5 ting jeg digger akkurat nå.

2018, nytt år,
NYE muligheter.

Okei okei så er vi ikke helt der.
men for meg så er nytt år nesten en litt sånn frisk start.
Blanke ark og en ny giv.
Vi er iallefall til de dagene jeg liker aller best, nemlig hverdagene.
Og for å hylle de litt tenkte jeg vi skulle snakke om 5 ting jeg digger akkurat nå….
 
The fall

Altså jeg sier bare OH my goood. Denne serier altså. Så god at jeg ikke får i meg nok søvn ha ha.
Den er nervepirrende, provoserende, tankevekkende.. ja igrunnen er den innom det meste.
Den ANBEFALES, om du ikke har noe annet å titte på når egentiden skulle komme snikende.
Du finner tre sesonger av den på Netflix, jeg er midt i 2. så NO spoilers fra deg om du har sett alle 😉
 
 
Min sky.


Jeg har skrevet om denne appen mange ganger. Og om du er så heldig å et telenor abb kan det også hende at du (i likhet med meg) kan bruke denne appen helt gratis. Den tar vare på alle bilder du tar med mobiltelefonen, laster opp bildene du tar automatisk så raskt telefonen er koblet på et wifinett.
Den lagrer alle bildene oversiktlig og trygt. Ingen fare om noe skulle skje med mobilen, du kjøper deg ny eller rett og slett må slette noen for å få mer plass.
 
Munchie mug.


Denne koppen gjør rett og slett livet enklere. Det er en bestefar som står bak ideen. Etter å ha passet barnebarna sine en stund på fulltid så han seg kallet til å lage en løsning på sølet. Hver eneste mellommåltid eller snack on the go ble det søl over alt.
Munchiemug er resultatet. Og gjett om den funker. En stooor takk til den o kloke bestefaren.
 
Snø.

Det er faktisk ganske lenge siden jeg kunne si at jeg synes snø er helt ok.
Men nå er det ingen kul på magen eller slarkete bekken, ingen kuldesåre fulltidsammende pupper og dermed betyr det at mamma også kan base.
Babybjørn reiseng.

I flere år har vi drasset rundt på en av disse rimelige “standard” reisesengene, og herremin som jeg angrer nå som vi har hatt denne en stund. Enkel å slå opp (gjøres på under ett minutt) god madrass til barnet, tar liten plass og er perfekt til nettopp reise.
Den utgjør ikke en egen kolli, man kan faktisk få plass til den i en koffert.
 
 
 
 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg