Shopping til baby i magen -Spar 35% på alt babytøy og 20 % på resten.

//Samarbeid

Så er det ikke til å skyve under en stol.. eller hva det nå enn heter, at jeg begynner å glede meg litt til å shoppe til (siste?) minste i magen. Ja for tro det eller ei, jeg har faktisk nesten ikke et eneste babytøy i hus.

Kun få uker før jeg hadde en overraskende positiv test foran meg hadde jeg hatt garasjesalg og gledelig solgt unna både utstyr og babytøy.

Noe smått har jeg selvfølgelig, men så absolutt ikke nok. I tillegg kommer denne babyen en ny årstid. De andre små er vinter eller høst, denne lille kommer til våren.Siden dette er nummer fem(!) har vi allerede et relativt høyt budsjett når det kommer til barneklær. Det er med andre ord svært sjeldent jeg handler til full pris.

Og den rabattkoden som jeg skal dele med dere nå, har kommet MEGET godt med på de tre siste barna.
Nemlig gravidtilbudet hos knertenogkaroline.no

Den gir deg hele 35% på ABSOLUTT alt av babytøy fra den minste strl til 74.

Hvordan får jeg denne lurer du kanskje på?

Vell, du må sende en epost til [email protected] og denne skal kun inneholde ditt navn og når du har termin. emne kan være gravidtilbud. Du mottar en kode, og denne er gyldig fra du mottar og til 6 mnd etter termin.

Knertenogkaroline.no har satt et tak på 500 stk som kan benytte seg av koden, så her er det førstemann til mølla. Og du… er du ikke gravid, men kanskje venter et tantebarn, barnebarn eller ei vennine som skal ha og lyst til å kjøpe noe? Bruker du rabattkode Ninajul35  får du også 35% på alt babytøy nå frem til onsdag… siden det er jul og greier.
Det er jo SÅ mye fint til de små nå, og det klør i fingra på å begynne litt.

Jeg/vi aner jo ikke hva vi får, så jeg drømmer meg bort både her og der…

Tilbudet til de minste gjelde alt tøy her og her.

Men om det er slik, at du ikke trenger babytøy, ja da har jeg jammen en kode å tilby deg også.
Taster du inn Ninajul20 i handlekurven får du 20% på ABSOLUTT alt i hele nettbutikken.

 

Ønsker du å benytte begge kodene deler du ordren din i to og fullfører to ganger.
Du blir selvfølgelig kun belastet for porto en gang.

Rabattkodene gjelder til og med onsdag 14. desember og så lenge lageret rekker.

Happy shopping.

 

Oj og du…det holdt jeg på å glemme..
Denne nydelige kjolen har de 20% på i helgen, finnes til de minste og de største.
Og bruker du rabattkoden, får du den I TILLEGG 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg