25 % rabatt på julekort.

Jeg tviholder på en tradisjon som er fort gjort å glemme i disse digitale tider.

Julekort, det er jo så innmarri koselig å få noe annet enn regninger i posten i førjulstiden.

Vi har familie langt unna, og for meg, eller oss mener jeg selvsagt, er dette en fin og gylden mulighet til å skryte litt av den herlige trekløveren vår. I år bestilte jeg fra Babykort.no.

De tilbyr så mye mye mer enn  babykort. Kalendere, invitasjoner, takkekort, bordkort er noen av produktene.
Denne gangen ble det julekort. Og med 48 timers leveringstid trenger du overhodet ikke å føle at du er sent ute enda 😉
De har flere ferdige design du kan velge i, hvor du enkelt laster opp bildene i angitte plasseringer.

Screenshot 2014-11-13 12.55.14

Ekstra moro er det at det kan kobles direkte til din facebook og instagram konto. Kanskje ligger det et herlig bilde der du hadde glemt du hadde tatt?

Jeg liker å få bestemme alt av design selv og valgte “bestem design selv”.
Jeg valgte et brettet kort slik at jeg kan variere innhold. (les: klarte ikke bestemme meg 😉 )

Screenshot 2014-11-13 13.09.33Framsiden ble et bilde jeg tok av eldstejenta i fjor, veldig koselig å se gjennom bilder fra julen i fjor.

Siden hverken frosten eller snøen har kommet synes jeg det er vanskelig å ta bilder med den riktige stemningen.
Jeg valgte derfor å heller oppsummere året og alt det flotte vi har opplevd i en bildecollage.

Screenshot 2014-11-13 13.08.55

 

En hyggelig hilsen er obligatorisk på julekort, med editoren kan du velge mellom flere fonter, størrelser og farger.
Screenshot 2014-11-13 13.09.54

 

Har du ikke bestilt julekort enda? Så flott! For akkurat NÅ får du 25% rabatt på ALLE julekort.
JULEKORT

Her kan du lage julekort og ha de i postkassen fortere enn du aner.


[Alt-Text]

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg