Barnas uker på Coop Obs – Festen fortsetter.

// Skrevet i samarbeid med Coop OBS hypermarked

Jeg har tidligere skrevet om barnas uker på Coop Obs Hypermarked, ja for to uker siden gav jeg dere et lite hvisk om at festen var i gang.

Barnas uker er nå inne i sin siste uke og jammen slår de ikke på stortrommen.

Det er høst nå, og på tide å gjøre småttisene klar for noe annet enn solsteik og bare tær.
Nå har riktignok ikke sommeren vært vidunderlig, men litt fri fra ullklærne håper jeg dere har hatt.

Kalenderen viser september, hos oss betyr det at ull, parkdresser, støvler (gjerne med for) og luer og votter ikke er så fryktelig langt unna.

Det VÆRSTE jeg vet.. (iallefall noe av det værste jeg vet) er å måtte ut på desperat jakt etter tøy som barna trenger pga forholdene.

Jeg både må og liker å være forberedt.
Og barnas uker, er et ypperlig sted å gjøre seg forberedt på 😉

La meg vise deg noen av kuppene du kan gjøre nå denne siste uken:

ULL ULL ULL ULL ULL.
Fortsatt masse masse ull til meget gode priser, både til store og små.

janusullcollage

 

 

Behagelig tøy fra Puma både til de minste og litt større barna.
pumacollage

 

Og masse godt og varmt tøy som holder barna tørre på de våteste dagene og varme på de kaldeste dagene:
7040053657502 hhcollage 7022324276186 7048651284342

5711308852394

 

Gode sko:
0056248893256 0056248893331

dock

 

 

Og mye mye mye mer.

For tilbudene hos akkurat din Coop OBS hypermarked finner du din kundeavis her:
Skjermbilde 2015-08-31 kl. 09.33.56

 

 

Pssst: Vi har også trukket vinneren fra vår barnas uke konkurranse.
Vinneren ble:

Camilla N.S
Gratulere! Du vil motta en epost 🙂

2 kommentarer
    1. Kan jeg spørre om du har erfaring med dockboots vs cherrox? Må de bruke tykke ullsokker i dockbootsen?

    2. Vi har brukt tynne ullsokker i dockboots, og det holder mer enn nok.
      Men nå er ingen av mine kalde på bena.

      Når vi brukte cherrox kunne vi iKKE ha ull for å si det sånn 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg