Trenpånett.no – Vinnerne av ett år GRATIS trening er trukket.

Vinnerne er trukket, se nederst i innlegget.
 
Det er ikke lett å få tid til trening med tre små i hus, og jeg må innrømme at jeg synes treningsstudio er i overkant dyrt.
Så fikk jeg tilbud om å teste trenpånett.no
20140305_153331
Et online treningsstudio med god variasjon og spesielt fokus på familie.
Med egne familietreningsvideoer som også barna kan være med på 🙂
Skjermbilde 2014-01-18 kl. 11.35.47
Familieboksing er spesielt moro synes 7 åringen 😉
DSC07865
 
Og jammen kommer 3 åringen innom for å barske seg litt innimellom og

DSC07885
 
Vi får ofte tilskuere når vi begynner, og når planken kommer er vi sjeldent alene.

DSC07880

Familiedansen er en rask video alle kan være med på

DSC07845
DSC07846
Og sist gang jeg og eldste frøken tok runden måtte jammen minsta slenge seg på også.
132753_2
 
Uten drikke duger helten ikke:
DSC07897



Brukervennligheten er god inne på nettsiden. Under her ser dere et skjermbilde av nettsiden nå jeg er logget inn
Screenshot 2014-04-05 19.49.35
De har allerede over 80 videoer liggende klare, så utvalget er der så absolutt og stadig ramler det inn nye filmer.
Det jeg liker aller aller best er at de bruker ordentlig musikk på flere av videoene. Har testet andre tjenester hvor musikken er  uorginal og dermed lite fengende spør du meg.
Min favoritttime er zumba 😉
Må også nevne, Kickstart er en tjeneste trenpånett.no har som skal hjelpe til å få deg skikkelig i gang.
Med fysisk test og kostholdsmål og en egen lukket facebookgruppe.
Facebookgruppen brukes til tips, råd og oppbacking av hverandre, noe man trenger for å nå målene sine.
Og det aller aller aller beste?
Tjenesten koster 45 kr mnd, og det uten bindingstid! Fantastisk!
De tre heldige vinnerne er
Kathrine
Sendt 26/05, 2014 kl. 9:35 pm
Dette er jo bare helt supert for en alenemamma med dårlig råd!


Ragnhild
Sendt 22/05, 2014 kl. 9:56 am
Hmmm, hva var det som IKKE så spennende ut, sier jeg! Har blitt superglad i å trene etter jeg fikk eldstedatteren min på snart 6 år. Nå har jeg mammaperm til ei lita snelle på 4 mnd og har treningsabstinenser! Hadde vært så midt i blinken


Ingunn
Sendt 20/05, 2014 kl. 7:52 pm
Så spennende! Yoga og stretching så mest interessant ut, for er det jeg behøver

 

Gratulerer alle tre med ett års abonnement på Trenpånett.no.

send oss en mail til [email protected] med kontaktinfo så får dere snart premien:)
 
 
 
 

//sponset innlegg med EKTE meninger

 
 
 

114 kommentarer
    1. Er generelt glad i aerobic, synes den nye videoen med HIIT så spennende ut

    2. Dette har jeg aldri prøvd 🙂 så jo litt artig ut. Synes mor og barn så spennende ut og kondisjon 🙂

    3. Detta så supersmart ut for mæ som e myyye heime aleina med ungan, siden gubben kun e hjemme i helgen. Så like æ at det e både kondis, styrke og kosthold på en å samme plass! 😀

    4. Liker aerobic så HIIT så spennende ut. Mange gode treninger her da 🙂 Vil gjerne vinne. hadde passet perfekt i en hektisk hverdag 🙂

    5. Alenemamma kommer seg ikke på studio uten å betale en formue fordi man trenger barneparkering.. Dette hadde vært midt i blinken for meg! Syntes yoga og zumba så gøy ut.

    6. Så spennende! Yoga og stretching så mest interessant ut, for er det jeg behøver. 🙂

    7. Så absolutt STYRKE 🙂 som alenemamma er dette jeg absolutt kan gjøre på kveldstid etter at gutta har lagt seg, genialt tilbud for mor i en travel hverdag! Supert, rett og slett 🙂

    8. Ser ut som et supert konsept, med mye variasjon.
      Yoga er noe jeg kunne tenkt meg å prøve.

    9. jeg syns den mor/far og barn ser ut som noe som hadde passet perfekt her 🙂 og har veldig lyst til å prøve zumba 🙂

    10. Styrke og aerobic så jo kjempe artig ut! akkurat slike timer jeg trenger og skulle så gjerne hatt tid til å gå på. Men siden disse timene på det lokale treningssenteret stortsett holdes mellom 17 og 20 på ettermiddagene, gjør kjøring til ungenes treninger, leksehjelp til ungene og legging av unger det så og si umulig. Ungene går i første rekke uansett, så “kvelds-treningsstudio” i stua hadde vært fantastik 🙂

    11. Jeg elsker yoga og syns den ser kjekk ut ! Zumba og dans har jeg prøvd ut før og småtrollet eeeelsker jo å danse ! 😀 Ønsker oss veldig !

    12. Yoga og stretching kunne passet meg. I tillegg ser foreldre/ barn veldig morsomt ut! 🙂

    13. Jeg tror hekt klart det hadde blitt mye Zuma og yoga på meg. Men programet med barn må jo være kjempe moro for meg og to små 🙂

    14. Boksing syns jeg så veldig spennende ut! Jeg kunne godt trenge dette med fire barn..:Þ

    15. Aerobic/ kondisjon og mor/far og barn trening ser mest interessant og gjennomførbart ut for meg 🙂

    16. Helt perfekt! Supert for oss som gikk opp så altfor mange kilo under graviditeten så motivasjonen for trening uteble… Hektisk hverdag som krever at mor/far har energi og overskuddet du vet godt kommer av trening ikke er der så hadde dette vært knall for oss! Alle timene så spennende ut for variasjon er supert når du har trening litt oppi halsen

    17. Mor/far og barn så super ut. Kjempe at man kan ha med babyen i treningen når man har en liten som ikke sover på dagtid. Ellers er nok styrke bra med en som blir tyngre og tyngre å løfte på 🙂

    18. Hei!
      Jeg likte godt Kontor, fordi det er så lett å glemme å ta vare på kroppen mellom arbeidsøktene. 🙂
      Krysser fingrene, et slikt abonnement hadde vært helt topp! 🙂
      Mvh Beate F

    19. Sånn hverdagen er i dag er jeg mest nysgjerrig på mor/barn trening 🙂

    20. Jeg ble nysgjerrig på hva mer de har av mor/far og barn trening.
      Er hjemme med en på 6 uker, og kunne trengt et push bak for å komme igang med noe annet enn å trille vognturer.

    21. Aerobic/kondisjon ser supert ut! Ønsker meg (og trenger…)!
      Hilsen Jori

    22. Dette så jo kjempegøy ut, jeg elsker å trene i min egen stue 🙂
      Mor/barn trening høres gøy ut 🙂

    23. Alltid hatt lyst til å prøve boksing og yoga, så det syns jeg ser spennend ut. Men vet at jeg liker aerobic!

    24. Dette ser jo helt supert ut! Aerobic, og Zumba er jo alltid gøy 🙂 Får nok med noen av guttene mine på boksing 😉

    25. Hmmm, hva var det som IKKE så spennende ut, sier jeg! Har blitt superglad i å trene etter jeg fikk eldstedatteren min på snart 6 år. Nå har jeg mammaperm til ei lita snelle på 4 mnd og har treningsabstinenser! Hadde vært så midt i blinken 😀

    26. Jeg elsker aerobicen deres. Og så har de en del kortprogrammer, og det passer ypperlig når man har dårlig tid og ørten ting som burde vært gjort.
      Et årsabonnoment hadde vært så flott, for det er virkelig bra.

    27. Mor og barn hadde passa hos oss, kanskje klart å fått med far på trening også 🙂

    28. Dette såg bra ut. Såg spennande ut med mor/barn og aerobic/kondiskonstrening 🙂

    29. Boksing, yoga, kontor, aerobic – masse kjekt eg og ungane kunne tenkt oss å teste der gitt…

    30. Zumbaa. Alltid hatt lyst til å prøve, men aldri tort. Kanskje dette kunne fått me i treninga igjen

    31. Hei. Dette så artig ut. For meg som akurat har blitt alene med ei lita ei på 1, blir det vanskelig å skulle finne tid til trening innimellom full jobb og alenemor på heltid. Synes mor/far/barn, boksing og zumba så ut som det jeg kunne tenkt meg å prøve.

    32. Zumba, aerobic og mor/far & barn tror jeg kan være noe som passer for meg. Ser for med tre-åringe min blir ivrig også 🙂

    33. Var mye spennende her, både HIIT, zumba og mor/barn. Dette hadde vært kjekt når mammapermisjon står for døren 😉

    34. Siden jeg er hjemme i permisjon med minstejenta nå, hadde det vært gøy å prøve ut mor/far og barn, men både yoga, stretching, boksing og styrke høres spennende (og ikke minst nødvendig etter tre svangerskap…!) for meg.

    35. Mor og barn treninga ser super ut! Også trenger jeg sårt litt streching…

    36. Genialt, dette må prøves ut! Med to små i hus blir det sjeldent tid til trening, så mor/barn videoene tror jeg hadde passer meg fint. Da får man trent og vært sammen med barna samtidig..helt topp!

    37. Som alenemor er jo dette genialt! Slipper å tenke på barnepass for å få trent,- og kan trene når det passer meg. Helt genialt 🙂 Har kjempelyst til å prøve Zumba,- og mor & barn 🙂

    38. Dette så morsomt ut. Mor og barn og streching hadde vært fint for meg. Genialt å få trent hjemme.

    39. Artig, må jo passe perfekt i en hektisk hverdag.. Likte spinning, styrke og ikke minst mor, far og barn videoene

    40. Syntes at mye av dette så spennende ut! Foretrekker mye bedre å trene hjemme. Føler meg som en utstillingsdukke på treningssenteret.
      Aerobic, zumba og mor/far og barn kunne vært noe 🙂

    41. Så ikke så dumt ut. Kunne tenke meg å se mer på spinning, aerobic og stretching 🙂
      Liker muligheten til å trene hjemme 🙂

    42. Oi, dette ser da helt genialt ut! Jeg kunne tenkt meg både Zumba og Yoga, men også kontorøvelser, for gjett hvor jeg tilbringer dagen….

    43. Alle så jo spennende ut, men favoritten er nok Yoga 🙂
      Trening for både kropp og sjel 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg