Året som gikk vil vare evig.

//annonse

Mamma, få se det en gang til da, en gang til!
Vi har klynget oss alle sammen i sofaen, eller nesten alle sammen.
Lillebror sover.
Og på dager som denne er vi knall god på utnytte tiden han lar mamma få ha armene fri.
Det er selveste nyttårsaften, siste dagen i året 2019 og jeg har satt igang mimring på høyt nivå.
For første gang laget jeg en liten kavalkade på bloggen, med bilder og litt høydepunkter fra året som har gått.
Det er få år som har vært så produktive som dette året og det var mye som hadde gått i glemmeboka.
Nå sitter vi samlet hele gjengen og scroller oss gjennom året.
Bloggen på storskjerm på TV.
Det er så koselig å se begeistringen til barna, høre latterene trille og minnene presse seg frem.
ÅÅÅ husker du mamma?
Et bilde jeg er glad i av Daniel dukker opp, og alle ler, selv om det er 2. gang vi ser gjennom bildene.
En gang til!
Vi når bunn av innlegget og ungene vil begynne på toppen, igjen.
Vi kjører en runde til, aller helst skulle de hatt en til også.
men jeg setter en stopper. Det holder nå, med mimring og minner, la oss heller tenke litt på hva vi ønsker oss i 2020.
Det blir en herlig idemyldring med massevis av ønsker og drømmer for det kommende året, jeg noterer ned alt men klarer ikke helt å slippe begeistringen for mimringen vi akkurat hadde for året som gikk.
Mamma, sier hun på åtte, skulle ønske vi kunne se på bildene for alltid.
Og PING der fikk jeg en knakenes god ide.
Og for noen dager siden, kom den i posten.
Den offisielle årboken for familien Maaø-Ruden 2019 fra Fotoknudsen.

Øyeblikk og høydepunkt fra hver eneste måned, samlet mellom to permer.
Boka er allerede blitt lest utallige ganger og stadig oppdager de nye bilder som de ikke så sist.

Det er jo ingen hemmelighet at vi er glade i fotobøker, frem til nå har vi hatt som tradisjon å lage en etter sommerferien.
Har også laget til Daniel som en peke/bildebok.
Og alle blir lest og tittet i regelmessig.
I fjor laget jeg også en bok som jeg gav bort i julegave, og det er kanskje den fineste gaven jeg puttet under noens tre det året.
Og årboken er kanskje den fineste jeg har laget til oss.

Jeg lager fotobøkene mine hos Fotoknudsen, sommerbøkene har jeg laget superenkelt via appen man kan laste ned på telefonen.
Årboken lagde jeg med den litt mer avanserte editoren du kan laste ned på mac/pc fordi jeg ville ha flere bilder med og mere tekst. Her kan du også legge på litt mer av bakgrunner og andre illustrasjoner om du ønsker.

Jeg bruker kun mobil bilder i bøkene da det er mobilen min som fanger opp øyeblikkene, og jeg er SÅ fornøyd med resultatet.
Jeg vet jo at flere av dere både har blitt inspirert og kjøpt fotobok, og flere har begynt.  Og er du en av de som enten har begynt eller vurderer gjelder det å hive seg rundt nå, for SELVFØLGELIG får jeg lov til å dele ut rabattkode til dere denne gangen også.
Og denne gangen den beste av de alle.
Rabatkode MINNER45 gir dere nemlig 45% rabatt på ALLE fotobøker hos fotoknudsen uansett størrelse.
Vår favorit er uten tvil kvadratisk XL og jeg må virkelig på det varmeste anbefale lay flat og matte ark.
Da får du tykkere papir og en bok som tåler å bli bladd i, selv av de minste.
Denne gangen bestilte jeg ikke bare fotobok, jeg bestilte også fotoplakater.
Flere av ungene har ønsket seg dørskilt til rommene, jeg har ønsket meg flere bilder på veggen.
Så jeg tok lik så greit to fluer i en smekk.

Jeg har laget store fotoplakater med bilde av ungene (dette også mobilbilder) og hengt på dørene og spør du meg ble det superfint. Dette er kvadratisk 50*50 i tykk og god kvalitet.
Hengt de opp enkelt med lærertyggis.
Og om du også synes veggene er trist og grå, fikk jeg smisket meg til at rabattkoden jeg deler også gjelder fotoplakater!
Koden er gyldig ut 29. januar, så det er bare å sette igang, tiden flyr 😉
Bestill din fotobok eller plakat HER.

1 kommentar
    1. Så fine 🙂 Bare nysgjerrig, har alle barna egne rom? Kunne ikke du hatt en housetour eller noe sånt 🙂 hadde vært spennende å se hvordan dere har det 🙂.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg