25% på festtøy og ALT annet.

/// Skrevet i samarbeid med knertenogkaroline.no

Nå er vi godt i gang med april måned, om noen få uker er festmånende i gang.

Mai er som regel proppa full av festligheter som konfirmasjoner, bryllup, dåp/navnefest og la oss ikke glemme 17. mai.

bunad1

Jeg nekter å være dårlig forberedt til den månenden.
Jeg har et veldig uforbredt år godt planta i bakhodet og det var forferdelig. Jeg tror aldri jeg har vært i så mange butikker og letet etter en skjorte i strl 86 før.

Med fire små bestiller jeg det meste av barnetøy på nett, og som dere vet er knertenogkaroline.no en av nettbutikkene vi liker å handle oss. Så godt at vi også får lov til å dele ut månedlige rabattkoder.

Og denne gangen er det selvsagt på tide å dele ut en rabattkode på alt det flotte pentøyet de har.
Men skulle du være ekstra godt i rute og ha pentøyet klart.. ja så tilbyr de pinadø 25 % på ALT annet også.

RABATTKODE: NINA25

De har et godt utvalg pentøy, både bunader, dresser og kjoler.
Og se den blå bunaden under her, er det bare jeg som får Anna (fra Frost) feeling av den?

jentebunad bunadgutt kjolejente pentgutta

Det deilige lette sommertøyet er også på vei inn.
Enkle basicplagg som kan kombineres i det uendelige.
Og alt sammen til 25% rabatt dersom du bruker Nina25 i kassen

toppogbunn

 

De har også noen få modeller igjen i sin fantastiske softshell serie som vi har skrevet om tidligere.
De også, 25 % rabatt ved bruk av rabattkoden
amaliefebruar

beta5

 

Det er vår, det er fuglesang, lets do some shopping!
Pssst tilbudet gjelder til og med Onsdag så her er det førstemann til mølla 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg