50 % på outletvarer – Supersalg hos mimmis.no

Oj oj oj som jeg har gledet meg til dette.

Denne rabattkoden er så god at jeg selv har sørget for å kapre til meg godbiter før jeg avslører den til dere, for her tror jeg det kommer til å gå fort unna 😉

Vår flotte samarbeidspartner mimmis.no trår til og gir oss en rabattkode vi før aldri har sett makan til.

Her er det virkelig førstemann til mølla når de tilbyr hele 50% på sin outlet.
collagerabattkode

Det er totalt over 370 forskjellige artikler, trykk HER for å komme direkte til salget

La meg vise dere litt av de vi ser på som virkelig gode godbiter:

Ergoselen vår har vi brukt til alle våre tre barn, flere modeller er i outleten til mimmis.no
Jeg nevner sjeldent pris på bloggen, men her kan du kan altså få en helt splitter ny ergo til under 650 kr!
collage12

KidsConsept har truffet meg midt i hjerterota, og flere artikler ligger nå inne på outlet som utgående varer.

collage34 collage122 collage5544
Denne trunkien finner du der inne,

0007971

Disse vanvittig kule sekkene fra Stephen Josephcollage332

 

Stellevesker…

collage23

 

Bæresjal i mange varianter

0004053

 

Dette herlig veggklistremerket falt jeg helt for.
0005336

 

Er du gravid, eller har en venn som er det er jo Bola smykke en koselig gave å gi.
Smykke gir ifra seg en svak lyd som virker beroligende for babyen på utsiden av magen.
collageKanskje ikke helt sesong for det, men aeromove sitterunderlag er fantastisk å ha både i bil og vogn for varme små.
Vi bruker det i bilstolen og vogna til minsta og hun hadde ikke en eneste klam tur i sommer.

0012721Og det er så fantastisk mye mer,
Joggevogner, drikkerkopper, puslespill, regntrekk, leker og ja, om du skulle ha en Eliasfan har du virkelig mulighet til å gjøre noe kupp. Det hele gjelder som sagt til det er tomt og av erfaring går det hele raskt unna.

Våre følgere får rabattkoden først, hvem vet, kanskje dere får unna noen julegaver.

Happy shopping folkens 🙂

Salget finner du HER

Og husk rabattkoden:
KDU59124

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg