50% på ull, hverdags og pentøy!

Brrrrr.

Januar, jeg må si det slik det er… Jeg er IKKE glad i januar.
Januar er på en måte midt i mellom alt, den er lang, mørk og kald.
Jammen er det godt Februar har banket på døren. Nå merker vi at solen har snudd, og det er lov å begynne å glede seg til varmere tider.

Men, det er enda lenge igjen av vinteren.
Minusgradene slipper nok ikke taket enda, så da tenkte jeg at jeg skulle varme dere litt med en god rabattkode fra knertenogkaroline.no

Hver måned deler vi ut en rabattkode hos denne herlige nettbutikken med den raske servicen. Raskere sending skal man lete lenge etter 😉

En variert kurv med masse spennende!
L
a meg vise noen favoritter.

Masse jeans til både liten og stor.

jeans

Blant disse har vi en klar favoritt. Strammer ingen steder, myk og romslig.
collagesalg

 

Deilig hverdagsklær, til aktive små.

jentegutt

 

Og ull, masse masse ull.

collage56

collage104

 

Fant du noe som fristet? Det er mye mer enn det jeg har vist frem, og med 50% kan man VIRKELIG gjøre noen kupp.
RABATTKODE

 

Her er det førstemann til mølla som gjelder, så kapre dine favoritter og send tipset videre til venner etterpå. Rabattkoden er gyldig ut onsdag.
Pssst: husk at rabatten gjelder kun varer i kurven og ikke resten av butikken.

Happy shopping.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg