50% på masse herlig barnetøy

//annonse

Herremin for en sommer vi har hatt så langt.
Helt siden vi reiste til Danmark i begynnelsen av mai tror jeg vi knapt kan fylle en hånd med gråværsdager.

Over 20 grader hver eneste dag, barna er brune og fine og alle fått lysere lugger.
Jeg vet jeg vet, det er store forskjeller landet over og ikke alle har vært like heldige.
Jeg sendere dere med ruskevær og mye regnvær mange varme tanker og et håp om at resten av sommeren blir bedre.
For de gode nyhetene er, at vi er bare halvveis i årets sommer.

Og som dreven småbarnsmor med sans for rabatt vet jeg og godt at midten av juli betyr SOMMERSALG!!

Og selvfølgelig er min faste samarbeidspartner knertenogkaroline.no temmelig klare for sommersalg de også.
De har fylt en herlig herlig sommerkurs med masse godsaker til halv pris!
Sommertøy, pentøy, nattøy, badetøy basics.
Totalt over 300 plagg til halve prisen, med andre ord store sjanser for å gjøre noen kupp.

Det er både tøy til de minste og de litt større, men størrelsene begynner å plukket ut så her er det førstemann til mølla som gjelder.
Tilbudskurven finner du HER, og husk rabattkode Sommer50

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg