Bag it easy – noe alle småbarnsforeldre burde ha?

//annonse

Jeg går rett på sak, med snart sju barn er det noe innmari mye jeg både må/bør og har lyst til å ta vare på.
Ting som er gode minner og morsomt å ha for barna når de blir eldre, ting som skal lagres for sesongen og ikke minst, kanskje det aller aller viktigste både for miljøet, lommeboken og barna, alt som skal gå i arv.
Jeg har prøvd utallige systemer og metoder, og frem til nå, har det vært et salig kaos.
Flaks at jeg har en helt vanvittig klisterhjerne når det kommer til plagg jeg har tatt vare på og størrelser.
Men, når mesteparten av hjernekapasiteten blir brukt opp til det, ja da bør du finne deg et annet system he he.
Jeg må innrømme at arveklærne frem til nå har bare  hopet seg opp og blir tilslutt bare usystematisk stuet vekk, utstyr som kan gå i arv blir dårlig oppbevart og det ender ofte med at jeg kjøper nytt til tross for at det har stått i boden og ventet da konsekvensene av å ha stått i kjeller, bod og garasje er mugg, møkk og lukt jeg ikke får bukt på.
Men, som med alt annet, så er det ikke bare jeg som har slitt med dette.
Det finnes andre som gjerne ønsker å bruke barneutstyr i arv, få vinterklærne vekk fra gangen når den FANTASTISKE (jepp savner den allerede) varmen kommer, og ikke minst en praktisk måte å lagre feks dyner osv når det ikke er riktig sesong.
Jeg ELSKER når mennesker ikke bare har irritert seg over problemet, men begynt å jakte på en løsning.
Jeg DIGGER når mennesker ender opp med å lage en løsning selv, når de ikke finner en som er bra nok.
For Kim Stian, og fruen i 2015 fikk behov for å kunne lagre større barneutstyr og annet på en skikkelig måte da den 70 kvm leiligheten ikke rommet mere. (vi vet jo alle at det krever plass å få barn) og da de ikke fant noe som egnet seg, og ble lei av søppelposer, presenning og gaffateipe (Been there) valgte de å finne en egne løsning.
og etter noen prototyper, feilinger og prøvinger, ble Bag-It Easy født.

Bagit er en solid, fleksibel og justerbar bag, som er laget for å oppbevare alt du tenker og tror er verdt å lagre til senere bruk.
En solid bag, som kan tilpasses ulikt innhold ved reimene, og med opptil 400 liter oppbevaring rommer den MYE.

Bag-It Easy er perfekt til barneutstyr (perfekt til bag når du går over til sportsdel, og begge del når du venter på neste mann 😉 )
Vippestol, bilstol, babygym, leker, arveklær, vinterdyner (rommer hele fire stk!, jeg har prøvd) uteleker, inneleker osv osv.
Baggen kan legges, stå, stables, henges mens den oppbevarer og pakkes sammen til en pitteliten sak når den ikke er i bruk (det er kanskje det jeg liker aller aller best med den)
Bag-it Easy er altså en norsk oppfinnelse, og bak den står en desperat småbarnsfar med behov for smarte løsninger.
Det gir et godt utgangspunkt til et godt produkt for oss andre småbarnsforeldre.
Vi har testet den nå siden romjula og jeg oppdager stadig nye ting jeg kan stappe oppi denne geniale bagen.
Og den tåler noe helt vanvittig, så denne har vi i mange år.
Her har vi fylt en bag med to vognposer, en babygym, et babynest, en bagdel og en vippestol og har fremdeles plass til masse masse mer. perfekt til å bruke å oppbevare mens vi venter på at lillebror skal ta det i bruk.

Har også en hengende på vaskerommet, her slenger jeg arvetøy oppi etterhvert som det dukker opp, da er det ferdig vasket og jeg sorterer etter hvem som skal ha det og strl. (har to og to strl i hver bag)

Om du tenker at, hmm dette har jeg lyst til å teste har jeg selvsagt knuget til meg en rabattkode.
Ved å taste ordet: Sbforeldre i rabattkodefeltet i kassen får du hele 30% på HELE din ordre og fri frakt.
Du bestiller din Bag-It Easy HER.
Jeg kan i grunnen garantere at du har noe i hus som fint kunne trives i en Bag-It Easy 😉

2 kommentarer
    1. Hei. Vil denne bagen kunne settes på loftet over garasjen hvor jeg tidligere har opplevde at ting har fått jordslag🥵 er så synd å måtte kaste masse. Det er det eneste stedet hvor vi kan oppbevare grunnet lite plass i huset.

    2. Er det minusgrader der oppe vil du ikke kunne lagre noe der oppe uten å risikere jordslag/mugg dessverre. Men så lenge det holder seg på pluss skal det gå.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg