4 barns mamma, nær ved å eksplodere.

Det var ikke langt unna.
Jeg kjente det nærmest dirret i hele kroppen.
Fingrene ble nærmest nummen og jeg glemte alt av tid og sted.

Sommerfuglene gikk berserk og smilet var i ferd med å gå hele veien rundt.

Ja for her snakker vi ikke om krutt og kanoner, nei så lang ifra.
Det er ikke en slik eksplosjon vi snakker om.

Nei, her var det fordi begeret rant over,

Om jeg var sint? Nei så langt derifra.

Jeg var lykkelig, lykkelig og stolt.
Kvalmende stolt, ubeskrivelig lykkelig.

Jeg mener, det er klart jeg er, når jeg finner disse i lyngen og vet at

Jammen har jeg ikke klart å lage alle sammen.

allefire

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg