9 favoritter til høstgarderoben -Rabattkode hos ellos.

//annonse

Jeg nevnte det her på snapchat at jeg får en ny giv når høsten melder sin ankomst, og det var helt tydelig at jeg ikke var den eneste. Høsten kommer på en måte med blanke ark.

For min del henger det nok igjen ifra skolestart tror jeg.
Høster var alltid begynnelsen på noe nytt og spennende.

Og nå står vi her igjen, skolestart, barnehagestart og en høst som banker på døra.

En annen herlig ting med høsten er jo en gylden unskyldning for å friske opp garderoben.
For nå skal knebukser og korte armer pakkes vekk.

I tradisjonens tro, deler jeg ut en HERLIG rabattkode med dere.
Bruk 425414 i kassen og du får 33% på dyreste ordinære vare og 5 % ekstra på alt som er på salg.
Gyldig ut august, på HELE ELLOS sitt sortiment.

Flere av dere har påpekt at det er så kjedelig med slike innlegg, fordi dere det alltid er små strl.
Jeg har bedt dere som har sendt meg melding om å sjekke ut klærne jeg viser, da flere (de aller fleste) går høyt opp i strl da jeg selv er Plus size 🙂 Jeg velger derfor å skrive hvilke strl disse plaggene går opp til så dere kan se.

Og her kommer litt HERLIG inspo. (noen allerede på vei hjem i postkassa mi <3)

Jeg vet ikke hva det er med meg og Leo? Hadde du spurt meg for tja, tre år siden hadde jeg rynket på nesa og sagt det bare er gamle damer med lilla hår som går med sånt, men nå…GI MEG LEO!! Denne genseren ser nydelig ut og går helt til strl 52

Denne elsket jeg både snittet og fargen på.
Finnes også i rød og går helt opp til strl 56

 

Denne var også søt, litt kortere, gjennomsiktig så noe må man ha under, men også et snitt jeg liker skikkelig.
Finnes også i sort med prikker, opp til strl 52.

 

Også kanskje disse buksene til? Strikk i livet, god stretch men ser ut som en helt vanlig bukse?
Opp til strl 56 og finnes også i rød

Også med en lang cardigan til? Jeg er avhengig av lange cardiganer, disse som går godt over rumpa.
Finnes tre ulike farger og opp til strl 52

 

 

Og mens man er inne på ting som går over rompa, se på denne. DEN likte jeg supergodt, og venter på at den skal dumpe i postkassa mi. Finnes i tre farger og opp til strl 60

Høsten er tid for koseplagg, og se dette settet da! Finnes i to ulike farger, kjøper del for del så kan velge å ha to ulike farger på bukse og genser feks. Opp til størrelse 48

eller dette settet som du kjøper som et sett, opp til strl 52

 

Også har jeg falt helt pladask for denne (som også er på vei, tenk om den er perfektt julerød da!?)
Den går opp til strl 56 og finnes også i sort.

 

Rabattkoden er som sagt 425414   og den gjelder på HELE sortimentet til ellos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg