5 sommerkjoler til under 400 kr (med rabattkode)

//annonse

Herremin folkens, da er sommeren igang!
Jeg må innrømme at jeg ikke helt henger med, her jeg står med rompa i været blant flytteesker og kaos, men innimellom stikker jeg snuta ut i frisk luft og da er det neimen meg ingen tvil.

I skrivende stund, har jeg noen sommerkjoler på vei til meg (benytter meg av egen rabattkode må vite 😉 )
Og tenkte i samme anledning at jeg skulle tipse dere om noen skikkelig fine sommerkjoler, og alle er under 400 kr.

Dette er bare noen få av et enormt utvalg hos ellos, men mine fem favoritter akkurat nå.

Og med rabattkode: 415447 

får du 33% på dyreste vare til ordinærpris og 5% ekstra på salget!

1. Strandkjole.
Alle burde ha en strandkjole, ikke bare er det praktisk å ha når man er på stranda, men også superfint til en liten sykkelshorts eller en jeans. Denne likte jeg veldig godt både i sort og mønster.

 

2. Maxikjole.
Denne har et godt snitt, løs og ledig samtidig som den ikke er for flagrete. Superfin alene, tøff med en jeansjakke eller en omslagstunika. Kan brukes både til hverdags (superdeilig å bare slenge over seg) Og fest med litt stæsj.

 

3. Kort og lett.
Denne kjolen har jeg allerede i hus, og det har eldste i familien også. Lett og god, fint snitt, tørker raskt og kjempe fin detalj bak på ryggen med stroppene.

4. Kort og tøff.
Denne er på vei. Synes denne var råtøff. Og med ermer kan den også brukes på høsten med en strømpebukse under feks.
Dette er en plussize modell så den går helt opp til strl 60.

 

5. sommersøt.
En annen kjole fra plus size kategorien som jeg falt for var denne. Kjempe søt i snittet på toppen. Tror jammen denne kan være ammevennlig også.

 

Dette var bare noen av et enormt utvalg hos ellos, her finner du årets kjoler.

Husk rabattkode: 415447

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg