5 ammevennlige kjoler

//annonse ellos

 

Jeg er svært takknemlig for at vi ser ut til å ha lykkes med ammingen denne gangen.
Det er temmelig praktisk når man skal prøve å være spontan iallfall.

For det er neimen ikke bare bare med sju unger med på lasset.
Men, for at ammingen skal være praktisk må også maten være tilgjengelig.

Og jeg innser at min garderobe bærer preg på at forrige baby fikk mat på flaske.

Jeg synes ofte at ammetøy ser veldig ammetøy ut, det er få som klarer å lage gode løsninger til ammingen som ikke er synlig ellers og dermed blir det plagg man bare bruker mens man ammer.

Jeg liker å investere i plagg som holder etterpå også.

Kjoler er kanskje den største utfordringer, det er neimen ikke bare bare å skulle dra opp hele den for å finne matfatet, faktisk har jeg hatt situasjoner hvor jeg har hatt babyen under kjolen for å gi mat.

Så nå er det behov for et par ammevennlig kjoler i skapet.

Og i den forbindelse har jeg selvsagt rabattkode til dere!
Den gir dere hele 33 % på dyreste ordinære vare, og som en bonus får du 5% ekstra på salget.

rabattkoden: 415448

Den gjelder på hele sortimentet til ellos, men skulle du trenge litt inspo kan jeg vise deg noen av kjolene jeg tenker kan
gjøre det hakke letter å slenge ut puppen når sulten skriker.

Denne må jeg innrømme jeg synes var råtøff.

og med knapping hele veien kan man ha så lange pupper man bare vil 😉

 

Eller denne sommerlige blomstrete herligheten

Denne har skjult knappestolpe, men hvem av de jeg liker best klare jeg ikke bestemme meg for ha ha.

omslag er også praktisk, denne finnes i flere mønstre, også ensfarget sort.

 

Alle disse kjolene er ammevennlige og kan fint brukes både med mage og i tiden etter at puppen er ferdig som matfat.

Rabattkoden 415448 gjelder på hele sortimentet.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg