Ammefin til festen!

//Inneholder annonselenker

Vi går inn i en tid hvor det er mye som feires.
Konfirmasjoner, 17 mai, bryllup og mange (slik som oss) velger å legge navnefest eller dåp til disse tider.

Å pynte seg er stas, men kan være en utfordring når man vet at man må kunne ha puppen klar til en hver anledning for en liten krabat som trenger mat.

Å finne ammeklær som både er praktiske og fine OG som man føler seg fin i kan være en utfordring.
Kroppen er kanskje ikke som den var før fødselen heller?

Med alle mine fire har både gravid og ammetøyet fra Mamalicius vært en favoritt.
Behagelig å ha på og veldig brukervennlig.

Nå nærmer det seg feststemning for oss med både konfirmasjon, 17 mai og navnefest.
Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste ammende mamman i samme situasjon.

Så la oss kjøre igang litt ammetøy inspo!

For å føle meg pyntet må jeg ofte gå for kjole, og Mamalicius har mange varianter.
Her finner du et godt utvalg ammekjoler, flere av modellene sitter også fint om du er gravid og har en voksende mage

 

 

 

ammekjoler1

 

 

ammekjoler2

 

Liker ekstra godt ammeløsningene til Mamalicius da man slipper å blotlegge hele puppen.
ammekjoler4

 

Skulle ikke kjole være tingen har de også flere topper å velge i.

ammetopper

Jeg må også slå et slag for afterbirth jeggingsen dems, høy i livet med elasitet, pakker magen godt og elegant inn.

afterbirth jeggings

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg