6 grunner til at vi har vaskehjelp (med rabattkode)

//annonse

Jeg måtte spørre mitt lille kartotek på snapchat (legg meg gjerne til: idebankmamma) om det i dag, 2017 er flaut å si høyt at man har vaskehjelp.

For saken er, at vi kjenner flere som har det, men alle mumler de stille og diskre når de skal fortelle at vaskehjelpen er på plass. Jeg har i grunnen aldri tenkt på det som noe å mumle.

Som jeg sa på snappen, jeg har flere argumenter og positiviteter med å ha vaskehjelp, og det at vi slipper å vaske er selvfølgelig på listen men er ikke det første jeg vil notere. Har du selv vurdert vaskehjelp bør du henge med til bunn av innlegget, der gir vi en liten rabattkode på husvask, så kan du gi det en test 🙂

Dommen fra mammakartoteket var iallefall klar, det er IKKE flaut å ha vaskehjelp i dag.
Og la meg slenge på,

6 gode grunner til at vi har vaskehjelp.

 

  1. Mere tid med barna.
    Det tar faktisk tid å vaske et helt hus, og når vi er så mange er det også mange rom og ikke minst mye møkk.  Det å få pittelitt avlasting på husvasken er gull verdt når det kommer til tidsbruk og prioritering.
  2. Blidere mamma og pappa
    Det er ikke til å legge skjul på at det å komme hjem til nyvasket hus gjør noe med stemningen.
    Det er superdeilig. Freska er de som har vasket hos oss de siste gangene, og de gir oss rett og slett hotellfeelingen når vi kommer hjem. det er jo alltid godt å komme hjem, men ekstra godt når vår vaskehjelp har vært der.
  3. Det blir ordentlig rent.
    Det er jo ingen tvil om en utlært vaskehjelp som er skolert og kurset kan det å vaske bedre enn meg. For all del basic støvtørk er jeg rå på, men når det kommer til det å virkelig få ting rent, vi snakker toalettet, vasker og kokeplater feks. er det fantastisk at noen tar skikkelig affære.
  4. Miljøvennlig.
    Etter vi fikk barn har jeg blitt mer bevisst. Hva vi omgir oss med og hva jeg bruker av ulike kjemikalier osv. Vi bruker selv miljøvennlig vaskemidler og i og med at vi bruker profesjonell vaskehelp er vi trygge på at det er miljøvennlig det hun også bruker. Freska bruker miljø- og allergivennlige, svanemerkede vaskemidler som rengjøringshjelpene selv tar med. Med tanke på hvor mange hjem de dekker, monner det en god del for mennesker og miljø
  5. Bidrar til arbeidsplasser.
    Siden vi har valgt å bruke profesjonelle bidrar vi også til flere ordentlige arbeidsplasser.
    Det koster riktignok kanskje litt mer å bruke lovlig arbeidskraft, men fy søren så mange flere rettigheter man og ikke minst større trygghet.
    Det er faktisk en terskel å slippe noen inn i huset som skal ordne opp i møkka di. Velger man feks freska.no får man samme vasker hver gang og man får en trygghet med seg også.
  6. Man slipper å vaske.
    Ok kanskje ikke helt, for bordet må tørkes av flere ganger om dagen, kjøkken og bad må taes innimellom slagene og gulvene også.
    MEN et par ganger i månenden slipper man å vaske og bonusen er at det blir ekstra rent.
    Det er SÅÅÅ deilig!

Så lovte jeg dere en rabattkode, flere av dere som spurte oss hva det koster og ikke minst hvem vi brukte på vasken vi refererte til på snap.

Mandag var det altså freska.no som vasket hos oss. Og de er så kule at de gir alle som har lyst til å teste de en rabattkode!

Det er to muligheter:

  1. Prøve en vask.
    Med rabattkode småbarnsforeldre20 får du 20 % på bestilling av en vask.
  2. Bestille abonnement
    Med rabattkode småbarnsforeldre50 får du hele 50% på første vask ved bestilling av abbonement.
    Et godt tips er at man trenger ikke å tenke at vaskehjelpen skal ta absolutt all rengjøring, men avlaste og bidra med et skikkelig skippertak innimellom.

Du bestiller vasken enkelt på freska.no

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg