25% rabatt på ALT av softshell – Knertenogkaroline.no

// Rabattkode fra knertenogkaroline.no

Jeg går rett på sak her, det er ingen grunn til å argumentere og lage lange avhandlinger.

En hver forelder med små barn vet at man trenger godt yttertøy til barna.
Klær som tåler en støyt, tåler fukt og holder vinden ute.

Klær som er gode å og behagelige å bevege seg i, som ikke hindrer barna i å utforske og leke.

matildeamaliefebruar

Man får seg gjerne noen favoritter og går inn å kjøper det samme merket året etter år.
Fordi man vet det fungerer, man blir så vanedyr at det blir vanskelig å prøve noe nytt.

Jeg var der, men merket jeg hadde falt for var så kostbart at når nr meldte sin ankomst hadde jeg igrunnen ikke noe valg, jeg måtte teste et annet alternativ til vår/høst dressen til barna.

Jeg søkte og googlet, og kom over frumaelas anbefaling om Nameit sine softshell dresser.
Jeg lot de få en sjans, og jeg har ALDRI angret. Og det er nettopp disse plaggene jeg får gi dere rabattkode på (rabattkode i bunn av innlegget)

dress3

Nå har vi hatt disse dressene i 3 år, vært kjempe fornøyd og det beste? De blir bare bedre og bedre. En av ulempene med dressene tidligere er at de har vært litt tunge, nå er tekstilene enda bedre, lettere og glattere slik at skitt ikke setter seg så lett som de forrige modellene.

matildefebruar
 Dressen til Matilde finner du her // Luen

Og som en bonus, barna er veldig glade i de.

Med en vannsøyle på 8000 og 100% vindtett er dette fullverdig yttertøy uansett vær.
Vi har pr dags dato aldri opplevd å bli våte gjennom.

dress

I år velger vi også jakker i samme serie til barna.
Rett og slett fordi vi er så fornøyde.

markusfebruar

Jakken Markus har på seg // Luen

amaliefebruar

Jakken til Amalie /// Luen

Det er veldig flotte farger og mønster i år, både på dressene og jakkene.
jakke22 nitalfa
jakke2  alfa1

Så det er med stort smil om munnen jeg deler ut denne månendens rabattkode,
bruk SOFT25 i rabattkodefeltet og du får 25 % på ALT softshell.
Rabatten gjelder til onsdag 17. februar.

Utvalget finner du HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg