Barnas uker hos coop, vinneren av gavekort er trukket

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET. VINNEREN FINNER DU I BUNN AV INNLEGGET.
 
Barnas uker hos Coop er i gang. Jeg må innrømme jeg er rask til å sjekke kundeavisen på nett, når jeg ser reklamen på tv med de dansende handlekurvene.
Det er ikke ofte vi handler på coop pga avstanden, men tar som regel en tur når barnas uker er.
Grunnen er rett og slett at det er veldig gode kupp å gjøre i de ukene.
Jeg har selvfølgelig bladd gjennom katalogen og her er noe jeg snuser på.
Disse herlige nattlampene hadde vært kjekt å ha på rommet til alle tre egentlig.
Ugla og marihøna var jo bare nydelig, kun 149
c5898995-9e33-4f14-9f51-dfdfebe74b8b;maxwidth=300;maxheight=400
 
Parkdress til de to minste, kun 349!
7053dcda-1d43-4277-a0c8-543f9e698edc;maxwidth=300;maxheight=400
 
Disse kjøpte vi fakisk før jul og de har vært VELDIG moro å leke med,
Her tenker jeg de blir liggenden som geniale bursdagsgaver 😉 Kun 49
86061ab1-5b4e-4a58-854f-698f7685c565;maxwidth=300;maxheight=400
 
Og disse skal i handlekurven til alle bilturene vi skal på utover sommeren.
Det som er ekstra genialt er at de har en volumgrense på 85 dbl. Pris 149
7b252ba1-7fcd-4024-845f-295361b3004c;maxwidth=300;maxheight=400
Også snuser jeg litt på dette regntøyet til eldste, noe med erfaring med regntøyet fra navigare?
199 for hele settet er jo veldig god pris.
c01bc123-9c9b-4b0c-ab3f-e142faa994da;maxwidth=300;maxheight=400
 

VI ØNSKER Å GRATULERE

Elisabeth Palm Sundet

DU HAR VUNNET GAVEKORT VERDI 1000 KR FRA COOP.
HAPPY SHOPPING!

 

K

 

624 kommentarer
    1. Koss pro hodetelefoner
      Helikopter med kamera
      Braun elektrisk tannbørste
      lego

    2. Jeg krysser fingrene for at vi vinner:)
      Ville kjøpt sykkel og nattlampe:)

    3. Hei 🙂
      Rakettlampa er super nattlampe og fungerer også som lommelykt. 😉 Lillemann er storfornøyd med den og bruker den som lykt hver morgen når han vekker oss :-Det
      Regnsettet er helt supert. Veldig fornøyd med det 🙂

    4. Og for å være med i konkurransen:
      Jeg ville brukt gavekortet på
      Juicer
      Helikopter med kamera

    5. Skulle jeg være så heldig … så hadde det blitt en HH parkdress og ett par ny deilige joggesko.

    6. Her hadde det definitivt blitt ny sykkel på eldstemann, og begge gutta trenger regndresser! 🙂 Krysser fingre og tær!

    7. Jeg ville kjøpt nytt regntøy til snuppa og lego på tilbud. Lego er så flotte gaver til unger fra 1-12 år så det er godt å ha liggende. Eventuelt ny sykkel til snuppa her som fyller 6 i mai.
      Mvh Anita

    8. Ville kjøpt hodetelefoner, da vi skal på ferie med åtte timers flyreise og mye bilkjøring. Hadde vært kjekt med egne hodetelefoner til unga da. De ønsker seg det masse etter å ha prøvd faren sine.

    9. Har to små jenter som begge trenger parkdresser og vår sko.Så dette gavekortet hadde kommet veldig godt med…Håper vi vinner….

    10. Jeg ville brukt det på en Helly Hansen parkdress til eldstemann som nå har vokst ifra sin gamle,også skulle vesla vår fått seg Lego 🙂 krysser fingre og tær!

    11. Juicer og regntøy 🙂 hadde vert veldig kjekt å kunne reist å handlet det på coop obs 🙂 er litt langt unna oss også, men burde absolutt hatt en tur ser eg :-).kanskje det istedet hadde blitt sykkel til bursdagspresang til sjuåringen 🙂

    12. Det måtte blitt hodetelefoner til minste samt en ny sykkel siden den forje var for stor å vi ike kunne bytt den. (Sist kjøpte vi på alder, Denne gangen blir da poden med)
      Etter å ha brukt nesten 4000 på barnebursdag denne mnd ville en slik premie virkelig hjulpet på 🙂

    13. Nattlampe, regndress og parkdress ville jeg brukt det på. Nattlampene virker geniale, så blir nok en sånn uansett 😉

    14. Parkdress og nattlampe til minsten, og vaffeljern så far kan lage sine berømte vafler til stor og små

    15. Regntøy og parkdress!
      Har forresten regntøy til meg selv i merket Navigare og er veldig fornøyd med det!

    16. Ville nok ha kjøpt en nattlampe til minsten og hodetelefoner til alle 4 sjarmtrolla <3 🙂

    17. Jeg ville brukt det til hodetelefoner.lego og no klær han trenger:-) hadde vært supert og vinne så man kunne gleda gutten litt:-) ikke så mye han får nytt nor mor er aleine og pengene ikke vokser på trær:-( men har heldig vis fåt arvet mye fint♡♥♡♥

    18. Hei! Jeg ville brukt gavekortet på 16″ sykkel, og 1 rosa og 1 gult headsett.

    19. Mor ønsker seg juicer mens datteren på 8 ønsker ny sykkel 🙂 Da blir d nok sykkel 😉
      Ha en fin helg !!

    20. Likte veldig godt dine forslag og 1000kr til å shoppe det for hadde vært knall!:) har tenkt på å kjøpe nattlampe til lillemor en god stund nå! Krysser fingra ❤
      Silje

    21. De har kjempe mye greit der. Ville brukt gavekorte på nattlamper hvertfall 🙂 Muligens parkdress og regntøy. Eller kanskje flistøy. =)

    22. Hadde kjøpt Helly Hansen parkdress til mellomste, nattlampe til minste og regntøy 🙂

    23. Liker Coop Obs Hypermarked veldig godt & syns de har utrolig bra
      utvalg til enhver. Men om jeg skulle være så heldig å vinne så ville
      valget stå i mellom Pierre Robert undertøy,hodetelefoner,
      nettbrett & hodelykter til mine 5 barn

    24. Jeg ville kjøpt soppen og marihøna i nattlampeserien ettersom storesøster er avhengig av lys om natta, og så kan lillebror få en og 😉 Kjempe badeanda så kjempe gøy ut til sommerns utebading, og hhodelyktne så festlige ut 😉 Mye mer vi kunne plukka med oss og 😀

    25. Minstesnuppa trenger en ny sykkel, da hadde jeg brukt gavekortet på det og noen hodetelefoner til hver av ungene. Krysser fingrene 🙂

    26. Åååh JAAA!!!!
      Lego til størstemann, parkdress til minstemann og nattlys til de begge

    27. Hadde kjøpt en nattlampe, hodelykt x 2, en haug med PR-truser og regntøy.

    28. Hei! Jeg ville brukt det på nattlampe og ull til barnehagestart til høsten 🙂

    29. Tror faktisk jeg ville ha brukt pengene på sykkel til gutten her – og fylt på med hodelykter og annet gøy til begge to. 🙂

    30. Da ville jeg kjøpt parkdress, termometer og brukt resten på klær han trenger:)

    31. Veldig mange fine tilbud – men parkdress fra Helly Hansen og lilletuppas første sykkel ville vært høyt oppe på listen! 😉

    32. Hadde kjøpt Helly Hansen parkdresser, fotskammel til badet, badeand, fleece klær, bodyer og pysjer til tvillingene våre 🙂 De skal begynne i barnehagen til vinteren, og da er det nok godt å ha noen skift til de 🙂

    33. Ville brukt det på parkdress til minste mann og nattlampe til 2åringen siden han er mørkredd!

    34. Hodetelefoner, 2 hodelykter, 2 tannbørster, boksere og løpetights til mor.

    35. Det hadde blitt regntøy (helt greit regntøy) hodelykter (hadde planer om og kjøpe og spare til julestrømper) og lego hvis det blir penger til overs.

    36. Hadde nok blitt ny sykkel på minstemann dersom jeg hadde vært så heldig å vunnet gavekort 🙂

    37. Spørs om ikke en sånn nattlampe hadde fått blitt med oss hjem! I tillegg ville jeg kjøpt litt tøy til min barnehagegutt på 2 år 🙂

    38. Jeg ville kjøpt regnstøvler og sko til minsten, og yttertøy. Kanskje noe duplo også.

    39. Ville kjøpt klær til barna , både ute klær og inneklær trengs nytt når du har 2 barn som vokser fort:)

    40. Jeg ville kjøpt vadere til alle tre barna. Jeg har ønsket meg barnevadere til ungene lenge, og muligens er disse ett greit alternativ til barnevaderen som koster endel mer 😉

    41. Barnevadere til begge guttene så de kan plaske fritt i søledammene. Parkdress ville jeg nok også kjøpt 🙂 Kanskje også hodetelefonene 🙂
      Krysser fingrene Xx

    42. Jeg ville brukt gavekortet på sparkesykkel, regntøy og masse lego friends, jentenes favoritt

    43. Ville valgt lego og klær/sko, kan jo få så mye for 1000kr! Barnas uker er alltid topp:)

    44. Parkdress, nattlampe og regntøy 🙂 Holder på å innrede eget rom til vesla så da trenger hun nattlampe. Og klærne hadde vært topp til hun skal begynne i barnehagen 🙂

    45. Dresser og regntøy til begge trolla mine 🙂
      også trenger de begge nye vår/sommersko 😉
      Og én sparkesykkel til poden, så storesøster slipper å dele sin hver gang vi er ute på tur 😉

    46. Masse å velge mellom hos coop. Men tror det må bli en sykkel til mini og en vader:) Elsker jo løpe i dammer 😉

    47. Her trenger vi alt bortsett fra hodelykta den har vi tre av allerede 😀

    48. Skulle jeg være så heldig å vinne blir det rosa stiga minikick sparkesykkel til vesla og dbs sparkesykkel til eldstemann 🙂

    49. God service. Gode og fantastiske produkter. Kvaliteten og holdbarheten av deres produkter er helt 100% anbefales. Prisen er ganske rimelig og kjærlighet salg som alle kan ha råd til å kjøpe dine fantastiske produkter. Hvis jeg ville få en sjanse til å vinne et gavekort for min lille datter hun ville være å hoppe av glede å motta en sykkel som hun kunne kalle det hennes egen. Hun er en veldig aktiv liten jente med så mye glede og lykke med henne. Det ville være himmelsk godt å se mitt eget barn cheering med glede. Jeg vil være alltid takknemlig!

    50. Jeg hadde ihvertfalk kjøpt nattlamper og parkdresser til begge jentene våre:-)

    51. Lego friends, sånne fine nattlamper til begge jentene, fleecesett fra Skogstad og nye støvler, evt. også overgangssko.

    52. Hvis jeg vinner, ville jeg brukt pengene på et sett med høretelefoner for barn, en stiga minikick sparkesykkel og en løpesykkel.

    53. Hvis jeg fikk et gavekort på 1000kr ville jeg kjøpt regntøy fra navigare til eldste mann og støvler til yngstemann, så skulle jeg kjøpt nattlampene for de var så søte og en parkdress til yngstemann 🙂

    54. Ein SMOBY TRAKTOR MED HENGER hadde garantert gjort lykken her i huset… 😀 Og så sånne vadere til barn… Krysser fingre og tær 😉

    55. Jeg ville kjøpt regndress og gummistøvler til de to minste og joggesko til eldstemann

    56. Sykkel med støttehjul til gutten på 4 år som gleeeeder seg til å lære å sykle på “storsykkel” 😉 I sommer øvde han balanse med en løpesykkel. Men nå ønsker han seg veldig en ordentlig sykkel 🙂 Ellers kunne jeg tenke meg uglenattlampe til jenta mi på snart 2 år 😉

    57. Her hadde vi virkelig trengt ett nettbrett eller to til… Har 4 barn som krangler om 2 ipader… Og det går heftig for seg for å si det sånn…
      Krysser fingra 🙂

    58. Jeg ville kjøpt sykkel og regntøy. Lillemor på snart 14 måneder begynner i barnehagen om 1 uke:)

    59. En høytrykkspyler for å gjøre verandaen, uteområder og sykler klare for våren. Og Timberland fritidssko til eldstejenta, det har alltid vært supre sko for ei aktiv jente 🙂

    60. Navigare er ganske bra,kjøpte slik softshell vårdress der i fjor,veldig fornøyd,så vinner jeg skal jeg kjøpe regnsett og vårdress til begge unga. 🙂

    61. Denne gangen hadde det nok blitt gode ytterklær til eldste som går på speideren =)

    62. Jeg ville kjøpt joggesko til datteren min, nattlampe og noen klær!
      Og en gave til faddergutten min 🙂

    63. Det måtte blitt en smoby traktor for lekens del, og et par vårsko på den praktiske siden 🙂 Da hadde nok mini blitt glad <3

    64. Jeg ville kjøpt sykler til de to store ungene for det er noe de
      ønsker seg veldig 🙂 Og siden vi har en dullion med andre prosjekter som skal gjøres i løpet av sommeren kan vi ikke prioritere sykler i år. Så jeg krysser fingrene for at vi får blide barn 😉

    65. Hvis vi hadde vunnet så hadde vi kjøpt nye gummistøvler, Navigare regntøy (knall gode og god kvalitet). Hodetelefoner og Juicer som alle i familien har godt av 🙂

    66. treklosser og duplo og utedress og fleece klær . For det trenger jeg til guttungen til våren 🙂
      Og de lampene var jo bare skjønne, så hadde nok blitt en slik også 🙂

    67. Skulle gjerne ha brukt gavekortet på regnklær og parkdress 🙂 ♥krysser fingrene

    68. Jeg ville brukt gavekortet på et par Friends gummistøvler i blå 99,- + 2 par Navigare regnvotter i blå 99,- + barnevader i blå 299,-, alt til sønnen min (kjekt med et godt utvalg regnklær nå som han kommer hjem med våte og skitne klær fra barnehagen hver dag…). Og så ville jeg brukt resten på et nytt vaffeljern fra Wilfa 399,- og X-tra langpannesett 99,- til meg selv – da er både mor og barn fornøyd! 😉

    69. Her hadde gavekortet gått med til hodetelefoner til datteren vår som skal på sin første sydentur i år- og til nytt regnsett. I dag oppdaget vi faktisk en rift i det ene settet, og at det andre settet var for lite…
      Så her vil gavekortet raskt få ben å gå på 🙂
      Ida Lind
      urettferdig(ætt)live.com

    70. Da ville jeg kjøpt masse fint til gutten min og nevøen og niesa mi 🙂 med de prisene kunne jeg gledet 3 stykker på en gang 🙂

    71. Ville handlet lego til begge, ha liggende på lur til for eksempel en positiv overraskelse ved veldig fin oppførsel, eller når dem må bli med på noe dem ikke liker så godt=) hodelykter er et must når vi skal gå turer i mørket også vadere til minstemann som bor i dammene. Og her i bergen er det bare å ha det som fisken i vannet enkelte dager;o)

    72. Så mye flott å velge blant! Et slikt gavekort hadde kommet veldig godt med for en liten studentfamilie, så jeg hadde kjøpt ting vi trenger, som bl.a. gummistøvler fra Friends til minstemann, fritidssko til meg selv samt regnsett og regnvotter fra Navigare – også det til minstemann. Sokker fra Crossbow ville jeg også handlet til oss alle tre, det er jo forbruksvare 🙂 Krysser fingrene for et godt tilskudd til budsjettet! 🙂

    73. De har helt klart mye bra, ja!! Visst jeg er så heldig å vinne ville jeg ha brukt 490,- + gavekort på DBS INTRUDER 406 20” SYKKEL. En skikkelig flott sykkel til sønnen min!!

    74. Det går mot vår, og føttene vokser stadig. Så det ville i hvertfall blitt ett par fritidssko. Og Missing Link jakken tror jeg vil falle i smak 🙂

    75. Tror jeg ville kjøpt Lego Friends til 10 åringen, og hodetelefonene, for jeg begynner å bli litt lei av Isac Elliot på repeat nå, hehe. 😉
      Ha en fortsatt finkveld!
      Mvh Siv ([email protected])

    76. Jeg hadde definitivt kjøpt et sportskamera og en av de råtøffe traktorene med kumønster på, tror det hadde blitt superpopulært 🙂
      Mvh. Kristine SKS

    77. Det gavekortet hadde kommet godt med, for både han på 3år og hu på 1år vokser fort ut av klærne sine 🙂
      Hadde blitt parkdress og gummistøvler på begge, nye votter med for og hvis det er igjen noe da blir det ny natt lampe på eldste mann hvertfall 😀

    78. Nattlampe, lykt, hørekl, dress…♡hja flere ting kunne vi ønske oss!:)

    79. Må bli Nintendo DS da eldstemann blir 6 år neste uke og det står som nr 1 på ønskelista hans (selv om mamman kunne tenkt å kjøpt joggesko til småttisene:-p)

    80. Gummistøvler, nå som vår og slaps er rett rundt hjørnet 🙂

    81. Ville helt klart brukt gavekortet på barnevadere og nye sko til junior:D

    82. Ville ha brukt gavekortet på leker som jeg kunne ha kjøpt i bursdagsgave til småsøskene mine! 🙂

    83. HAdde vi vært så heldige så trenger Herman en ny parkdress og vi er såå fornøyd med klærne fra coop. de har jo også den supre barnevaderen som vi ønsker oss 😀

    84. Nesten alt du skrev i innlegget. Regnklærne kjøpte jeg for noen dager siden:-) også ønsker minsten seg en sparkesykkel 🙂

    85. Jeg trenger ikke å gruble eller pønske,
      for en sykkel er min datters ønske:))
      Dette har hun sagt i snart 5 år,
      kanskje hun en dag en sykkel får:)
      Å låne vår sykkel er uaktuelt,
      rusten og fæl, malinga avskrelt..
      Da er det kulere å bruke føtter,
      selv om hun mot oss irritert gløtter:)
      Må jo si at du er utrolig flott,
      produktene fra coop OBS gjør folk hot:)
      Skulle jeg virkelig få vinne denne uke,
      vil jeg med glede deres gavekort bruke:)
      Så jeg hiver meg med og signerer her,
      og håper sykkeldrømmen står henne nær:)
      Skulle vi få denne store ære,
      ville hun deg evig takknemlig være:)

    86. Fantastisk flott konkurranse! Handler mye på Coop Obs! og er svært fornøyd med butikken. Håper å bli den heldige, og ville først og fremst ha kjøpt nytt vaffeljern, for mitt gamle (egentlig ganske nytt) bruker en halvtime, minst, på å steke ett jern vafler. Og DET nytter ikke når man har huset fullt av sultne mannfolk i alle aldre. LOL! Deretter ville jeg kjøpt softismaskin for å lage softis til vaflene, og ingredienser. Til slut ville jeg ha lagt resten i forbruksvarer som sokker o.l. til hele familien.
      Mvh Beate M Bingen
      beate_myran(ætt)hotmail.com

    87. Her hadde det blitt nitendo 3ds som eldste ønsker seg mer enn noe annet:)

    88. Jeg ville brukt gavekortet på støvler og regnvotter, og trehjulssykkel til sønnen vår! Og så en slik fin nattlampe 🙂

    89. For en super premie! Hadde blitt brukt på joggesko til våren 🙂 Krysser fingrene! <3

    90. Jeg vet at dette ikke er i kampanjeavisen, men jeg hadde brukt gavekortet på mat til jenta vår.. MME er dyrt…

    91. Ville da kjøpt sykkel til gutten min som skal begynne på skolen til høsten :-D:-D

    92. Hadde vi vunnet ville vi kjøpt,
      nattlampe til det nye rommet til frøkna, et nytt regntøysett og duplo til hu, selvom duploen ikke var på kampanje denne uka;) Og med resten hadde vi muligens kjøpt strøpebukser da det er en forbruksvare for ei som krabber :p

    93. Jeg ville brukt gavekortet på regnsettet, parkdress, nattlampe og et par sko til lillemann 🙂 Han er snart 21 mnd og vokser så fort at vi nesten ikke rekker å blunke før han vokst ut av klærne sine. Det er en herlig alder, men det er en dyr alder også 🙂 Så et gavekort hadde gagnet oss godt 🙂 Krysser det jeg har for at vi vinner!

    94. Regntøy og parkdresser til småtrolla 🙂
      Så litt småtteri til ungene. Sparkesykkel og hjelm til poden,kanskje noen vår/sommersko 🙂 😉

    95. Jeg ville ønsket å brukt pengene på nattlampe og ull undertøy til jenten min på 17 mnd

    96. Det hadde nok blitt mye LEGO og småting pluss noe godteri til påskeegget 😉

    97. Ville brukt gavekort på nattlampe og regntøy til minsten og noen tøffe hodetlf til store jenten 🙂
      Hilsen Charlotte 🙂

    98. jeg ville kjøpt en grønnsakskutter, lego friends og en HAUG med smoothier!! 😀 de er bedre en lørdagsgodt her i huset 😀

    99. Hadde jeg vært den heldige av gavekortet hadde jeg kjøpt rakket natt lampen og lego duplo 🙂 Hadde vært tidendes overraskelse for 3åringen her i hus 😀

    100. Trenger støvler til størstetuppa. Så ville jeg hatt traktor med henger da hun fyller 4 år i april og parkdress og regnsett og støvler til lilletuppa som trenger til bhgstart. Hun fyller ett år i april. To aprilbarn her. Ville også hatt truser da vi holder på å venne av største tuppa med bleier 🙂 kjekt som belønning å få noen søte truser 🙂

    101. Jeg ville brukt pengene på nytt vaffeljern, da jeg mistet mitt i gulvet

    102. nattlampene var jo kjempe søte…ellers trenger jentene joggesko 🙂 krysser fingrene 😉

    103. Ojojoj… Enklere for meg å lage en liste over ting vi ikke trenger dær!!!
      Største trenger regnklær.
      De 2 mellomste trenger jakker.
      Minstemann trenger vaderen til barnehagestart.
      Å alle 4 trenger joggesko å støvler. 🙂

    104. Hadde jeg vunnet hadde nok gavekortet gått til parkdress og nattlampe til guttungen, støvler til jentungen og hodetelefoner.

    105. Jeg ville ha brukt det på barnevader til minste jenta i hus som har nettopp begynt i barnehagen. Til eldste jenta hadde det vært gøy å overrasket henne med ny sykkel

    106. Det er så mye jeg trenger nå, men vadere til begge barna, regnsett til begge to. Det hadde vært helt fantastisk å vinne et gavekort 🙂

    107. Parkdress og joggesko, så er snuppa klar for å møte våren når den kjem. Og så vil ho nok ha ei nattlamoe

    108. Medium ønsker seg elektrisk tannbørst, Large vil ha hodetelefoner for å få fred og mini kunne fått barnevader til superpris 🙂 Om det skulle være noe til overs har de nå ullklær på 40%, og ull er gull <3 Hadde vært supert å vinne gavekort ja!!

    109. Om jeg vinner ville jeg kjøpt liten sykkel med støttehjul til storjenta mi

    110. Jeg ville i hvertfall kjøpt nye vår/sommer sko og utedress til datteren vår 🙂

    111. Hadde vært supert å vinne det! Her trengs det både støvler og sko til 2 aktive barn 🙂

    112. Ville ha brukt pengene på ting til lillesnuppa♥:
      Vårdress
      Vårsko
      Oppbevaringsbokser
      Krysser fingrene og ønsker dere en super helg! 🙂

    113. Et gavekort hadde kommet veldig godt med her i hus! Jeg hadde kjøpt vårdress til minsten og noe klær utenom fordelt på mine 3 barn. Det navigare regntøyet er greit i seg selv men hetten er stor og henger i ansiktet på ungene. ! Spesielt den ekstra skyggen som er på foran. Hadde valgt et annet 😉

    114. Grønn sparkesykkel med grønn sykkelhjelm til min lille luring som elsker alt det grønne og en uglenattlampe da han også har totalt ugle dilla!

    115. Hei, hadde eg vert heldig å vinne så hadde det blitt kjøpt Timberland goretex fritidssko, nattlampe og høyretelefoner til prinsessa på 5 år 🙂

    116. Ville brukt gavekort på barnevadere, regnvotter og goretex-sko. Velkommen vår!

    117. Jeg ville brukt det på oppbevaringsboks med 6 innsatser, langpannesett, traktor med henger, støvler og regnsett :o)

    118. Jeg ville kjøpt fritidssko til begge unga, trehjul sykkel, parkdress til jenta og da tenker jeg 1000 kr haddefått bein å gå på

    119. Ville kjøpt softismaskin og superundertøy til neste vinter 😉 må tenke litt praktisk!

    120. Støvler, lego, goretex sko ville jeg ha brukt gavekortet på

    121. Jentene mine trenger både regnsett og sko men tror nok jeg måtte brukt gavekortet på en sykkel til eldstemann siden hun har vokst fra sin.

    122. Kunne tenkt meg å prøve vaderen og testet om den er så praktisk som den ser ut, og om den er helt vanntett. Og en liten dbs sykkel hadde nok falt helt i smak 😀

    123. Åååh. Det er så mye vi skulle kjøpt. Parkdress, regnklær, sko, duplo, nattlampe, fleeceklær ++ Det hadde passet perfekt med et gavekort 😀

    124. Hvis jeg vinner vil jeg bruke det på klær og utstyr til jentene. Spent!

    125. vadere- genialt for min kar som elsker regnvær. lego-mange timer me morro forr store og små. øretelefonene- kjet å ha me på reise og traktor til å sitte på har han ønsket seg siden første gang han så en.

    126. Jeg ville kjøpt regntøy til begge guttene mine og parkdress til yngstemann. Resten kunne de selv valgt hva de ville bruke på! God helg!

    127. Jeg ville kjøpt barnevader, fritidssko, litt forskjellig lego og noen sånne fine hodelykter. Det var jo en god ide å ha noen liggende til bursdager 🙂

    128. De nattlampene har lillejenta sett på og ønsket seg:) Tenker å kjøpe sykkel eller regntøy, joggesko..:)

    129. Hadde brukt gavekortet på ny sykkel til min gutt på 4 år. Nytt regntøy og støvler, pluss hodetelefonene- siden vi skal kjøre 80 mil til sommeren på ferie.

    130. Ville kjøpt nattlamper til ungene til de får hvert sitt nye rom i vårt nye hus!

    131. Med to prinsesser som vokser i helt enorm fart så hadde det blitt parkdresser og støvler 🙂 og når jeg først kom meg på coop obs hadde jeg kjøpt de søte dyrelampene, og helt garantert nye joggesko 🙂 tommel opp *

    132. Hvis jeg vinner gavekort på 1000kr vil jeg bruke det på Eichhorn treleker og trehjulsykkel 🙂 *håpe håpe* 🙂

    133. Støvler, hodetelefoner med lyddemping, lyslampe og litt klær til mine to småjenter 🙂

    134. Ville kjøpt regntøy og goretex sko viss eg hadde vert så heldig å vunnet gavekortet. Har ei jente på 8 mnd og en gutt på 2 år.;-)

    135. Ville kjøpt parkdress og nattlampe til lillesnupp. Og hvis de har ville jeg også kjøpt barnevader. ☺

    136. Sykkelhjelm til minste frøkna.
      Ellers tror jeg rett og slett det går til mat. Budsjette er stramt for tida og vi handler på OBS en gang i uka så 1000 kr kommer godt med!

    137. Tvillinggutta begynne i barnehage til hausten og trenger “alt”. Ville iallefall kjøpt parkdressar, støvlar og regnvottar. Og hodelykt til storesøster 🙂

    138. Rosa sparkesykkel med 3 hjul, joggesko/vårsko til ungene og game of thrones sesong 3 på blueray

    139. Her var det mye fint! Ville helt klart gå for de geniale øretelefonene❤️

    140. Ville kjøpt ny sykkelhjelm, sko og klær til gullgutten min på 6 år <3

    141. Ville kjøpt hodetelefoner, sko, regnvotter, sparkesykkel og lego spill.

    142. Vile brukt gavekortet på regntøy og sko til ungene 🙂 de vokser alt for fort her.. 🙂

    143. Det gavekortet skulle jeg brukt på 2 årsgave til gutta våre, de skulle fått enten hver sin smoby tråtraktor eller dbs trehjulsykkel! 🙂

    144. Det måtte blitt sykkel til 3 åringen, og nattalampe til minstemann 🙂

    145. Jeg hadde kanskje kjøpt meg et par nye joggesko, de så fine ut !Også kjøpt gave til han som snart blir 1 år og en cd spiller til han som bli 4.

    146. Tenk om det blir meg! Hvis jeg er så heldig ville jeg kjøpt en smoby traktor i bursdagsgave til guttungen og lego friends til bursdagen til jentungen. Og hvis det skulle bli noe til overs, blir det utedress/regndress til guttungen. Det hadde vært flott!

    147. Jeg ville kjøpt tråtraktor til min lille fantastiske gutt på 14 mnd som elsker traktorer!

    148. Et langpannesett på mor, en legoeske på jenta i huset, nye sko på gutten og et malingsspann på far 😉

    149. Regntøy, vadere, joggesko, gummistøvler og hodelykt hadde hvertfall vært hoved prioritert her 😉

    150. Jeg ville blant annet ha kjøpt nattlampe, koss hodetelefoner og parkdress 🙂

    151. Tommel opp og likt på Facebook 😀
      Her var det mange fine ønsker og mye fint å ønske seg 🙂 Vi hadde nok valgt en søt og ikke minst praktisk nattlampe, resten ville vi ha brukt på sykkel 😉

    152. Jeg hadde kjøpt nye parkdresser og sko til unga slik at de ikke hadde trengt å arve hverandre

    153. Jeg ville brukt gavekortet på å oppgradere barnas uteklørbeholdning til våren kommer. 🙂

    154. Hei 🙂 ville kjøpt nattlamper til mine to minste,støvler og ull til eldste som var klart til høsten igjen 🙂 så evt en liten overraskelse til mannen <3

    155. DBS sykkel til eldstemann er sårt trengt…trehjulingen er blitt alt for liten. I tillegg ville jeg kjøpt de barnehodetelefonene. Genialt! Krysser fingrene og tenker gode tanker ja! 🙂

    156. Jeg ville ha kjøpt nye parkdresser til tvillingguttene mine og søsteren 🙂 ))

    157. Så mye flotte sko!! Kunne tenkt meg et par av de til meg og eldstesønnen. Ellers ville jeg kjøpt mini sparkesykkel i bursdagsgave til minsten, et sett regntøy til han, teknisk undertøy fra Dæhlie og jakke til mellomste v

    158. Jeg ville kjøpt sparkesykkel til eldstemann og løpesykkel til yngstemann, i tillegg ny hjelm til de begge to.
      Bi
      Vi handler mye på coop under barnas dager, nå må vi også reise et stykke fordi nærmeste butikk er lagt ned pga ombygging. Men det er verdt den reiseveien for mange gode tilbud.

    159. Det var masse flott, men vaderne, det produktet hvor støvler og regnbukser henger sammen står høyt i kurs her. Dessuten et sett regntøy. Utelek er jo artig, uansett vær

    160. Åh<3 jeg hadde brukt pengene på parkdress, Lego og gunmistøvler til lillegutt som straks har bursdag:) og om det var litt til overs hadde jeg brukt det på det serveringssettet 🙂

    161. Da skulle gutten min og fetter og kusine fått fine gaver 😀 hadde blitt 3 glade barn 😀

    162. Jeg ville brukt gavekortet på å kjøpe den første “storgutte-sykkelen” til min sønn på snart 3 1/2 år. Han har plutselig blitt altfor stor til trehjulsykkelen som han fikk i fjor. 🙂

    163. Da hadde det blitt den første sykkelen til prinsen vår. Kanskje nye joggesko også.

    164. Jeg ville kjøpt MOULINEX GRØNNSAKSKUTTER og nattlampe blandt annet 🙂 noe problemer med nettet, så fikk ikke trykket inn på alle kampanjevarene, men jeg lover deg at jeg skulle nok klart og funnet noe ja 😉

    165. To sett øreklokker hadde kommet godt med når vi skal reise på ferie i år. Det blir bilferie “hjem” der jeg kommer fra. 50 mil hver vei. Til ferien hadde det også kommet godt med å kjøpe ei lydbok eller to, som de ofte har noen av på OBS.

    166. Jeg ville kjøpt rengtøyet til eldstemann og parkdressen til den lille prinsessa vår 🙂

    167. Har en jente son har bursdag i april, hun ønsker seg Lego friends. Så hadde brukt gavekortet på lego og en sykkelhjelm til minste jenta:)

    168. For å vinne ville være en stor glede til min litte prinsesse. Hun har vært ønske om en sykkel som hun forteller hele tiden når hun ser andre barn med sykkel også. Jeg har ingen måte ennå å kjøpe det siden jeg må prioritere SOM ting som hun trenger mest annonsen vinne ville være en drøm for henne. Jeg ville være i stand til å kjøpe henne den edle sykkel hun har drømt om, og jeg vil være veldig takknemlig alltid som en mor. Det ville være en fantastisk opplevelse å vinne et gavekort.

    169. Vi hadde brukt et gavekort på vadare, en løpesykkel eller traktor med henger. Lilla frøken har straks bursdag og minstemann har akkurat kommet så et gavekort har vart fint og jeg krysser fngrene 🙂

    170. For en super give-away! 😀
      Om vi blir de heldige vinnerne, vil vi nok bruke gavekortet på en parkdress til lillegutt på 9 mnd, samt votter og strømpebukser:) Blir det mer igjen etter det vil det nok havne en av de superskjønne nattlampene i kurven også 🙂

    171. Nattlamper til to gutter, tenker jeg hadde slått an 🙂 Ellers er det mange kjekke barneklær og utstyr på Coop 🙂

    172. Jeg ville kjøpt parkdress, hodetelefoner og hodelykt!
      Krysser fingrene

    173. Jeg ville kjøpt nettbrett, regntøy, lego, vaffeljern, sparkesykkel og oppbevaringsbokser som kan brukes til lego 🙂

    174. Ville nok kjøpt barnevader og nattlampe <3
      klem Charlotte klepsvik

    175. Sparkesykkel står høyt på ønskelista til jenta vår. Ellers ville jeg kjøpt en kullsyremaskin for å lage litt boblevann utover våren. Nye sko og annet småtteri har jeg allerede vært og handlet :-). Barnas uker hos obs er geniale.

    176. Hvis vi vinner skal ungene få hodetelefoner til vi skal på ferie 🙂 😉

    177. Ville brukt det på klær og sko til 4 åringen. Veldig fornøyd med deres egne produkter for barn! 🙂

    178. Traktor til lillegutt på 1år og sparkesykkel til snuppa på 3år 🙂 Trengs nå som det våres, og snart er sommer 😀

    179. Jeg ville overrasket vesle jenta med sin aller første sykkel.
      Den som heter Alprace Angel, den ville hun jublet over.
      Å så ville jeg ha kjøpt en Color Kids Jakke Libano.
      Hadde blitt stor jubel da 🙂
      Ønsker dere en flott uke videre.
      Stor hilsen fra Monica Karin
      [email protected]

    180. Nattlampen ønsker min sønn seg, og jeg ser jo nå at headsettet hadde vært veldig praktisk så jeg tror det også må havne på må kjøpe listen 😉

    181. Ville brukt gavekortet på ny sykkel til jenta vår i bursdagsgave <3 og de nattlysene 🙂 kjempefin premie, tommel opp 🙂

    182. Ville helt klart gått for hodetelefonene. Vi har tre barn og da er det genialt for de å få lyden rett på ørene. Har ingen problemer med å finne ting å bruke penger på hod Coop, er så mye praktisk og fint til barna 🙂

    183. Parkdress! Snuppa begynner i barnehage til høsten, så da hadde det kommet godt med når garderoben må fylles opp 🙂

    184. Det var veldig mange gode tilbud til barn der nå!
      Regntøy til eldstemann, klokke til begge og kanskje viking fritidssko! Det trenger de jo nytt av begge to her 🙂

    185. Jeg hadde brukt gavekorte på sko da jenta mi som er 1 år ikke har mer en 1 par sko son snart er for små og vist det er noe igjen hadde jeg kjøpt lue, votter og ull undertøy. Hadde vert heilt topp å vunnet! 🙂

    186. Eg ville brukt 1000 kr på 2 parkdresser til tvillingene mine. Å resten av penge hadde eg brukt på natt lampa. ☺:)

    187. Jeg ville brukt gavekortet på helly Hansen parkdress, regntøy og nattlampe 🙂

    188. Eg ville brukt det på Nattlamper til jentene.
      Parkdress, regntøy og sko til minste jenta

    189. Det er uten tvil sparkesykkel! Kjøpte på kampanje i fjor, i år er de så utslitte at vi måtte å kjøpe nye i går. Det er favoritten til gutta mine på 5 og 7 år 🙂

    190. Vi skal feire vår første påske på hytta vår,
      så nattlamper til ungene, vaffeljern, hodelykter og påskegodt ville vi brukt gavekortet på om vi vant 🙂

    191. Æi ville kjøpt ei fritidsbukse og nattlampe til lillegutt og kanskje et nytt vaffeljern så vi kan ta d gamle i campingvogna:) også måtte vi ha brukt litt på snop også 😉

    192. Jeg ville brukt gavekortet på parkdresser til mine to vakre jenter❤️

    193. Jeg ville brukt gave kortet på sønnen min som har bursdag i morgen ( jeg har i dag ;-D )
      Helikopter med kamera
      Joggesko og ytterjakke

    194. Jeg ville ha brukt gavekortet til å kjøpe barnehageutstyr til datteren min på 1,5 år 🙂

    195. Siden minstemor vokser mye raskere enn storesøster, så må minstemor få seg ny parkdress. I tillegg er det snart påske, så det hadde vært hyggelig å fylt opp handlevogna med litt påskegodt 🙂

    196. Eg ville gjerne ha brukt dei på ting til lille jenta mi på 17 mnd. Ein stor lastebil- då ho elsker å leike ute i sandkassen, og fine, gode vårsko. Ein av dei søte nattlampene hadde og vert veldig fin å ha.

    197. Har trebarnsmor på 1,3 og 7. Nattlamper, og parkdresser kunne vi tenkt oss.

    198. Det skulle blitt parkdress till gutten og reintøy til jenta. Og så hodetelefoner og pannelamper de var kule.

    199. Parkdress og sko!:) regndress også, passer fint for ei snuppe på 2 år som elsker sølepytter, å være ute og leike!:D

    200. Avsolutt dei flotte hovudlyktene.. Eg visste ikkje det fantes slike for born ein gong.. Tidlegare og hittil har guten vår lånt våre når vi har hatt bruk for.. Og bruk for har vi. Vi er ofte på hytta på fjellet.. Uten vatn.. Uten straum.. Uten do.. Uten dekning :).. Deileg

    201. Jeg ville ihvertfall kjøpt viking fritidssko. Det er en fin butikk med mye flott for barna (og voksne)!

    202. Super flott konkurranse! Ville kjøpt sparkesykler til jentene samt vårsko og vårtøy 🙂

    203. Sko, parkdress og regntøy er på “to do/ shop” lista. Supert med alt på en plass!

    204. Om jeg er så heldig å vinne gavekortet vil jeg kjøpe Viking joggesko og parkdress

    205. En parkdress til hver av ungene, termometer, nattlampene var kjempefine også en sparkesykkel med 3hjul til største ungen:)

    206. Headset hadde vært ypperlig siden vi skal på lang flytur til USA snart, og et regnsett nå som “sommeren” kommer 🙂

    207. Hadde vi vært så heldige, hadde gavekortet blitt brukt til dresser til twinsa på 15 mnd og sko til storesøster 🙂

    208. Ville gått for litt oppgradering av yttertøyet til frøkna, da jeg har god erfaring med de forskjellige merkene på obs! Sårt nødvendig i bhg med godt og solid tøy 🙂

    209. Eldstegutten min på 15 måneder skal begynne i barnehagen til høsten så jeg ville brukt gavekortet til klær og utetøy han trenger til barnehagestart, også litt leker (Lego/duplo) hvis det blir noe til overs 🙂

    210. Jeg ønsker å vinne risa sparkesykkel, viking fritidssko til jente str 28, hodelykt med panda eller softis-maskin. 🙂

    211. Jeg ville kjøpt sykkel og sparkesykkel til datteren min, som fyller 4 år, 30.april. Det er de to tingene hun ønsker seg mest her i verden, og jeg som aleneforsørger har ikke råd til å oppfylle de ønskene. Og det gjør fryktelig vondt i mammahjertet mitt. 🙁

    212. Jeg ønsker å vinne rosa sparkesykkel, viking fritidssko til jente str 28, hodelykt med panda eller softis-maskin. 🙂

    213. Siden vi skal få oss sykkelvogn etterhvert, så ville jeg ha brukt gavekortet på en sykkel til meg og mannen :))) Kunne så tenkt oss å begynne å sykle med lillemann nå når våren og sommeren kommer. 🙂

    214. Uglelampe, sykkel, sykkelhjelm, sko i alle varianter, bunad….. Listen er lang så et gavekort hadde kommet godt med 🙂

    215. Her har vi stort forbruk av parkdresser og regntøy 🙂 😉
      Hodetelefoner til kidsa til bilturen,flyturer til sommeren 😀 😉

    216. Her trenger jentene joggesko, men de hodetelefonene var jo også veldig fine!

    217. Jeg ville brukt de på sko til minsten. Han trenger nye vårsko. Og headset så slipper jeg å høre på ipaden på turer:)

    218. For en fantastisk premie 😉
      Det første jeg hadde kjøpt hadde vert oppbevaringsboksene 😉
      (Venter gutt nr.3 på 3,5 år, så her er det masse klær i omløp ;-))
      Har også ett prosjekt gående med sortering av tegnesaker, maling, perler, hoppyting, scrapping og spill som trenger esker å bo i 😉
      Regntøy og sko × 3, jah, trenger jeg si mer? :-p
      De nattlysene er helt geniale, storebrødrene har raketten, til babybror trenger ammelys 😉
      I sommer skal vi kjøre bil fra Os/ Bergen – Kristiansand dyrepark med 3 gutter i baksetet, med dvdspiller og en liten baby er det nok mye lyd, så de øreklokkene MÅ jeg ha 😉 Eller de to som ser film 😉
      (LITT lei vennebyen i kun lyd :-p Hehe 😀
      Da er det bare å krysse det som krysses kan og ønske dere en fantastisk fin helg 😉
      Mvh Silje 😉

    219. Color kids fritidsbukse lappi &oppevaringsbokser og instanser:-):-):-):-)

    220. Hodetelefoner til Ipaden, kjekt å ha når vi skal kjøre laaangt i sommer! 🙂 Nattlysene var også utrolig fine, fint for våre to små gutter som ikke er så glad i å sove alene! 🙂

    221. Så snedig! Jeg måtte nesten ha brukt det på regnsettet, samt andre klær for sensongskiftet. Kanskje en sykkel til minsten også. Ingen ting er bedre enn å vite at barna får det de trenger:) <3

    222. Regndress skulle jeg ha kjøpt, og parkdress. Nye støvler også. Slik som været er nå er det kjekt å ha.

    223. Regndress, støvler og parkdress. Slik været er nå er det kjekt å ha.

    224. Hodetelefoner til begge unga, sko til begge, også kan de ev få velge seg noe selv de kunne tenke seg;)

    225. Jeg ville kjøpt joggesko/fritidssko, vårjakke og maling til rommet til vesla som skal pusses opp 🙂

    226. Mye jeg kunne tenkt meg her…
      Sparkesykkel, hodelykt, barneklokke, viking fritidssko til barn…

    227. Vi trenger sårt ny parkdress og den søte hodelykten hadde falt i god smak her:-)

    228. ville brukt gavekortet på klær til ungene, eller joggesko, det er noe de trenger. eventuelt viking fritidssko, og parkdress

    229. Da skulle jeg kjøpt gaver til min sønn,nevø og niese 🙂 🙂 🙂 hadde vært en glede å glede de små gode barna <3 <3 <3

    230. Skogstad arcade bukse str 44 eller adidas response cushion 22 løpesko str 39 🙂

    231. Jeg hadde kjøpt regntøy, støvler og joggesko til ungene, og ull til neste vinter om det er på tilbud 🙂

    232. Parkdress, regntøy, gummistøvler og joggesko til minsten står øverst på lista her 🙂

    233. Jeg ville kjøpt en ny sykkel til min datter. Den 16″ ser veldig grei ut

    234. Nattlampe, sykkel, sko og så må gutten vår også bestemme noe han har lyst på….. -;)

    235. Her kunne vi tenkt oss oppbevaringsbokser, cd-spiller og joggesko 🙂 *Krysser fingrene nå*

    236. Ville brukt det på de høretelefoner til frøkna så hun kan få se på Knerten uten at lillebror forstyrrer;)
      Også ville jeg nok kjøpt den nattlampen. Den var nydelig 🙂

    237. Viking joggesko og hodetlf til de 2 største og en nattlampe 🙂 det hadde ikke vært noe problem å finne noe å bruke gavekortet på 🙂

    238. Absolutt: ALPRACE ANGEL/160 16” SYKKEL og faktisk KLOKKE TIL BARN og NATTLAMPE/LOMMELYKT TIL BARN! : ))

    239. Regnesett og parkdress, da regnklærne er for små og dressen begynner å bli forliten..

    240. Hadde i vært så heldig å vinne gavekortet, så hadde i hvertfall kjøpt ei nattlampe, regntøysettet og parkdress til lille gullet mitt :))

    241. Nattlampene var kjempe søte så og hodetelefoner hadde vært kjekt til sommerens kjøretur.

    242. ville brukt gavekortet på color kids fritidsjakke til alle 3 barna mine og jo nesbø sønnen som mor kan sitte å lese i solveggen mens barna leker ute 🙂

    243. Jeg skulle gjerne hatt ny parkdress og nye joggesko til min sønn på snart 2 år 🙂

    244. Jeg skulle gjerne kjøpt ny parkdress til min sønn på snart 2 år. I tillegg hadde det vært fint med et par nye joggesko, nå som våren er i anmarsj 🙂

    245. Jeg ville brukt gavekortet til å kjøpe dukkevogn, hodelykt, nattlys og serveringssett. Det var ganake mye fint ja 🙂 Får nok kanskje være litt flinkere til å passe på selv 😉

    246. Jeg ville nok funnet en sykkel til 4 åringen! Den Alpha race så jo interessant ut

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg