Idebank for småbarnsforeldre, årets mammablogg?

Mammanett.no skal  kåre årets mammablogger og årets pappablogger.
Hele 66 spennende mammabloggere og 6 herlige pappabloggere er nominert.

Vi er så heldige å være en av de nominerte.

I løpet av de siste dagene har jeg fått flere hyggelig meldinger fra dere lesere.
Mange gratulasjoner og heiarop til vår hyggelig nominasjon.

Men det er en felles ting som går igjen i de fleste meldinger.

“Jeg har ikke tenkt på idebanken som en blogg” skriver dere.
Det er akkurat som om nominasjonen har tent en god knippe lyspærer der ute 😉

For jo da, idebank for småbarnsforeldre er en blogg, en mammablogg..og en pappablogg innimellom i grunnen. Kort oppsummert en familieblogg.

family

Vi er ikke som alle andre, så jeg kan skjønne at noen ble overrasket. Vi skiller oss ut.
Men smabarnsforeldre.no drives av meg, av en trebarnsmamma, ingen redaksjon eller gruppe med journalister som mange av dere har tenkt.Alle historiene er selvopplevd, mye av tipsene er selvtestet og mye av kreativitetene selv laget og la oss ikke glemme oppskriftene, de er laget med tre små rundt bena og smakt på av alle fem.
Bloggen har jeg drevet fulltid nå i ett år, den er min jobb, min lidenskap, mitt fjerde barn 😉
Jeg bestemte meg for å satse fult på den i allefall et år, for å se om jeg kunne komme i nærheten av det jeg drømte om. Og gjett om, så rik som jeg føler meg nå, har jeg aldri følt før. Rik i hjertet.
Jeg ELSKER å inspirere, jeg elsker å bli inspirert og ikke minst, jeg elsker det felleskapet og åpenheten idebanken har åpnet for. Jeg blir rett og slett varm om hjertet når dere bilder med oss og har latt dere inspirere av våre tips.

smabarnsforeldre har blitt et sted hvor jeg tørr å si det som ikke alle snakker om, kaste mammafasaden og si ting rett ut. Ingen er perfekte, men alle gjør vi så godt vi kan.

Året med bloggen har vært en FANTASTISK reise, jeg har på ingen måte tenkt å gi meg med dette.
Jeg har drømmer, ønsker, mål og visjoner med idebanken.

Jeg har flere kreativiteter, oppskrifter, historier og tanker jeg ønsker å dele.

Jeg GLEDER meg til fortsettelsen sammen med dere.

Det er mange flotte blogger som er nominert, ta deg gjerne en titt på listen og gi den som du synes fortjener det. Det ligger mye jobb bak en god blogg, det er det ingen tvil om.

Dersom du synes at vår jobb bak idebanken fortjener en stemme, så setter jeg umektelig stor  pris på den.
Ikke bare vinner vi en flott premie, men hjelpe meg for en annerkjennelse å få da, etter ett år med umektelig hard jobbing og man får stempelet årets mammablogg. Det er en real klapp på skuldra 😉

0_stem_pa_meg

Alle som stemmer er med i trekningen av gavekort fra Barnas hus verdi 2500, halvt år med bleier og babyprodukter fra Libero og en kaffetrakter fra Wilfa.

Screenshot 2015-01-26 21.43.00

 

 

Uansett årets mammablogg eller ei, 2014 har vært et fantastisk år og vi GLEDER oss til 2015.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg