50% på MASSE barnetøy – bedre salg skal du lete lenge etter.

Ja da var jammen 2017 her, og det er på tide å klinke til med årets første RABATTKODE!

Er dere godt i gang med året?
Det er vi, det kom som kastet på oss, men med friskt mot og ny giv er vi klare som få.

Jeg har et ønske og mål om å spare penger dette året, selv om mye på lista sier at jeg må bruke en del også (nytt kjøkken og oppfriskning ute) MEN små tiltak kan gi store resultater.

Et av mine mål er å ikke kjøpe plagg til fullpris. Jeg har satt av en liten pott jeg kan bruke på skatter jeg kommer over, resten skal kjøpes på salg eller med rabattkoder (slik jeg deler ut nå)

Er det noe barnEtøy vi er fornøyd med, så er det blant annet det fra Nameit, og er det noen som er gode på rabatter så er det knertenogkaroline.no. Så det passer PERFEKT at de har en superkjekk nettbutikk med masse tøy i merket Nameit (og andre gode merker) og at jeg HVER MÅNED får dele ut en ny rabattkode.

Og vi starter det nye året med et BRAK.
2 deilige rabattkoder.

Nytt år, nye muligheter, nye varer. Det betyr at de har lyst til å rydde godt ut av lageret.
En stoooor kurv med varer, og alle får du 50% på om du bruker rabattkode Januar50

 

 

Her finner du ull, pentøy, hverdags, luer, votter, sokker, undertøy.

Alt ifra nyfødt til strl 152.

Det er førstemann til mølle prinsippet som gjelder, og rabattkoden gjelder til og med onsdag.

Psst et ekstra tips er hvis du har en liten frøken som trenger jakke.
Disse to er nedsatt og du får rabatten oppå det hele, GENIALT.

 

Rosa ///     Blå

Skulle du derimot være interessert i nyheter, får du også en rabattkode på alt tøy utenfor kurven.

Et lite tips, softshell (som vi eeeelsker fra nameit) har sånn smått begynt å ankomme.

Rabattkode Nina20 gir deg 20% på alt av nyheter 🙂

SÅ, som sagt, det er kun lagervarer og førstemann til mølla
Rabattkoden gjelder til og med onsdag og frakten er på 59 kr uansett.

Skulle du ønske å benytte deg av begge rabattkodene, må du legge inn to ordre.
Send de en liten melding om dette så blir du kun belastet for en porto.

Nettbutikken finner du HER

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg