Årets julekalender på NRK 2019

Jeg vet, jeg vet, vi er bare i august måned.
Jeg skal holde meg i skjegget, ikke øse ut juleglede enda selv om jeg gleder meg skikkelig 😉
Men du har klikket deg inn, så ørlitt nysgjerrig du 😉
Her i huset er det noe helt spesielt med julekalender på tv.
Vi har egentlig sluttet helt å se på “vanlig” TV, vi bruker apper og går rett inn på programmene vi vil se.
Men, når det kommer til julekalender, er det en hellig.
Og det aller aller beste.
Hele familien samles i en ellers ganske hektisk julemåned.
Jeg og min mann, omringet av alle våre små og litt større soldater.
Gjerne med en pepperkake hver og roser i kinna og rusete hår etter en lang dag i barnehage og skole.
Og i år, er det et temmelig koselig gjensyn spør du meg.
Årets julekalender er og forblir vår store favoritt og en stor del av meg håper så inderlig inderlig at den de produserer i disse dager som skal vises i 2020 er en form for etterfølger.
Årets julekalender på NRK er selvfølgelig..
trommevirvel….
 
SNØFALL!!

 
OH yes, vi får gjensyn med herlige Julius, Selma, Winter, Pil, Ruth og alle andre i den fantastiske magiske julekalenderen.
Om du ikke fikk den med deg sist den gikk, anbefaler jeg deg deg å få den med deg på det varmeste.
Den traff både liten og stor i hjerte her. Så dypt at jeg endte med å skrive en takk til de som har skrevet manus.

 
Og vi gleder oss noe enormt til årets julekalender sammen med flokken vår.

10 kommentarer
    1. Jul altså 😍 Det er magi, sjølv som voksen. Med våre tre små og deiras forventning og spenning gleder eg meg allerede no i august! ❤️ Snøfall var virkelig heilt spesiell og julestemningen blei komplett med denne fantastiske julekalenderen! Glede meg sånn til å sjå den igjen i år! 🙌🏻
      Både min mann og eg elsker jul! Min mann ringer meg på jobb når julebrusen er i butikken og juleradioen spilles fra første sending! Vi pynter 01.12 og gledes over pepperkaker/kakemenn, klementiner og julegodter! Litt ekstra kos må man jo ha 😘 Men julen 2018 blei totalt ødelagt av spying! Så pass ødelagt at vi alle sammen ikkje klarte julemat og pakker blei åpna med bøtte klar i tilfelle. Heile jula var ødelagt! Eg grein mine modige tårer når mellomste begynte tidlig julemorgen. Stakkars liten. Så i år….vi har så mykje å ta igjen!! Denne julen altså..skal vi ha jul! ❤️ og snøfall kunne ikkje vært bedre kalender å følge med på! 😍

    2. Har ikke noe med blogginnlegget å gjøre. Men lurer på en ting. Og pent ment det altså, kan du være så snill å slutte å bruke pekefinger på nesten hver eneste snap? Den er liksom med uansett hva du gjør og det er litt provoserende. Liker å følge deg og dere, men pekefinger på skjermen hver gang er jeg lei…🙈🙄

    3. Fjerner pekefinger kommentar OG bruker den enda mer idag på snap? Flott samarbeid med følgerne du.🤣🤣 Over og ut.

    4. Jeg fjernet ingen pekefingerkommentar, jeg hadde bare ikke rukket å godkjenne den enda 😉
      Jeg lytter masse til dere jeg, på innspill og ideer osv.
      Selvfølgelig kan jeg jobbe med pekefingeren om du synes den er provoserende 😉
      Men den er på en måte en del av meg.. eller den ER faktisk en del av meg. Og den også liker å være en del av showet 😉

    5. Jeg vil ha jul på månetoppen og jul i blåfjell!! eller jul i svingen. Dette vet jeg at mange andre også er enig i!!

    6. jeg vil ha stjernestøv nå i 2019 jeg kan ikke vente vær så snill 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    7. Hei. Eg savner veldig Tidsreisen. Eg prøver å finne den, men på NRK er den ikkje tilgjengelig. Eller er den på dansk. Kunne me hatt den i år og?💓

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg