Barnas helg på Hadeland Glassverk – Vinn glassfat verdi 1999!

En av de aller beste tingene med å bo der vi bor er at vi har Hadeland Glassverk rett ved.
Har vi en litt kjedelig søndag eller lang feriedag er glassverket en liten kjøretur unna.
Om du bor du bor sentralt på østlandet er det ikke så langt unna deg heller.
Hadeland glassverk er et sted for hele familien uansett når man reiser, men setter ekstra stas på oss småbarnsfamilier
når de arrangerer barnas helg. I april arrangeres de 5. og 6. april og 26. og 27. april.
På disse dagene selger de aktivitetsbånd til barna slik at alle aktivteter er fritt frem.
Fantastisk!
 

Hva skjer på barnas dag?

Barna kan blåse glass.
En aktivitet passelig for barn 3,5-til voksen.
Dette anbefaler vi forresten er første aktivitet, eller gjøres tidlig da glassene trenger god tid til avkjøling og mange barn synes det er gøy å kunne pynte og sandblåse etterpå.
barnasdag1
barnasdag2
barnashus3
 
 
Barna kan farge lys.
Denne aktiviteten passer alle aldre og man kan velge mellom nydelige farger.
Et staselig minne å ta med seg hjem, eller en flott gave kanskje?
 
barnashelbarnashelg9
 
barnashelg10
 
Plante egne frø som dere får med hjem med en humleplakat.
barnashelg8
barnashel3
 
Dyra på bondegåren.
Til barnas helg får Hadeland glassverk besøk av en herlig flokk med dyr ifra en lokal bondegård
Her vil det også være mulighet å kjøre hest og kjerre
barnash1
 
Ansiktsmaling
Dette synes våre små er VELDIG stas.
barnash
 
 
Barnas hus.
Der kan dere få møte Idebank familien! Vi skal ha et aktivtetshus med mulighet for å være litt kreativ sammen med oss.
Vi gleder oss til å møte dere.
 
I tillegg har Hadeland Glassverk mye annet spennende å tilby. Glassmuseum hvor det er mye spennende å se,
Både vakre glass og veldig dyktige glassblåsere
barnashelg7
barnashelg17
Spennende butikker (spesielt til mor 😉 )
uendelig plass å løpe på,
barnasdag
lekeplasser
barnashelg13 barnashelg16 barnashelg15
 
og et fantastisk bakeri som VIRKELIG anbefales et besøk.
barnashelg12
barnashelg18
 
 
 

I samarbeid med Hadeland glassverk deler vi ut et hjertefat verdi 1999.

Hjerte_fat_lilla_400mm_20006-1

1. Legg igjen en kommentar som forteller hvem som skal få fatet.

2. trykk LIKE rett under her.

Vinneren av fatet trekkes førstkommende søndag, 27. april!
 

52 kommentarer
    1. Hadde jentene satt veldig pris på.. Har ei på 4 og ei på ett år som gjerne blir med sammen med mamma og pappa 😉

    2. Dette ser kjempe-kosselig ut!! Jeg hadde tatt med våre to barn og gubbenmen også familien Aurland-Henriksen som har stilt opp mye for oss og som er kjempe-koselige hele gjengen 🙂

    3. Åh dette hadde passet så godt for oss som har hele 5 barn og ikke har så ofte råd til å få ungene til å oppleve så fine ting. en hel dag på Hadeland Glassverk hadde de husket på leeeeenge. Vi hadde tatt med søstra mi og tantebarnet, ho er så snill og stiller opp for oss når vi trenger barnefri.
      Krysser alt som krysses kan i håp om å vinne.

    4. Hadde vært supert:) ville tatt med samboern min og våres barn. Tilsammen er vi 5. Så ville jeg tatt med naboen og dems 2 barn 🙂

    5. Skulle gjerne tatt med med min beste venn Hanne -may og familien hennes sammen med min familie dit. Det ville vært supert

    6. Hade tatt med ei venninne og familien hennes.:) Hadeland glassverk er et topp sted 🙂

    7. Jeg ville gjerne tatt med meg mine 2 flotte gutter,min lillebror,mamma og fantastiske mormor:) det hadde vært utrolig hyggelig for både store å små♥

    8. Jeg hadde tatt med meg samboeren min og jentene våre. Som aldri har vert der. Sjøl så husker jeg at jeg var der med barnehagen da jeg var liten ca 20 år siden! Fantastisk opplevelse! 🙂

    9. Vil veldig gjerne:) sammen med mannen min og gutta våre på 5 år og 5 mnd:) stas med en ny opplevelse:)

    10. Vi har såå lyst 🙂 De vi vil ha med oss er min fantastiske venninne og hennes herlige familie ♡ Det er altfor lenge siden vi har hatt en ‘kosedag’ sammen, med barnelatter og lek 🙁 ♡

    11. Dette kunne vi tenkt oss, en fin opplevelse for hele familien. Ville tatt med meg min søster og hennes familie 🙂

    12. Dette ser jo helt topp ut, håper vi vinner!! Jeg ville hatt med meg de tre barna vår og mannen, samt et vennepar med barn på samme alder.. Da hadde helgen blitt perfekt!!!
      Tvi, tvi!!!

    13. Dette er en så stor mulighet for min lille datter og oss som foreldre å tilbringe tid og samhandle og vise dem nye ting som min datter aldri har erfaring og meg selv også. Vi har aldri vært på noen aktiviteter for barna på grunn av økonomiske problemer og min datter er veldig glad og aktiv liten jente. Jeg har ønsket henne til å oppleve hva andre barn i hennes jevnaldrende gjør, men vi må vente til vi har midler. Å vinne ville være en stor sjanse for henne og for oss familien til bindingen og la henne nyte og ha det gøy på en søt godbit og aktiviteter som dette. Jeg ville være den mest lykkelig mor å se barnet mitt smile og se hennes spenning å vite at vi kommer til en så morsomme aktiviteter. Dette er en once in a lifetime sjanser og jeg er villig til å ta mine sjanser som en mor. Jeg vil være evig takknemlig hvis det skjer gjennom din hjelp. Min dypeste takknemlighet for å ta seg tid til å lese den.

    14. Dette hadde vært en opplevelse for min herlige sønn på 3 år og meg,som jeg er alenemamma til.

    15. Ville tatt med min storesøster med familie, som en ekstra bursdagsgave til henne! Så kunne vi kost oss sammen, siden jeg ikke har vært der tidligere!

    16. Dette skal vi prøve å få vært med på! Fatet ønsker jeg å gi til mine svigerforeldre som låner oss bil for anledningen 🙂

    17. Ville gitt fatet til min samboer. Finnes ingen bedre samboer, kjæreste og flott pappa til mine unger 🙂 vet han hadde satt pris på å få det, og at han ville likt det spesielt godt mtp mine tanker bak det om hans betydning for oss, en flott bursdagsgave(siden han har rund dag i år og vi enda ikke har fått feiret), en fin innflyttingsgave til han i vårt nye hjem og på den nye plassen vi skal etablere oss. Hadde fått en veldig fin symbolsk betydning for både han og meg dette flotte fatet ❤️

    18. Min kjære svigermor fortjener dette fatet. Hun stiller opp og er der uansett når på døgnet det måtte være 🙂

    19. Det hadde vært morsomt! Et flott fat jeg kunne tenkt meg! En fin tur med aktiviteter for både mann og datteren min 🙂

    20. Min kjære mamma (også verdens beste bestemor), hadde virkelig fortjent dette

    21. Dette virket veldig kjekt, bare så dumt at vi bor langt borte…. Men fatet hadde nok svigermor satt stor pris på 🙂

    22. Fatet fortjener å bli vunnet av Ellinor Bergli.Hun er en “racer” som vinner på det meste- en dame uten ordet “nei” 🙂 !! Primus motor for mangt og meget! Kort fortalt- men fortjener det så absolutt 🙂

    23. Min verdens beste stemor har bursdag i dag♡ Er det noen som fortjener det, er det hun♡ Hun stiller opp 120% for alle rundt seg til enhver tid… Hun er bare helt fantastisk♡♥ Håper jeg vinner så hun kan få dette:-D:-D:-D

    24. Hei 🙂 Jeg vil gjerne vinne dette! Jeg har bursdag 8.mai og dette hadde vært en perfekt bursdagsgave.
      Klem Kristin

    25. Bestevennina mi hadde fått det 🙂 Hun har fortjent det, siden hun alltid er der og stiller opp 🙂

    26. Fatet ville jeg gi til min mor. Hun setter seg selv alltid til side for å ta vare på alle oss andre. Sikkert ikke uvanlig det, men når hun har artroseleddgikt, hofteprotese , kneprotese og konstante smerter i kroppen, ja da står det respekt av en dame på 66.

    27. Ønsker at verdens beste mor og kjæreste skal få det, hu har bursdag 28 april og det hadde hu satt stor pris på. Det er noen mennesker som virkelig gjør plassen til en bedre plass å være og kjæresten min er en av de personene. Gir og gir og krever aldri noe tilbake.

    28. Vil at den fantastiske pappan til mine barn skal få det. Han er det beste som har hendt meg og sammen har vi en nydelig sønn. Han er verdens beste far og bonusfar.

    29. Ville overrasket min svigermor med et så flott fat, og barna hadde nok blit i hundre for og gi henne det

    30. Min mamma, verdens beste mommo hadde fortjent dette 🙂 Hun er til gjengjeld ekstremt glad i ting fra Hadeland glassverk 🙂

    31. For et artig opplegg. Definitivt noe å prøve å få til når minitrollet blir større. Fatet vil være en fantastisk julegave til mamma eller svigermor.

    32. Jeg ville gjerne gitt dette fatet til min mors bursdag i juli . Hun ville blitt kjempeglad og har fortjent det for å være der alltid for oss alle..

    33. Jeg vil gi det til min gode venninne Lindy og hennes familie. Savner de mye! Håper at vi seea snart ingen, og da blir det tur til Hadeland på alle!! 🙂

    34. Dette fatet skulle mamman min fått! Hun er rett og slett fantastisk, og ikke bare fantastisk for oss..

    35. Jeg er så egoistisk at jeg ønsker meg det selv. Etter mye sykdom, totalrenovering av hus og flytting så synes jeg at jeg (og min kommende mann) fortjener et slikt fat. Vi gifter oss i sommer og fatet ville vært en fin gave til oss begge for å symbolisere kjærligheten i nytt hus.

    36. For noen flotte bilder, å en kjempe fin artikkel om Barnas dager på Hadeland Glassverk.
      Ser kjempe artig ut for både store og små.
      Dette fatet er jo så vakkert, hvem jeg ville ha gitt det til om jeg vant jo det ville vært til min kjære mamma, hun fyller 59 år den 4.mai å dette fatet hadde passet så utrolig godt til henne.
      Mye fordi hun er mitt Hjerte, min støtte og min bestevenninne.
      Hun er der alltid for meg, å støtter og hjelper, så har virkelig lyst å gi henne noe som vil vare ut livet.
      Å det vil dette fatet, å at fatet heter Hjerte, er jo bare enda mer treffende 🙂
      Hun er mamma,bestemor til 3 voksne gutter, å hun har blitt Oldemor til en liten jente, på 3 år.
      Så man kan si at min mamma har blitt tidelig både mamma og farmor, oldemor.
      Å hun står på for alle, å støtter og er der, så jeg synes så absolutt at hun er fortjent ett slikt fat.
      Jeg krysser fingrene for at jeg kanskje kan bli den heldige så kan få glede min kjære kjære mamma.
      Ønsker dere en riktig God Helg.
      Stor hilsen fra Monica

    37. Dette vakre fatet ville jeg gitt til min snille gode venn Lena som nylig mistet sin mor og trenger en oppmuntring. Hva passer vel bedre enn et hjerte fat ❤️

    38. Dette fatet hadde jeg gitt min underbare mann som er verdens beste pappa til våre två barn 🙂

    39. Mulig jeg misforstår her etter å ha lest en del kommentarer, men skulle ikke vi skrive hvem som skal få fatet? Ser ikke hvor man skal skrive hvem vi skal ha med og at vi kan vinne en tur dit…
      Jeg vil gjerne ha fatet til å gi til ei vennine som gifter seg i mai 🙂

    40. Jeg ønsker så veldig at venninna mi Signe Bergerøy Roer skal vinne fatet. Hun og mannen jobber dag og natt for å ta vare på sin kreft syke sønn på 4 år. De fortjener hjerter de <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg