Jeg har aldri vært så aktiv i sengen før.

Denne overskriften, kunne vært overskriften på et juice innlegg med tips om stillinger som gir best nytelse,
eller kanskje stillinger som øker sjansen for å få barn, det burde jo vi vite godt som har truffet blink hele fem ganger.
Overskriften kunne vært begynnelsen på et heftig innlegg som fikk deg til å smårødme litt, og tilslutt lese innlegget i skjul mens ingen andre så hvilke ord du leste.

Det kunne vært sjokkerende avsløringen, bilder som måtte sladdes men som likevell viste hint og konturer av bryster og spretne rompeballer.
Vell, sannheten er, at det hele er hverken juicy, rødmende eller avslørende.
Og den spretne rompeballen er både slapp og flat, og brystene, vell.. la oss si det så enkelt som at det har tja, mistet konturen.

Jeg er den mest aktive i sengen, uten tvil. Men så langt ifra med noen som kan gjøre det juicy og het.
Sannheten er at jeg er så aktiv som jeg aldri har vært før, så aktiv at jeg knapt sover.
Og det pga ei lita frøken på 6 mnd

Her er noe voldsomt aktivitet i sengen, men ikke på oss begge.. eller for all del, to er vi, tette også.
Veldig tette. Til tider er jeg nesten redd for at hun skal krype inn i meg igjen.
Sover dere no særlig da?

Jeg har ikke ord på hvor lei jeg er av det spørsmålet.
For svaret er et klart og tydelig nei.

Hun sover ikke, og da sover heller ikke jeg.
Noe som kan gi oss noen timer iløpet av natten er samsoving, men til gjengjeld turnes, flyttes, rulles og ordnes det.
Jeg har rett og slett aldri vært så aktiv i senga før.
At mannen ikke blir sjøsyk er i grunnen et under.
For han sover, gjennom enhver nattevåk slumrer han seg stødig gjennom natta. Til tross for både babybabling, bleieskift og bytting av ammeside.
Han har det som plommen i egget han…
Til tross for at han ikke er med på sengeaktiviteten….

 
 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg