Badetøy for mammakroppen? Med rabattkode!

//annonse

Jeg skal gå rett på sak,

Jeg liker ikke det ordet, mammakroppen altså.

For selv om all logikk tilsier at mammakroppen burde vært et ord fylt med positive assosiasjoner, power og krutt er det et ord de aller fleste forbinder med lange pupper, strekkmerker, cellulitter, dinglete mage og blå ringer under øynene.

Men sannheten er jo, at mammakroppen er like ulik som alle andre kropper.
Noen bærer tydelige spor etter å ha båret barn, andre ikke.

Noen er tykke, noen er smale, noen er lange, noen er korte.
Noen er formfulle, noen er rette som streker.

men en ting har de til felles.
Og det er at kvinnen som bæres av kroppen, burde vært stolt av den.
For enhver mammakropp er RÅ,
Rå sterk
Rå tøff

og
Rå fin

I flere år, lot jeg meg hindre, satte meg begrensinger, fordi jeg tenkte at min kropp ikke var god nok.
Jeg må innrømme at jeg trodde komplekser var forbeholdet “slike som meg.”
altså de med litt ekstra på kroppen.

Men eldre og klokere er jeg klekkelig klar over at alle (dessverre) har en eller annen kompleks, vi har bare veldig forskjellige måter vi takler de.

Selv om det krever øving, er det mulig, å bli glad i egen kropp.
Og mye handler om å ikke sette begrensinger.
Godta kroppen for det den er, og ikke minst ikke la ulike komplekser den hindre deg.

Og en ting jeg hindret meg lenge i, var å bade.
Jeg som ELSKET å bade, ble en fungerende badevakt, godt påkledd og langt ifra å joine badingen.

Men no more.

og godt nytt.
Det finnes badetøy, for en hver kompleks.
Og det handler ikke om å skjule, men å kle seg i noe som gjør at man føler seg vel.

Ellos, har noe for en hver.
Ikke bare forskjellige fasonger, men også i størrelser fra 34-60

Jeg viser dere noen eksempler, men er du utålmodig må du ta med deg rabattkode: 415448
Den gir deg 33% på dyreste vare til ordinærpris og 5 % ekstra på salget.
Den gjelder selvsagt på HELE utvalget til Ellos om du skulle ha sikret deg badetøy for sesongen fra før.

 

Denne finnes i utallige varianter, både i fasonger og i farger.

 

 

 

Denne finnes også flere farger, og her kan stroppene taes av.

 

Snittet på denne er morsomt, og finnes i masse fine farger.

Altså, leo <3 (finnes også i mange ulike fasonger, både topp og overdel)

Og denne morsomme kjolevarianten er og verdt å ta med, den har jeg selv og er veldig fornøyd med den.
Finnes også i flere farger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg