5 ting vi digger – akkurat NÅ

Jammen meg var det på tide med en fem ting vi digger akkurat nå post.
Leeenge siden sist.
Men ting vi digger akkurat nå.. det forandrer seg støtt og stadig,
men her er

5 ting vi digger akkurat NÅ:

1 .Magnettavlen vår.
ok, så er det kanskje litt sært å ha en ting man har laget selv som nummer en på listen av ting jeg digger akkurat nå.
Men denne altså. Gir ikke bare meg, men resten av flokken temmelig god oversikt over uka og ikke minst vi unngår dobbeltbookinger, som er fort gjort med sju i familien. Du finner den her til superpris (egenreklame)

 
2. Hakkebakkeskogen.
Jeg blir så glad inni meg av denne fine fine fine filmen.
Vi har kjøpt den på itunes og har den dermed tilgjengelig på ipader også.
Denne fenger minstemann også. Så når det er behov for en liten timeout er denne en fin redning.
Tips: musikken er også å finne på spotify:

3. Game of thrones.
Åhhh herreguuud for en serie! Jeg rett og slett elsker den og kjenner jeg får lyst til å gråte en skvett når jeg innser at i morgen, er det jammen meg siste episode for denne sesongen.
Nesten så jeg vurderer å begynne på sesong en igjen, bare for å få min daglige dose. Ja for det har nesten blitt litt hver eneste dag da vi ikke akkurat har mye ledig kveld for tiden med frøken urolig.
4. Havregryn.
Jeg har rett og slett DILLA om dagen, havrekjeks, havregrøt og havrer i det som havres kan.
Appropo, disse havrekjeksene er superkjekke i matboksen, og litt sprinkles på grøten kan gjøre underverker.

5. Bye bye bathroom.
I 1,5 år har dette vært starten på dagen min. og hvordan jeg har avsluttet dagen.
Jeg tenkte først at det var kult. Morsomt retro bad med sjarm. HAH! Badet gjorde meg etterhvert uvel.
og jeg DIGGER at i morgen, går disse veggene NED

Hva digger du akkurat nå?

 
 
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg