5 ting jeg digger – akkurat NÅ.

Herremin er det snart november alt.
Kjære vene som den tiden flyr. Jeg burde jo vært steinklar for jula jeg nå.
Jeg henger en smule etter, men som jeg nyter tiden!
Men alt for lenge siden sist, så vi kjører igang
 
5 ting jeg digger – Akkurat NÅ!
1. Høsten.
Herregud, vi er jo midt i den BESTE tiden på året.
For all del, jeg liker sommeren, når det er gode dager, jeg synes om vinteren når det er masse snø å base i, og jeg synes det er fantastisk deilig når våren kommer og sveiper vinteren vekk. Men høsten, det er ingenting som slår høsten.
Høsten forventer ingenting av deg og vi forventer igrunnen svært lite av høsten også. Er det fint vær, nyter vi høstsolen og de fine fargene, er været rufsete kryper vi med god samvittighet inn, fyrer i peisen og lager deilig lun stemning inne.
Ingen snømåking, ingen plenklipping. Frisk luft, nydelige farger og dager som sniker seg mot jul.

2. Julebrus.
Appropo jul, dere som kjenner meg vet hvor julete jeg er. Men i år flyr tiden fortere enn jeg henger med, så til og med jeg ble litt forfjamset da jeg til min store glede så julebrusen i butikkene igjen.
Jeg ELSKER brun julebrus. Synes faktisk den sukkerfrie er den beste.

3. Den nye kalenderboken min.
Ahhh den er nesten rykende fersk ved siden av meg, og jeg er SÅ fornøyd altså.
Fornøyd og stolt, veldig stolt. Jeg digger den og jeg er så glad for at så mange andre også digger den.

Det er tredje året jeg produserer min egen kalenderbok. Etter jeg haddde trålet internett opp og ned for å finne en som var slik jeg ønsket meg. Som ikke bare gave god oversikt over ukene, men også som tok vare på minnene.
Egne sider for jul, bursdagsbarn og sommerferie.
Rom for tanker og drømmer.Og ikke minst et praktisk format som både gir rom nok, er praktisk å ha med seg og som gir god oversikt.Den kommer på lageret til uken og skal sendes ut til nesten 1000 stk som har forhåndsbestilt så langt. Earlybird tilbudet varer til og med søndag, så du har fortsatt mulighet 😉
4. Snapchat.
Herregud så skeptisk jeg var, til det hvite spøkelse som viste deg bilder i 10 sekunder før de ble borte.
Jeg skjønte virkelig ikke konseptet. Var det ikke bedre med noe varig?

Men så testet jeg det ut, og nå. Herregud som jeg elsker snapchat! Det har gitt meg en helt unik og fin dialog med dere som leser bloggen. Dere deler deres hverdag med meg, og jeg vår med dere. Små øyeblikk, store. Morsomme, triste og brutale.
Noen ganger tar vi opp tema, andre ganger tar vi bare dagene som de kommer.
Bli gjerne med på moroa ved å trykke her (om du er på mobil) eller legg meg til med nick: Idebankmamma
 
5. Vår søskenvogn.
Etter en eviglang jakt (føles det ut som) har jeg endelig funnet vognen som svarer til våre behov og ønsker med plass til våre to minste. Jeg har prøvd noen, til og med hatt en lang periode hvor jeg optimistisk tenkte vi kunne klare oss uten.
Jeg huket tak i Ole Johan (han som driver mimmis.no) og søkte råd. Han har tatt i noen tusen vogner og vet hva han snakker om. Rådet hans var klokkeklar. TFK er vognen du burde prøve. Og han hadde så uendelig rett.

Lett å trille, smal men romslig for barna (Oda på 9,5 kilo og 72 cm har fortsatt plass i bag med vinterpose)
Enkel å legge sammen og opp igjen og ikke minst veldig veldig fin.

HVA DIGGER DU AKKURAT NÅ?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg