25% på alt av nyheter 50% på resten!

Det er fregner på neser og kinn, anntydning til brunfarge i barnas ansikter og små barnehender som kommer hjem med hestehov.
Det er offisielt vår!
Barnas favorittårstid, smeltevann, grus og bar asfalt og dager som forteller oss at sommeren er rett rundt hjørnet.
Vi har hatt dager med 18-20 grader i skyggen, kroppen går nærmest i sjokk, og et intens behov for å kle av seg dukker opp både hos liten og stor. Kalenderen får meg til å holde igjen, men temperaturen sier noe annet.
Jeg har gått gjennom garderoben til barna. Mesteparten av ull er forsvunnet (litt må man ha tilgjengelige hele året i dette landet) og det er på tide å finne shorts, skjørt, kjoler og tskjorter. Denne sommeren SKAL bli bra. Jeg har gode minner fra i fjor som dukker opp rett som det er, og når jeg ser slike bilder er det jammen ikke rart jeg gleder meg.

Og nok en gang, innser jeg at her er det lunket.
Minstemann har null sommertøy, minstefrøken arver litt, men resten er vokst ifra. I størstemann sin garderobe er det KRISE. HERREMIN som han har vokst!! Og eldste må jammen meg ha noe nytt hun også.
Jeg regner med at dette ikke er bare hos oss, kanskje hos dere også?
Og da er det ekstra gøy å få dele ut en skikkelig god rabattkode.
Det er jo litt salg i butikkene nå, man for det meste på vintertøy og det skal vi jo ikke ha NÅ 🙂
Så derfor er det med GLEDE jeg gir dere en rabattkode som gir 25% på ALT av nyheter.
Vår og sommertøy.

 
Penklær til festmånenden

og utetøy for dagene med litt ruskevær.

Rabattkoden er :  Nina25

 
Og skulle du komme over noe i denne kurven
kan du bruke rabattkode : Tilbud50 og få hele 50 % !
Her er det masse godbiter men om jeg skal dra frem noe så er det blant annet denne nyyydelige kjolen.

Bildet gjør den virkelig ikke godt, den er absolutt nydelig, passer perfekt til bursdag, 17.mai, bryllup,  ja igrunnen uansett feiring. Vesla har den på seg her, men er ikke mye du ser av selve kjolen da.

OBS OBS du kan ikke benytte deg av begge rabattkodene på samme bestilling. Men legg inn to seperate ordre, gi knertenogkaroline.no et lite pip på det og du blir kun belastet med en porto på 69 kr (samme porto uansett ordrestrl)
 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg