40% på utvalgte plagg 25 på alt annet.

//Samarbeid med knertenogkaroline.no

Da var oktober straks over da, og vips så var november her.
Måneden da jeg begynner julegaveshopping for fult.

Jeg har laget meg en liste og flertallet på listen er barn, jammen er våre venner produktive.. (sa jeg… 😉 )

Jeg handler de fleste julegavene på nett, og jakter alltid på en rabattkode før jeg trykker på kjøp.
Gjør du også sier du? Så bra for her kommer jeg jammen med TO.

En som gir deg hele 40% på utvalgte barneklær fra World of Kids, et godt merke jeg selv har god erfaring med.
WOK40 gir deg altså 40 % på hele DENNE kurven.
Fylt med masse deilig ull, regntøy. fleece og vinterdresser.
(denne blir fort tømt og her er det virkelig førstemann til mølla)

okto1

Skulle du finne noe mer i den koselige nettbutikken med den superraske servicen (jeg har handlet en del her kan du si)
Får du 25 % rabatt ved å bruke rabattkode: NINASUPER25

okto2

Og her lønner det seg å tenke, har du noen på julegavelisten, noen i hus som trenger gode votter, vinterdress,

claire-mini-jakke-med-refleksprint_880x1320c_large

 

okto4

en pysj, truser, ytterjakke,
penklær til jul kanskje?

okto3

Sjekk julegavelisten og trykk deg rundt i de herlige høstnyheten, for ja da, rabattkoden gjelder også på alle nyheter.
Rabattkode NINASUPER25

Pssst og et lite stalltips, sjekk ut denne ulldressen.
Mykere ull skal du lete lenge etter!

ullsett

Bukse finner du HER, jakken finner du HER.

 

Pssst ønsker du å benytte deg av begge kodene er det fult mulig, men da må det deles i to ordre, send den fine gjengen en epost etterpå så blir du kun belastet med en porto, som er fast uansett ordrestørrelse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg