5 ting du kanskje ikke visste om meg?

Det siste året har jeg sluppet dere mer om mer inn på oss her på bloggen.
Dere har fått blitt bedre kjent med både meg og barna.
Men, godt kjent har vi jo ikke blitt, og om vi blir det og jeg ender opp med å skrive om vår hverdag vet jeg ikke enda, vi får se.
Men, får å bryte isen enda mer, tenkte jeg…at jeg skulle fortelle deg

5 ting du kanskje ikke visste om meg?

  1. Jeg HATER å ha på meg strømpebukse. Enten er de for trange, for lange, ruller, sklir eller gnager.
    Alikvell takler jeg ikke å gå i skjørt eller kjoler over knærne uten strømpebukse.. Sukk valgets kvaler altså.
  2. Jeg ELSKER å danse. Har aldri vært proff, men danset mye i dansegrupper som ungdom og yngre. Danset til R&B og hiphop. Har veldig lyst til å ta opp dansen igjen nå og kanskje etablere en liten dansegruppe for jenter her i bygda.
  3. Jeg liker ikke å leke, det er kanskje ikke så rart, med tanke på at jeg er voksen? Men med fem barn står man rett som det er i situasjoner der leken kommer kastende på. “Også er du Langemann mamma, som plutselig kom inn”. Jeg har ikke sjans, har- ikke- sjans. Det blir påtatt og unaturlig. Det hele gjør rett og slett litt vondt.
  4. Cola zero for life, dessverre. Jeg er en SKIKKELIG cola Zero avhengig. Må ha det hver eneste dag og om det går for mange timer fra jeg står opp til første glass er tatt, vell da banker både hodepine og surmulingen på døra.
  5. Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 17 år. Og det med den fine fine mannen jeg bor med nå.
    Tidlig ja, men fy søren så glad jeg er i dag for at jeg turte å ta det valget, for jammen har det fått gode resultater. Noen ganger må man bare ta sats.
8 kommentarer
    1. Lika att du har på strømpebukse på bilde tross alt?(selv om jeg trodde det var Amalie først??)
      Hilsen strømpebuksehater? takler ikke når de gnisser mot hverandre(slik tynn finstrømpebukse ja) ?

    2. Hater strømpebukser jeg og, samt skjørt over knærne uten noe under. Men jeg går ofte for tights, tykke, tynne, lange til ankelen, korte rett nedenfor kneet. Men strømpebukser, da er det fest og jeg skal virkelig pynte meg. Alltid hatet strømpiser.

    3. Haha, jeg er kanskje litt motsatt? Jeg eeelsker strømpebukser og kjoler- så komfertabelt. Liker ikke bukser men må bruke det i minusgrader.. ? Skal sies at jeg elsker pysjamasbukser, men ikke de buksene man går ute i ? Så er jeg ikke så glad i å danse for jeg føler jeg ikke får det til ? Høy og lang..har kanskje noe å gjøre med det?

    4. Tips hvis strømpebuksa sklir ned? bruk ei bestemor truse over strømpebuksa så holder den seg på plass iallefall ??

    5. He he synes strømpiser knager alle plasser jeg altså. Men helt enig at kjoler er deilig å ha på..

    6. eniiiiig
      ja ja jeg har det jo på, er bare en helt vanvittig befrielse å ta den av.

    7. Du er bare fantastisk du, Ninamor?Du er så utrolig herlig og veldig ærlig?Du tør sette ord på tanker og følelser mange av oss har, men ikke tør si høyt!
      Du er så god på å vise vei for oss andre og du tar bort tabuer som ikke burde være der. Å være en forelder betyr ikke automatisk at alt er gøy.. Mye er morsomt og mye er alvorlig og man skal ta mange fornuftige avgjørelser for det man har mest kjær!
      Takk kjære jenta mi?Jeg har 5 barn.. Og det var absolutt ikke alltid jeg likte situasjonen jeg var oppi…. Nå har jeg også 5 barnebarn, og NÅ elsker jeg å leke…. Men jeg er også mer bevisst på hva jeg selv liker og ikke liker! Zero…. Hmmm ja, der er godt det?
      Klemmer til deg fra meg?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg