PERFEKT å få dele en rabattkode.
25% på ALT.
Innebærer med andre ord 25% på all ull til både liten:

 
 
Og stor:
 

Alt av hverdagstøy:

og jammen er det begynt å komme yttertøy også.
 

Nettbutikken finner du HER og rabattkoden er NINASEPT25

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg