5 ting vi digger akkurat nå

Med jevne mellomrom prøver vi å tenke over hva vi digger, akkurat nå.
Som oftes er det smarte duppedingser som gjør hverdagen vår enklere.
Andre ganger er det ting vi gjør.
Så la oss kjøre i gang.
5 ting vi digger akkurat NÅ.
 
Vååååår.
Vell, så er det kanskje ikke så voldsomt mye som minner om vår her ute.
Det er tross alt 1 m snø ute i hagen enda.

MEN vi merker lysere dager, varmere dager og vi hører det drypper fra taket.
Med andre ord, tydelig vårtegn.
Gjett om vi gleder oss til vi kan gå ut i joggesko!
Comotomo.
Herremin, ENDELIG.
Hun har vært en flaskenekter hele veien. Tar ikke smokk og nektet å drikke fra noe annet enn meg.
Men så, spurte ei som jeg handler mye hos via nettbutikken om vi ikke bare ville gi Comotomo en sjans.
Jeg var temmelig skeptisk. Men tenkte ok da, et siste forsøk.

Og gjett om det var verdt det.
Den satt!
Vi selger den i nettbutikken nå og flere har opplevd samme gleden som meg. Den kurerer flaskenekt he he.
Hva det er med denne flaska versus andre vet jeg ikke.
men at den funket for oss, gjør at jeg ikke bare digger den, jeg ELSKER den.
 
Søskenvogna vår.


Denne har fått æren av å være en del av fem ting jeg digger akkurat nå flere ganger.
Nå bruker jeg søskenvognen med to sportsdeler og da er den jo bare enda mer praktisk siden den kan legges sammen i en del.
Jeg har testet mange vogner, og TFK twin Adventure er virkelig verdt hver eneste krone.
Magisk å trille, mange justeringsmuligheter, smarte oppbevaringsmuligheter rundt om kring, god plass og veldig veldig praktisk.
 
Snapchat.
Jeg som så lenge var skeptisk til den nye appen, skjønte virkelig ikke greia med 10 sekunderssnutter som bare ble borte etter jeg hadde sett de.
Øyeblikk som bare forsvant som sand mellom fingrene.
Men herremin som jeg digger Snapchat.
Via Snapchat lærer jeg noe hver eneste dag, jeg blir kjent med nye mennesker hver eneste dag og jeg deler ting med dere, hver eneste dag.
Et nytt felleskap, en ny type dialog og en ny type underholdning.
Legg meg gjerne til ved å trykke HER (Om du er på mobil) Eller søke på: Idebankmamma

Banken vår.
Ha ha snakk om voksenpoeng der, men i denne tiden er den virkelig verdt å sette fokus på.
Jeg må innrømme at jeg ikke tenkte stort over banken før. De var kun en app jeg logget inn på for å sjekke lønn og regninger.
Men så stod jeg der plutselig som mamma, som gift og som etablerer.
Da snakker vi seriøst, vi snakker voksenliv 😉
Male hand putting a coin into piggy bank

Å da ha en bank å prate med, for å søke om råd. Som tar seg tid, som forstår vår situasjon og som stiller opp når vi trenger.
En bank som setter pris på et godt kundeforhold med å gi noe tilbake.
Vi bruker lokal bank. En bank som også gjør VANVITTIG mye for lokalsamfunnet. Sponser idrettslag, lokale bedrifter og arrangementer.
En bank som tviholder litt på de gamle tradisjonene. Har sparegristømming og egne arrangementer for barna.
Og akkurat nå, digger vi banken fordi de hjalp oss når vi trengte det som mest.
Sparebank1 RingerikeHadeland, vi DIGGER dere.
 
Hva digger du akkurat nå?
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg