Barnas uker på Coop Obs- Vinn gavekort verdi 1000 kr!

// Skrevet i samarbeid med Coop Obs.

Det er ikke første gangen vi skriver om Barnas Uker på Coop.
Og det er med stor iver og glede at vi igjen kan fortelle at den igjen er i gang!

Vi har ingen Coop Obs i nærheten, men velger alltid å ta turen når det er disse ukene.
Grunnene er enkle, vi har tre barn, det er årstidskifte og trenger nye sko til alle tre pluss pluss.
Og vi VET at man kan gjøre noen kupp på barnas uker.

Trykk HER for å finne din kundeavis.

Jeg pleier å slå to fluer i en smekk når vi først reiser, (har ca en time å kjøre)
Så handlelisten for ukas mat og tilbehør er også med.
I år blir nok turen til lørdag, for da arrangerer også NM i lego i alle Coop Obs butikkene mellom 11 og 18.
Les mer om det her

Men av tilbudene til barnas helg, har jeg plukket meg ut følgende:

Vi har god erfaring med Friends sine vintersko, rimelige, stødige og slitesterke.
Kjøpte de som ekstrasko i fjor, men det er faktisk de minsta helst vil ha på seg.

I år tester vi ut joggeskoene også.

ccc14509-3ba0-4f05-b1e3-5498aa3f47d7

Støvler, alle små har fått hull i sine iløpet av sluttsesongen i fjor og traver rundt i cherrox i skrivende stund.
Vi prøver oss på støvler fra Viking.

2d6aef08-2827-492d-9d9b-6a646b529a4d

Vi har fortsatt litt penger igjen fra minstas bursdag.
Og siden storesøster fikk ny sykkel til bursdagen sin, og mellombror racer rundt på sin balansesykkel, tenker vi at denne trehjulssykkelen til 199 kr og 3 års garanti er en god invistering.
Supert med stang så vi kan dytte litt i bakkene.

b330e0e0-632d-47df-906e-6da35118cffa

Lego, mellomste har dilla og disse pakkene ser ut supre ut.
Jeg er allerede i adventskalender modus og ser for meg at flere kan deles opp i små pakker.
Fine bursdagsgaver er det også. Disse utvalgte pakkene er det 3 for 2 på.


9d35aa26-5947-4a79-9d95-75986fbf65d3

Skal også ta en titt på disse boksene, dersom de er så geniale som de ser ut blir det nok med noen av de hjem 😉

46af4a45-6354-4c03-b387-20bd51edf031

Tilslutt vil jeg bare tipse om noe vi allerede har, men som rett og slett er GENIALT.

Denne smoothiemakeren fra OBH Nordica er rett og slett SUPER!
Under barnas uker er det tilbud på denne herlige saken.

q

Så til det som er SKIKKELIG gøy:

collagegavekort

Vi har trukket vinnere!
Gratulere til:

Bente Moland

243 kommentarer
    1. Så moro det ville være å vinne dette!:)
      jeg har to små barn som går i barnehage og de har behov for nye gummistøvler og joggesko så ville brukt pengene på det. Samt lekekasse med lokk og smoothier til matpakkene:)

    2. Jeg hadde invistert i yttertøy fremover til minste som begynner i bhg i august, og til eldste som er super aktiv med å slite ut sine uteklær. Yttetøy av kvalitet koster gjerne litt, og med en liten inntekt som jeg har så strekker ikke det til.
      Jeg er aldri med på slike konkurranser, men jeg tenkte å prøve meg ut nå. Siden dette er noe som virkelig kunne kommet til nytte 🙂

    3. Jeg ville brukt pengene til sko og leketelt. Kanskje noe yttertøy og, da det slites fort ut med en 2-åring og 4-åring i hus ☺

    4. Her vokser de små bena fort:) så ja takk til gavekort. Da blir det nok nye støvler og joggesko til de to små!

    5. Vi har en snart 2åring som skal begynne i barnehagen, og da er det mye som trengs på én gang! Regntøy, parkdress, gummistøvler og joggesko er noe vi ville brukt gavekortet på!

    6. Må nok ivei å få investert i støvler til mine to små og smoothieblender hadde vært topp:)

    7. Snuppa trenger nye sko og støvler! Og leketelt! Altså, trenger ikke da, men 😀 Deler, så klart 🙂

    8. Her står trampoline øverst på frøknas ønskeliste, så hadde vi vunnet gavekortet hadde det blitt trampoline på frøkna som blir tre år om tre uker.

    9. Jeg ville brukt det på sko og klær til begge jentene mine. Og noen tegne og maler saker. Og noen bøker til minste jenta.

    10. Hadde jeg vunnet ville jeg kjøpt joggesko til gutta (de samme som du har bilde av her), og sparkesykkel til meg 😀

    11. Hiver oss på her. Billige og greie joggesko til barnehage bruk, og støvler+regntøy. Da hadde man Vært godt på vei, og allerede klar for høsten

    12. Jeg ville kjøpt nye joggesko til veslegutten min, en fleecejakke og smoothiemaker for han digger smoothie og vi har masse selvplukka bær i fryseren vi kan bruke

    13. Ville brukt det på sko til barna og den tre hjulssykkelen med stang til minsta.
      Har delt

    14. Jeg ville kjøpt nye joggesko til veslegutten min, en fleecejakke og smoothiemaker for han digger smoothie og vi har masse selvplukka bær i fryseren vi kan bruke 🙂
      Med student”lønn”(studielån) hadde dette kommet veldig godt med nå!
      Liker og deler selvfølgelig! 🙂

    15. Vi velger å kjøpe joggesko og smoothie maskin og for resten legge I til en trampoline.

    16. Ville brukt gavekort på trampoline til 3-åringen siden det ikke blir ferie på oss i år 🙂 Har delt innlegget 🙂

    17. Ville brukt gavekortet på nye støvler, oppbevaringsboks og ny jakke som er noe av det som trengs til våren

    18. Har en sønn på 5 år som vokser utrolig fort og gjerne kunne trengt nytt yttertøy og skotøy som jakke,dress,regntøy,støvler og joggesko.som alenemamma ville det vært midt i blinken 😉

    19. Her står trampoline veldig høyt på ønskelisten hos både mamma og mini, så hadde vi vunnet gavekortet hadde det definitivt blitt trampoline! 😀
      Krysser fingrene 🙂

    20. Ville kjøpt hver sitt par med lettvekt joggesko og hh fleece jakke..perfekt til vår og sommer 🙂

    21. Ull, ull og mere ull!! Snart to barnehagebarn, greit med både sommer- og vinterull 🙂

    22. Ville brukt pengene på nye støvler til 4 åringen, leketelt og lego.

      Har likt og delt innlegget 🙂

    23. Jeg vil gjerne bruke penger på sykkel og regnetøy til sønnen min på 1 år!

    24. Ytterkle og sko til mine 3 små + kanskje ein trehjulssykkel til minste på snart 1 år

    25. Mellomstebror ønsker seg veldig en ny sykkel! Dersom vi er så heldige å vinne, vil gavekortet bli brukt til en DBS 16″ sykkel slik at han har en god sykkel til å lære å sykle på!

    26. Hadde vært rååskøy å vinne dette:)
      Har 4 barn under 7 år som trenger joggesko, vårjakker så dette hadde vært perfekt:))

      Bor selv 2 timer unna men obs er en fantastisk butikk:)
      Liker å deler dette vidre:))

    27. Hvis vi vinner ville jeg tatt med begge barna så dem kunne velge seg en leke hver 😉 og hvis det var mer penger igjen hadde vi kjøpt gummistøvler til snuppene våre < 3 delt

    28. Vi ville brukt gavekortet på nye joggesko til alle 3 ungene og noen nye lettere uteklær

    29. Jeg ville kjøpt nye joggesko til jenta på 5, smoothiemaker og resten ville gått inn i en ny sykkel til vesla. Den gamle vi har arvet, er fryktelig tung og vanskelig å lære å sykle på.
      Deler 🙂

    30. Jeg hadde kjøpt nye turklær til eldstemann da han har vokst ut av de han har

    31. Jeg hadde brukt det på gummistøvlser og joggesko. 3 stk i bhg alder her, så tvi tvi til meg!

    32. Jeg ville kjøpt inn mengder med babysmoothies, velling og bleier. Nye støvler til eldstemann.

    33. Jeg ville kjøpt barnehageklær til storebror på snart 2 🙂 Han begynner i bhg til høsten 🙂

    34. Dette hadde virkelig hjulpet. Med to barn. Ei som har vokst masse og ein som begynner i barnehagen til høsten. Så dette hadde gått til klær, sko og uteleker

    35. Vi er så heldige å ha Coop Obs bare et kvarters kjøring unna,har medlemskort der. Veldig mye som frister,både til oss selv og ikek minst til noen av de 6 herlige barnebarna våre 🙂 Skulle jeg være så heldig ville jeg kjøpe sko til 2-åringen og 12-åringen og kanskje noe Duplo til å ha på lur når gulla er på besøk ♥ Fare for at det ville bli adskillig mer handling enn for gavekortet,mye nyttig og fint !-!

    36. Vi må spare penger fremover ettersom vi flytter snart, så gavekortet ville blitt brukt på mat først og fremst. Men datteren min må ha ny vårjakke og den smoothie blenderen står høyt på ønskelisten, så litt utenom ville det nok også blitt 🙂 Krysser fingrene, ettersom det ville kommet så utrolig godt med nå! Klem, Tonje

    37. Hadde brukt det på nye joggesko til lillegutt og noen nye bukser til han! samt noen leker. Han kunne også treng nye hobbyting eller puslespill:) Krysser fingrene

    38. Eg ville kjøpt politisykkelen til dattera vår. Søskenbarnet hennes har ein, og ho elsker å prøve den når me får besøkt dei. Trehjulssykkel har ho allerede. Eg ville også kjøpe leiketelt og laga ein liten labyrint inni stua vår, og kanskje tatt den ut når det var varmt.
      Eg ville også kjøpt nye joggesko til ho, det treng ei lita jente no når det er vår. Og dei siste kronene ville eg kjøpt litt snacks for, her er Elias chips ein storfavoritt 😉

    39. Lille frøken som fyller 1 år trenger påfyll i barnehagegarderoben! Sko og støvler må man ha! Og smoothiemaskin er jo en bra og sunn ting til hele familien!

    40. Ville brukt det på joggesko til lillesnuppa samt ett nytt par med støvler.
      Ett par pensko til konfirmasjoner og 17mai og litt ulltøy som vi er storforbrukere av! 😀
      Alt til 5åringen min ♡

    41. Jeg ville kjøpt sko til barna og et dobbelt vaffeljern som hele familien ville hatt glede av 🙂
      🙂 liker & deler på facebook og Google+

    42. Ville brukt et gavekort hos Coop obs på ny redningsvest til størstemann, + sko og undertøy.

    43. Ville brukt gavekortet på viking gummistøvler til trillingene og et dobbeltvaffeljern hadde vært celdig velkomment. barneklær for resten ☺

    44. Sko og klær til barnehage, evt trehjulssykkel, Lego og lekekasser.. Blir i allefall ikke noe problem å bruke gavekortet hvis man er heldig nok og vinner :).

    45. Når man har tre barn trenger dei både Joggesko og støvler og regntøy. Og oppbevarings bokser med lokk. Og visst det er noe igjen kan mor og far kose seg med 🙂

    46. Har to gutter på 3,5 og snart 2.venter barn nr 3. Så ville kjøpt tøy, sko og andre nødvendige ting om jeg vant. Utrolig hvor mye disse to gutta sliter ut!

    47. Her hadde vi nok investert i noen høyst nødvendige joggesko og støvler! Blir det noe til overs er lykketrøllet særdeles glad i duplo, og han ville nok hatt stor glede av en eller annen ny doning der. Det hele hadde kommet uforskammet godt med! Delt har jeg jaggu gjort også 🙂

    48. Lillegutt trenger nye joggesko, så det hadde definitivt blitt det. Og så ville jeg også ha kjøpt Lego til han. Han har nettopp blitt storebror og er så utrolig flink, hjelpsom og tålmodig, så han fortjener en ekstra oppmerksomhet! <3 Og hadde det blitt noe ekstra, så hadde jeg nok kjøpt noe til bebisen også. Kanskje laken, sengetøy eller gulpekluter? Det får man aldri nok av 😉

      Har likt og delt på facebook 🙂 🙂

    49. Ville brukt det på joggesko og regndress til min håpefulle Tarzan som starter i barnehagen til høsten 🙂

    50. Ville brukt det på lekekasser med lokk, oppbevaringsboks med innsats, leketelt, smoothie blender, lego og klær til ungene.

    51. Vil bruke pengene på goretex-joggesko til ungene og eller overtrekksbukse/vårdress til gutten her som nok en gang har hull i alt sammen 😛

    52. Ville brukt det på lekekasser med lokk, oppbevaringsboks med innsats, leketelt, smoothie blender, lego og klær til ungene. Delt på facebook 🙂

    53. Ville brukt det på nye uteklær til barna nå til våren og sommeren. Og kanskje noen bursdagsgaver også.
      Delt.

    54. Vi ville brukt det på Duplo og oppbevaring til storesøster på 2 1/2 år.
      Hun har sluttet med bleie og fortjener en premie!

    55. Da hadde det blitt nye sko til guttene og en smoothie blender til meg 🙂
      Delt 🙂

    56. Jeg har tre gutter å bruke gavekortet på, joggesko, vårdress og Stiga sparkesykkel til mellomste. Har likt og delt på Facebook

    57. Jeg kunne bare ønske for ny regn dress siden hun har vokst ut sin gamle og trenger en ny en og en regn støvler for å fullføre det og være beskyttet mot eventuelle forkjølelse og sykdom. Dette kan være en stor hjelp siden vi lever i en vindfull og regnfull side av Norge, og dette ville være mye verdsatt av en mor som meg som har litt midler til å kjøpe alt for mine barn. Tusen hjertelig takk.

    58. Jeg ville brukt det på en trampoline til barna som elsker å hoppe på trampoliner! 🙂

    59. Hadde vært supert å vinne, trenger nye sko til guttungen og så skal det snart feires en haug med bursdager.
      Krysser fingrene 🙂

    60. Jeg ville brukt gavekortet på joggesko og vårjakke til vesla 🙂 Har også delt på facebook.

    61. Det ville kommet godt med, våren er kommet å med 2 barnehagebarn og 2 skolebarn som trenger nye sko, parkeress, sykkelhjelm og da kommer 1000kr utrolig godt med:)
      Krysser fingerne:)

    62. Ville brukt det på.smoothie maker klær bok og dvd til min vesle treåring

    63. Sko, sko og atter sko til 4 og 5 åringen. Dvs støvler, sandaler og joggesko, evt pensko hvis summen strekker så langt. Delt, og krysser det som krysses kan

    64. Barnehage klær garantert! Her er det mye som trengs til en to åring som vokser fort

    65. Penklær til guttene, de trenger fornying før 17. mai. Og ellers handler vi mye matvarer på Obs, flere ganger i måneden. 🙂

    66. Jeg ville kjøpt støvler til lillegutt og vårjakke slik at han er klar for våren 🙂

    67. Jeg ville forære det til min skønne dejlige veninde Linda. Hun er alene med sin søn Sondre og studere. Det ville jeg bruke gavekortet til❤️

    68. Jeg ville brukt gavekortet på Kamik goretex sko til minstemann og oppbevaringsbokser for å få orden på småsakene på lekerommet til småtrollene

    69. Ville brukt det på å kjøpt sko og litt yttertøy til mine små og evt noen lekekasser eller ny bunad til hun ene jenta mi så har vokst ifra sin.

    70. Kusinene-vegg-i-vegg ønsker seg trampoline med sikkerhetsnett, så det hadde nok gått i potten for et trampolinekjøp. 😀

    71. Hei! Vi ville brukt pengene på nye støvler og regntøy til våre 3 barn. Å hvis det blir noen penger igjen ville vi kjøpt en bursdagsgave til misten, gjerne noe Lego

    72. Ville brukt gavekortet på trampoline. Flyttet i nytt hus uten utleker, så trampoline hadde passer supert for min 3åring

    73. Lego, overtrekksbukser til begge barna da de blir utslitt før man vet ordet av det!, og nor mat selvfølgelig 🙂

    74. Åååå ja, hadde vært gøy å vinna☺ Som 4 barns mor med to “store”(11 og 12 år) og to små(10mnd og 21mnd) hadde d blitt sparkesykkel t eldste og sko t minstemor, resten hadde me brukt t sokkar som e forbruksvare her i huset

    75. Oj oj oj, det hadde virkelig vært stas og vinni ja 😀
      Her går handelen kunn hos coop obs, så det hadde kommet godt med 🙂

      Hva jeg skulle ha brukt det til? 🙂
      Jo, med tre barn i hus så hadde jeg kjøpt inn nye jogge sko til dem trur jeg, for det nærmer seg med storm skritt at det trengs 😀

    76. Begge barna trenger nye joggesko 🙂 Gavekort hadde vært helt supert! Krysser fingrene for at det er vi som blir de heldige vinnerne

    77. Da vil jeg kjøpe masse frukt og grønnsaker som skal brukes i juiceren hver eneste dag så man kan få i seg masse gode vitaminer så man kan holde seg frisk…:-) Hv a er værre enn sjuke unger….;-)

    78. Veska som har begynt å gå trenger sko og sandaler til sommeren, og nye Strømpebukser og sokker, gjerne i ull. Og de har jo janus på obs. Hun trenger også noen drikkeflasker fra camelback, disse er geniale!

    79. Sko og støvler. Har 4 gutter som stadig vokser ut av sine klær/sko ☺️

    80. Dette hadde vært supert med tre jenter i huset. Sko og klær hadde vært øverst på listen og deretter lego

    81. Eldste trenger joggesko og støvler 🙂 blir det igjen litt går det til vaffeljern. Vi er glad i en vaffelpause ute i helgen 🙂

    82. Ville brukt pengene til å kjøpe sykkel i 2 årsgave til sønnen min, og diverse annet leker og klær til han også 🙂 Handler masse på Coop obs, så hadde vært kjempefint å vunnet!

    83. Ønsker å vinne for å kunne kjøpe inn klær og sko til barnehagestart, til storebror som skal begynne i bhg til høsten. De har så mye fint utstyr på coop obs, til en fornuftig pris.

    84. Har delt.. Om jeg vinner, så vil jeg bruke gavekortet på en sykkel med støttehjul til mellomstor. Han har så lyst til å sykle sammen med storesøster..

    85. Hei. Super giveaway. Virkelig mye kvalitetsvarer til barna nå som våren er på vei. Har en sønn på 5 år som har nå vokst 2 str i sko å klær, fra 104-116. Så her må nytt i hus. Fra coop ville jeg kjøpt nye joggesko og regnklær da dette er blitt for lite. Krysser fingrer

    86. Smoothiemaker hadde vært super ettersom det ikke alltid er like lett å få i ungene nok frukt og grønt. ellers ville vi brukt gavekortet på undertøy og tøffe joggesko, det trengs hele tiden å fornyes 🙂 deler på FB og krysser fingrene 🙂

    87. Jeg ville kjøpt nye vår sko, regn sett ,bukse og genser og Ninjago lego til sønnen min på 8 år <3 Da hadde han blitt glad da 😀

    88. Hadde brukt gavekortet på vårsko, regnstøvler og bunadsko til datteren på 2 år og vårjakke til sønnen på 6 mnd.
      Blir det igjen noe blir det duplo 🙂

      Har delt på fb

    89. Jeg ville kjøpt sko og yttertøy, Lego og oppbevaringsbokser til gullet på snart tre år!

    90. Jeg ville brukt pengene på barna mine. 1 og 5 år.De skulle fått lekestua ute og klea som de hadde alt de trengte til å være ute å kose seg. De elsker å være ute og skal ikke komme inn. Selvom de er våte og klade.

    91. Vist jeg skulle være heldig, så hadde jeg ville ha kjøpt
      Joggesko til vesla, siden hennes fra i fjor er blitt altfor liten, så det trenger hun 🙂
      Nye sokker og Truser 🙂
      Å hun ville fått en ny vår jakke 🙂

      Så alt ville gått til Vesla, for hun har vokst ut av det meste..
      Krysser fingrene 🙂
      Ønsker dere en flott uke videre.
      Hilsen Monica

    92. hmm her var det mye å velge i=) tror jeg ville kjøpt smoothiemakeren, ett par bokser, lego og bleier til ungene=)

    93. Har delt!

      Skulle brukt gavekortet på lekedresser til å bruke ute i vår og støvler.

    94. Jeg er med 😀
      Ville brukt det på ny trampoline til tantebarnet mitt da den gamle ble ødelagt 🙂
      Har delt på FB 🙂

    95. TRAMPOLINE!!! Så gøy :)) Ville vært fantastisk å vinne!!! Deler på facebook og!

    96. Ville brukt gavekortet på klær og leker til barna (3 stykker) 🙂

    97. Her måtte det blitt joggesko og en smoothiemaker! Kunne være eldste jenta skulle fått seg en tråtraktor..den er nok høyt oppe på lista:)

    98. Jeg ville brukt gavekortet på sårt tiltrengte sko og støvler til begge de små

    99. Diverse klær, sko og ellers noe til kjøkkenet dersom gavekortet strekker til 🙂

    100. Vil gjerne kjøpe sykkel, duplo, treleker og masse mer leker til min sønn på nesten 1 år <3 har Delt : )

    101. Jeg ville kjøpt ny trampoline til de seks kengubarna mine 🙂 den gamle trampolina slo salto på egenhånd i høst da den ble truffet av en vindkule, så den er desverre ikke operativ lenger

    102. Uten tvil behov for både joggesko og utejakker til gutta krutt her i huset. En PolitimannLego i tillegg hadde vær gull

    103. Med 3 barn hadde dette gavekortet kommet godt med til kjøp av nye vårklær og sko til alle 3.

    104. Skal dra å handle i morgen. Da blir det nye sommersko på begge barna. Har også sett litt på den smoothiemaskinen. Kommer til å kjøpe regntøy så barna har et ekstra-sett nå når våren slår inn for fult her oppe i nord:) Forøvrig så jeg at merket crocs hadde kommet med støvler….har ikke sett nærmere på de,men blir litt kvalm jeg!

    105. begge barna trenger både sko og støvler, så det hadde jeg kjøpt for gavekortet. Blir det penger til overs, så kan de velge seg en ting hver for resten

    106. Vi ville brukt pengene på å kjøpe trampoline for det er sårt savnet i heimen!
      Deler

    107. Et sånt gavekort ville jeg brukt på vår- og sommersko til 5åringen:) og litt Lego hadde vi nok måtte invistert I også, siden vi begge digger legobygging:) og smoothiemaskinen er jo en ønskedrøm;) valgets kvaler;)

    108. Hadde brukt det på sko og den sykkelen til poden min på 15mnd 😀
      delt 😉

    109. Hadde jeg vært så heldig, hadde jeg brukt det på gummistøvler som han sårt trenger en størrelse større i snart. Ville også brukt de på ett par nye joggesko og smoothie maker, han elsker smoothie. Med egen smoothie maker blir mye penger spart ved å lage hjemmelaget 🙂
      Noe Lego og diverse klær hadde det blitt for resterende av pengene 🙂

    110. Ville kjøpt CAT tråtraktor for 699 i bursdagsgave til storstegutten som blir 3 år I mai. Og iogmed han er veldig opptatt av doen, ville jeg kjøpt 4pk boksere for 89. Tilslutt hadde det blitt disneyfilm med bok og 3 for to på oppbevaringsbokser ☺ Delt

    111. Her hadde det nok, i likhet med de fleste, gått til joggesko og støvler til guttene våre på 2 og 4 år 🙂
      Har delt på fb 🙂

    112. Jeg ville sett på lekekassene, uteteltene og kanskje vært litt galen og kjøpt politisykkelen? Snart bursdag her i huset 🙂

    113. her treng og alle dei tre små nye støvler , so dei frå Viking ser supre ut. Ellers treng midterste mann nye joggesko og yngste jenta nye regnklær , so pengane skal få fart .. 😉 Blir det noko til overs kjem det snart bursdager og å ha nokre Lego pakker på lur er heilt supert ! Nokk ein gong blir det viktigaste at dei søte små har det dei treng , spesielt i barnehage og skule er det viktig med gode klær og skotøy !! Krysser fingrene 🙂

    114. Mye av det samme du har nevnt er også i mine tanker . 3 par støvler og 3 par joggesko er eit must her i hus no. Her er det fortsatt cherrox dei loffer rundt i også . Våren kjem fort kvar gang 🙂 Hihi. Trekk eit lykkelodd.. Tvi-tvi.

    115. Ny smoothie maker hadde vore supert då pakningen på vår røyk igår. Vi er so avhengig av ein slik – dei små eeelsker smoothie. Ellers måtte det blir fornyelse av skule-barnehage garderobe so langt pengane rekk 😉 Fin blogg og lese – håpar eg er ein av dei heldige denne gongen.

    116. Jeg ville kjøpt støvler og Goretexsko. Eldstemann har vokst ut av alt, så her må fottøyet oppdateres:)

    117. Med 2 gutter i Bhg den eldste blir skolegutt til høsten og ei lita i magen som kommer i juni så hadde dette vært perfekt. Guttene trenger nye støvler og nye joggesko da de vokser. Og nye parkdresser må de jo ha 🙂

    118. Jeg ville brukt det på nye joggesko til våre 2 barn, og den smoothie makeren frister veldig) –

    119. Hadde et håp om at ihvertfall lillebror kunne arvet noe ytterklær, men nå begynner det å slites på! Så her ville vi brukt gavekortet på utedress og sko ☺
      Deler på fb

    120. Et gavekort vil bli brukt på mat, vårsko til vesla, samt et dobbelt vaffeljern. Vafler må man ha! 😉

    121. Jeg har ei lita tulle som blir 2 år på onsdag, så jeg hadde nok brukt nesten alt på leker, 3 hjulsykkel med styrestang, for hun elsker å være ute og sykle, leketelt, for hun har for fullt begynt med rolle lek, Duplo, fordi dette er bra både for finmotorikk og fantasi, og til slutt et fornuftig valg… joggesko, for våren er rett rundt hjørnet og hun har bare vinter sko.

    122. Et evt gavekort ville blitt brukt til joggesko og vårjakke til snuppa på 5 år ☺

    123. HAR EN LITEN FRØKEN SOM BEGYNNER I BARNEHAGE OM 2måneder. SÅ KLART MASSE MAN TRENGER. SÅ DET HADDE PASSET PERFEKT. HADDE VÆRT TIL GOD HJELP.

    124. HAR EN LITEN FRØKEN SOM BEGYNNER I BARNEHAGE OM 2måneder. SÅ KLART MASSE MAN TRENGER. SÅ DET HADDE PASSET PERFEKT. HADDE VÆRT TIL GOD HJELP.

    125. Jeg ville brukt gavekortet på goretex joggesko sko til sønnen min på 2 år. Så at Obs har tilbud på de nå. Ellers ville jeg kjøpt parkdress eller regntøy 🙂 Likt og delt 🙂

    126. Hadde passet utmerket! Vi kommer flyttende fra afrika til Norge i mai , og trenger alt av ute-klær og utstyr til ungene. Så jeg ville brukt det på støvler og jakker til barna + dobbelt vaffeljern!

    127. Philip 1 år ønsker seg den kule trehjulssykkelen og mamman hans ønsker seg ullklær og regntøy til han begynner i barnehagen

    128. Jeg ville brukt det på maling til mine barna soverom:) pusse opp rommet slik det blir personlig å bort med hvite vegger. Noe vi kan gjøre sammen å kose oss med:) søl blir det men pytt pytt, det er noe vi ikke vil glemme hvertfall:)))

      Likt og delt 🙂

    129. Vi har 3 små som alle trenger vår/sommersko 😀 Likt og delt

    130. Ville helt klart kjøpt HH sine utebukser!!! Mine 3 barn trenger d akkurat nu

    131. Mine 2 gutter trenger både støvler, joggesko og annet yttertøy så pengene hadde nok gått til det, så pleier Obs å ha gode mattilbud som vi benytter oss av når vi er der. (Har nesten 1 times kjøring til nærmeste Obs)

    132. Jeg ville brukt det på nye joggesko og støvler til mine fantastiske gutter <3 Om om det hadde vært litt igjen, hadde det blitt en leke eller to 🙂 Har likt og delt.

    133. Jeg ville nok brukt det på sko til unga på 4 og 7, og kanskje no ulltøy til neste år 🙂 Eller sånn praktisk delt oppbevaringskasse 🙂

    134. Vil bruke gavekortet på klær til barna. Snart oppstart i bhg for minstemann og da er det masse som må på plass til den tid

    135. Hvis jeg hadde vært så heldig å vinne gavekort så hadde minstesnuppa her fått trehjulssykkel 🙂 vi har også 3 barn som trenger klær og sko/støvler fremover. Krysser fingrene for dette 🙂

    136. Jeg ville gjerne brukt gavekortet på joggesko til barna og smoothiemaskinen 🙂

    137. Dette hadde vært helt supert å vinne!
      Trangt med penger nå pga diverse kjedelige utgifter og barnedåp for minstemann.
      Vi skal likevel ta turen, og titte litt. Jenta mi trenger nye joggesko og gummistøvler til barnehagen. Den sykkelen der vil garantert gutten min sette pris på når han blir eldre. 🙂

    138. Jeg ville kjøpt ny sykkel til lillesøster(4). Storesøster(7) får alltid nytt, og lillesøster må klare seg med arv, gang på gang! Lillesøster har nå sagt at hun ikke gidder å lære seg å sykle uten støttehjul hvis hun ikke får helt ny sykkel! 😉

    139. Jeg er med og vil vinne traktor til minstemann. margrethekarijord(ætt)gmail.com

    140. Jeg skulle kjøpe joggesko til min datter og så delbetaling på trampoline.

    141. Hadde blitt sko og gummistøvler til barna. Blir fort noen kroner på slikt med 3 aktive jenter

    142. Hei:)
      Æ ville ha brukt gavekortet på trehjulsykkel:) Har delt!

      God helg:)

      Mvh. Veronica

    143. Ville så absolutt benyttet på vår klær og sko til mine to skjønne små på 5 og 2 år

    144. Har ei frøken på snart 3år som har vokst fra ALT. Så her I huset trengs det klær til både inne og utebruk☺

    145. Ville rett og slett brukt de 1000kr på barna.. har 2 prinsesser; 2,5 og 3,5 år.. latt de valgt seg ut hva de selv ville.. leker eller klær.. maten de har lyst på osv! Er student så føler jeg ikke kan gjøre sånne ting ellers…

    146. Nye sykler til trillingene på 3 og store bror på 8.hadde vært supert å vunnet 🙂

    147. Da hadde jeg kjøpt 1 par av friends lettvekt joggeskoene til hver av mine 4 barn 🙂

    148. Her ville gavekortet gått med til en miks av bursdagsgave til minste mini og en smoothie-maskin. Blenderen er det liksom så mye mer styrete med.

    149. Det måtte nok blitt ny sykkel 😀 Og selvsagt litt LEGO Friends på 3 for 2 😉
      Har delt på Facebook 🙂
      Mvh Siv

    150. Jeg hadde brukt de på smoothiemaskin og vårklær til Embla&Birk:-)

    151. Ungene vokser så fort, at det er rent skummelt. Ville brukt gavekortet på sko og støvler til de.

      Likt og delt

    152. Jeg har to tvillingjenter som ser naboens trampoline hver dag, og spør selvsagt mamma hver dag om de ikke kan få en… Jeg ville brukt gavekort til en stor, flott trampoline som hele familien kan få glede av

    153. Da skulle jenta mi fått Helly Hansen jakke som hun ønsker seg veldig 🙂

    154. Jeg har tvillinggutter på snart 3 år og storesøster på 4,5år. Så et slikt gavekort vil bli brukt på støvler og overtreksdresser.

      Jeg har delt innlegget. 🙂

    155. Hei.
      Vis jeg hadde vunnet hadde d blitt sko på han minste som blir 1 i Mai. Han har begynnt å gått smått nå, å da trenger han sko 🙂
      Og hun største trenger nye støvler, de ifra fjord er for små nå. Bruker sheroksa, men de begynner jo å bli veldig varme nå. Så skal vi se på den typen barnevadere de har på obs til barnehagestart for begge 😀
      Mvh Jannicke 🙂

    156. Ville ha brukt gavekortet på maling og interiør til minstens nye soverom. Hun bør få et rom som er henne verdig synes jeg 🙂

    157. vi ville brukt de på en av de flotte bunadene de har sånn at herman kan bli super flott til 17 Mai også hadde vi kjøpt oppbevaringssystem og sparkesykkel til herman 😀

      smil fra Camilla 🙂

    158. Jeg ville brukt pengene på nye vårjakker til jentene på 3 og 6. I tillegg ville jeg kjøpt ny stekepanne som er på tilbud kommende uke. Den gamle var for slitt til å steke pannekaker i.

    159. Jeg har lovet mitt gull ny sykkel i bursdagsgave. Den forrige kjøpte jeg brukt, så han gleder seg veldig til å få sin helt egen sykkel som ingen andre har hatt før! Bare så synd at barnesykler koster nesten mer enn voksensykler nå til dags :/
      Så jeg ville brukt gavekortet på så mye av sykkelen som det dekker! Ville gjort alenemortilværelsen mye enklere! 🙂
      Delt!

    160. Er jeg heldig å vinner blir de brukt på klær til barna.Sko, ytterklær, ull til neste vinter. Og på gaver til de jeg kjenner som venter søte små.
      DELER

    161. jeg ville kjøpt en Festdrakt til jenta mi som ønsker det til 17 mai. Resten ville bli brukt på sko til begge barna.

    162. Om jeg vinner et så fint gavekort, skal jeg bruke det på nye vårdresser til mine to små jenter. Melissa og Oernille ønsker seg nye dresser og nye joggesko til å leke våren frem i. Hilsen Mona og jentene

    163. Jeg ville kjøpt festdrakt til jente, festdrakt til gutt, og enten et leketelt eller en smoothiemaker 🙂

    164. Jeg digger å handle på Coop Obs på Sørlandsenteret i Kristiansand. Der får du alt på ett sted. Hvis jeg vant et gavekort ville jeg kjøpt festdrakt til mine minste barn på 4 og 7 år. <3

    165. Jeg ville brukt gavekortet på joggesko til ungene. Men to overaktive gutter er det utrolig hvor mange par med sko som blir utslitt i løpet av et år..

    166. Her har vi tre jenter som alle trenger sandaler og joggesko. Bor like ved en obs butikk, så det hadde passet oss supert 😀

    167. Jeg ville brukt gavekortet på trehjulsykkel til jenta mi som snart blir 2 år 🙂 *krysser fingrene*

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg