Barnas uker på coop – Vinn gavekort verdi 1000 kr.

Alle mine tre barn er i effektive voksefaser og vi må kjøpe nytt tøy for hver eneste sesong.
Ingenting av det de brukte i fjor kan brukes igjen.

Jeg elsker overgangen til nye årstider, forvandlingene som skjer ute og endringene i lufta.
Men lommeboken er ikke like begeistret.

Som trebarnsmamma har jeg blitt reser på en ting, handle på salg.
Dessverre er det ofte slik at salgene kommer når sesongen er godt i gang eller på hell.

Men det er noen som skiller seg ut der, nemlig  coop obs hypermarked.
Vi har dessverre litt kjørevei til de, og det er ikke en butikk vi besøker ofte pga nettopp dette.
MEN så fort jeg ser de dansende handlevognene på tv, DA er det på tide å ta turen.

Barnas uker på Coop OBS er virkelig gull for en småbarnsfamilie for oss, og nå er de jammen i gang igjen.

Jeg har igjen gleden av å få presentere mine favoritter fra salget og ikke minst, dele ut et gavekort til
en av mine lesere på hele 1000 kr!

Når jeg ser reklamen på tv, er jeg kjapp med å bla opp i kundeavisen på nett.
Siden butikkene er så store, pleier jeg ofte å planlegge hva jeg ønsker å kjøpe i forveien.
Hva trenger vi, hva har jeg lyst på, hva drømmer jeg om, hva kan jeg ønske meg osv. 😉

Vil dere se?
Ja okei da, siden dere maser sånn 😉

Hva trenger vi:

Vi er glade i å være ute, de er også flinke til å være ute i barnehage og eldste har en utedag på skolen. Vi har veldig god erfaring med
skoene fra Viking, passer våre barns føtter veldig godt og skoene holder gjennom hele sesongen.

collage1Termos 49 kr // Viking Cherrox 299kr // Viking Tracker 349 kr

 

Så vil jeg få fortelle dere om et klesmerke til barn som heter Leketøy. Jeg skal innrømme at jeg er skeptisk til merker jeg ikke har hørt om før, og ender ofte opp med å kjøpe de kjente merkene. Vi fikk helt tilfeldig et ulltøysett til jul en gang i dette merket.
og FOR en kvalitet. Jeg har gjort litt research, og funnet ut at Leketøy (elsker navnet, leke tøy, tøy til å leke i) er produsert av Stormberg, og vi kan vel alle være enige om at DE vet hva de driver med. Jeg elsker ullfrotte settene til Leketøy, synes faktisk de slår janus i kvalitet. og på Barnas uker, finner man de på salg også. I år har de også kommet med flotte fleecesett, de SKAL jeg teste ut i år.
collage2

Fleecesett 199 kr delen /// Ullfrotte, per sett 299 kr

 

Om du fortsatt er skeptisk til å teste det ut, har de også et godt representert utvalg på salget fra Janus også.
collage3Lekedrakt/pysjamas 209 kr /// Ullstrømpebukser 90 kr /// -30 % på bukser og gensere

Til største går vi for sett fra Pierre Robert.
b10d3818-9c94-48a4-8af1-357bac861004;maxwidth=300;maxheight=400

Superundertøy sett 199 kr

SÅ kommer det ting vi har lyst på. Mellomstebror får nytt rom og trenger ny oppbevaring, vi strever med tannpuss om dagen og eldstejenta har lyst på øretellefoner til nettbrettet.
collage4
Hodetelefoner til barn 149 kr // Oppbevaringsesker 3 for 2 (69 kr stk) ///  Tannbørste til barn m/melodi 99 kr

Så vil jeg tipse dere om to ting som vi har i hus som er helt supre, først og fremst vår smoothie to go maskin. Og med to gutter i hus, er det GENIALT å ha en klippemaskin i hus. Jeg er ingen frisør og tar ikke mannen hele året, men klipper han en gang i blandt slik at det kan gå litt mer enn 5 uker mellom hvert besøk.
collage5Smoothiemaskin 249 kr /// Klippemaskin med hele 13 klippelengder 149 kr

Og det er så uendelig mye mer å velge i, jeg tror faktisk jeg begynner på julegavene i år 😉

Så, nevnte jeg jo en konkurranse, så la oss sette i gang!

collage7 collage9 collage10
Det er altså enkelt å delta, ta deg en tur inn i Kundeavisen, finn ut hva DU kunne tenkt deg å shoppe for 1000 kr.
Vinneren trekkes søndag uke 36.

Og du, et lite stalltips sånn på tampen, følg CoopObs på FACEBOOK, og få med deg de gode tilbudene først!

Og du, husk å LIK og DEL 😉

///Skrevet  i samarbeid med COOP

584 kommentarer
    1. E eg så heldig å vinne så ville eg ha kjøpt vinterdress og ullfrottesettet fra Leketøy

    2. Hei! jeg har en sønn på snart 4 år som vokser så fort at jeg får ikke tid til å tenke før jeg må handle nye klær. Alt må byttes ut hver sesong, som du nevner selv. Så dette hadde vært midt i blinken 🙂
      Jeg hadde nok kjøpt friends vintersko, pierre robert sitt superundertøy for barn, regndress med fleecefor og vossatassar fleecelue 🙂

    3. Ville kjøpt janus ulltøy til jentene mine. Høsten og vinteren er på vei så kjekt å ha litt i skapet 🙂 også ville jeg kjøpt nye støvler til eldste jenta da de gamle er for små 😉 hadde kommet godt med i et trangt budsjett.

    4. Ønsker ullfrottesettet fra leketøy, treksta vintersko, klippemaskin og ulltøy:)

    5. De flotte Dock boots til meg, kameraten min som elsker natur til alle årstider, diise blir fine å traske med i vakre fargede høstblad på marken! Selvfølgelig blir jeg også med, smil, og tantebarnet hans!!! Skodd for alle årstider uten vinter kanskje? De støvler jeg og han har, er gamle og nesten sprukne i gummien, da er det ikke lenge til sålen heller går, sier av erfaring, smil… Med nye flotte støvler som disse er, blir det at vi hopper!!! over dørstokkmila, og som trofaste Coop-handlere skal vi ikke være sene rundt svingen til vår nærmeste Coop Obs!

      Beste hilsen
      Bente Hagen
      [email protected]

    6. Har to barn som begge trenger nytt ulltøy, vinterdress, luer og vintersko.

    7. Super premie! Hvis jeg hadde vært så heldig og vunnet ville jeg kjøpt høst klær og sko til min sønn 🙂 Krysser fingra!

    8. Merkelig, hele kommentaren min kom ikke opp. Men de sto altså at begge ungene mine har vokst ut av alt! Jeg må også kjøpe en klippemaskin da minstemann hater å klippe håret. Sist gang klippet jeg han når han sovnet på sofaen. Forhåpentligvis går det fortere med en maskin.

    9. To-delt ullfrotte sett fra Leketøy!! 🙂 Det trenger eldstemann! Lillesøster må ha nye cherrox, og har gode erfaringer med Viking tidligere 😀

      Babyen i magen hadde fått seg en ulldress fra Janus tenker jeg! 😀

      krysser fingrene, det hadde vært helt perfekt nå på høsten! 😀

    10. Coop Vinterdress, Ullfrotte sett og viking støvler til to gutter hadde havnet i handlekurven her :):) Likt og delt 🙂

    11. Lammeskinn for å ha i vogna til lillebror å gode regnvotter for å ha over gipsen utover høsten:)
      Storebror skulle fått vikingsko å ny lue:)

    12. Jeg ville kjøpt viking joggesko, dock boots, fleecesettet fra Leketøy, rengsett, og kanskje hodetelefoner til poden… 🙂

    13. Vi er så heldige å ha Coop bare 15 min.kjøring fra oss,så der er jeg mye ! 🙂 En god del julegaver til barnebarna har blitt kjøpt der,prøver å passe på når de har noen av sine mange tilbud ..
      Med 6 flotte barnebarn i alder fra 16 år til 1 måned kan farmora fort gå bananas på Coop :-))
      Nå ville jeg kjøpt Viking Trackers til gulljenta som har nettopp har begynt på skole,hun har bursdag i oktober. Lillebroren på 2 år trenger ulltøy til barnehagen,går for Leketøy fra Stormberg,har god erfaring med Stormberg fra før. Til eldstemann ville jeg kjøpe termos,det trenger jeg selv også 🙂
      Frøkna vår på 11 år trenger leggings,og de to minste gullungene får hver sin genser ! Nå har jeg nok overskredet den tusenlappen som jeg prøver å vinne,men pytt–besteforeldre bruker så gjerne noen kroner på “livets dessert” hvis og når de kan ♥

      [email protected]

    14. Ullfrottesett og vintersko, for de resterende 200kr hadde det blitt ullsokker! Gull!

    15. Vi behøver ullfrotte og høst/vinterdress, så det ville jeg kjøpt! Og kanskje et par dockboots, for de vi har er blitt for små.

    16. Da ville jeg kjøpt hodetelefoner til eldste sønnen min, buradagsgaver og klær til ungene.

    17. Ønsker vinne slik at vi kan kjøpe ull til lillemor å kanskje en smoothiemaskin eller en stavmixer , så kan vi lage baby maten selv nå når hun er bynt å spise sånn smått 🙂

    18. Jeg ville kjøpt vintersko og ulltøy til guttebassen på tre:) han har vokst i fra det meste fra i fjor så her trengs mye nytt:)

    19. Jeg ville kjøpt vintersko og ulltøy til guttebassen på tre:) han har vokst i fra det meste fra i fjor så her trengs mye nytt:) hadde vært gull å vunnet gavekort!

    20. Hadde villet kjøpt vintersko til alle tre ungene, og viking sjøstøvler til de to minste som er i barnehagen. Men frister også med de ullfrotte settene! tenk noe sp varmt å ha på seg på kalde dager ute under dressen, eller inne etter å ha vert ute 🙂

    21. Med en gutt som akkurat har begynt i barnehagen så har vi bruk for mye. Ville ha kjøpt ullfrotte klær, vintersko,vinterdress, luer og votter

    22. Jeg ville kjøpt ulltøy, fleecesett, vinterdress, votter, lue og vinterstøvler.

    23. Lillebror må ha ullklær og cherrox, så det er nok det gavekortet hadde blitt brukt på 🙂

    24. Ville bombandert handlevognen med ullsett og fleceklær til begge gutta! 😀

    25. Vårt første barn skal begynne i barnehagen så jeg ville kjøpt ulltøy for å hatt innerst og en god utapådress.. 🙂

    26. Om jeg er så heldig å vinne , ville jeg kjøpt ull fra pierre robert eller leketøy, chertox og vintersko:-))

    27. Jeg ville handlet:
      Safa krabbestrømpebukser til minste
      Cheerox til mellomste
      Viking sko til eldste

      Hadde vært fint med gavekort:)

    28. OM jeg skulle være heldig så ville jeg ha kjøpt meg en
      OBH Nordica Smoothie Blender 🙂 249 .-
      &
      Color Kids Regnsett Basic Vinterdress Tarim 599 .-
      og jeg ville ha kjøpt en
      Deilig hel dress i teddyfleece med morsomme ører på hetten.

      Det er de tingene jeg ønsker og handle om jeg skulle være heldig.
      Krysser fingrene 🙂
      Ha en fin August videre.
      Hilsen fra Monica Karin

    29. Ville nok ha prøvd meg på Leketøy 🙂 Ville jo hatt nok til både fleecesett og ullfrotte settet 😀

    30. Hei=)
      Hadde jeg vunnet så har jeg nok kjøpt ull og fleece til ungene 🙂
      Krysser fingrene.
      Ha en fin dag =)

    31. Huff, så vanskelig å velge!!! :-O Meeen, jeg ville nok brukt gavekortet på viking cherrox til begge jentene mine, og deilig ulltøy 🙂

    32. Ull og en utedress til frøkna. Å kanskje no frøkna fikk velge ut selv, som feks en hodelykt. 🙂

    33. Ull og fleece e gull verdt når vintern kjøm 🙂 det hadde i brukt mesteparten av gavekortet på!! Og resten på oppbevaringsmøbla til nyrommet til godgutten min 🙂

    34. Helt klart ulltøy til de to (g)ullungene mine! Tror jammen jeg skal prøve ut leketøy sitt, gavekort eller ei 🙂

    35. Jeg ville handlet lammaskinn, converse,Viking Cherrox og ullundertøy.
      Det hadde kommet godt med i Vinter 🙂
      🙂

    36. Her hadde vi handlet:
      Janus ull (ull er gull:) )
      Reflekstrøye
      Lekeeske med dyremønster på
      Votter til baby
      🙂

    37. Om jeg vant ville jeg brukt gavekortet til minstemann i huset, som begynner i ny barnehage. Mine favoritter er:
      Lekekasser med lokk til sønnen mitt sitt nye soverom,
      nye matbokser fra EMSA i 6-deler,
      Navigare regnsett med fleecefôr og regnvotter,
      Cherroxstøvler fra Viking,
      OBH Nordica smoothie blender, smoothie klar til å gå ut døra, utrolig smart!

    38. Jeg ville ha kjøpt janus ull til mine to gutter:-) jeg liker denne ulla kjæmpe godt 🙂

    39. Har kjøpt ett ullfrotté leketøy sett idag, skulle gjerne kjøpt flere, og mere ull og praktiske barnehageklær:-)

    40. Ulltøy, regntøy, vinterstøvler og vintersko er på ønskelisten 🙂

    41. jeg har 2 små som trenger ullundertøy 🙂 så ville definitivt brukt det på dem 😀 å kanskje et super undertøy sett til meg selv også 😉

    42. Ullklær, vintersko og støvler trenger vi 🙂 Hadde vært supert å vinne i disse trange dager!

    43. Jeg ville ha kjøpft smoothie to go, til mi dønn som elsker frukt/bær. Ville også kjøpt oppbevaringsboks, janus pysjamas og janus genser og bukse. Ull er topp på kalde vinterdager.

    44. Med 3 jenter i alderen 10mnd-3 år, så er gåvekort alltid velkommen her i heimen! Dei to minste skulle ha hatt seg ein vinterdress kvar og ho eldste burde ha fått seg eitt nytt fleecesett

    45. Nye klær til vinteren hadde vært perfekt for både store og små.

    46. Ull, ullfrotte og de gode cheroks støvlene står øverst på ønskelista mi 🙂

    47. Om vi er så heldige at vi vinner ville vi kjøpt leketøy i ullfrotte til lilla frøken og ullbody & ullstrømpebykser til minstemann. Lilla frøken trenger også mest sannsynlig vinterstøvler. En stempel til å merke alt sammen hadde ikke heller vart så dumt 🙂

    48. Vi har heldigvis kort vei til OBS og handler ofte der. Men er kjempemorro med barnas uker (har vært der to ganger allerede *hysj hysj*)
      Jeg kjøper mest ullklær og eventuelt sko. Vi elsker de tubene med janus ullsokker, dem burde du prøve 🙂 finnes til både store og små ♡ happy shopping!!

    49. Ull, ull, ull! 🙂 Bruker nesten bare ull på jentene mine når det blir kaldt ute, kan aldri få nok ull i hus! 🙂

    50. hei. hvis jeg vant så hadde det blitt lammeskinn til utebruk ved bålet til vinteren, superundertøy til hele familie, og skotøy. supert.

    51. Ullklær fra Leketøy og Janus og kanskje vintersko til guttene. Obs er heldigvis en av nærbutikkene våre, så flere av tilbudene denne uka er allerede i hus. Men det trengs alltid mer med to gutter som vokser fort. 😉

    52. Hei!
      Jeg ville handlet dette til min sønn:
      Friends votter til 129,-
      Friends vinterdress 699,-
      Vossatassar fleecelue 99,-
      Alt hadde kommet veldig godt med! 🙂

    53. Her trengs det både ull og uteklær. Gode sko til skog og mark vil vi også ha. Kjenner igjen deted nye sesonger, og en lommebok som skriker.

    54. Er jeg så heldig og vinner ville jeg kjøpt ulltøy, elektrisk tannbørste, og sko til datteren min:)

    55. Jeg ville kjøpt to lammeskinn, og hvite ullbodyer til tvillingene, og kanskje hver sin knirkelullbukse 🙂 og så ønsker jeg en høie-dyne til eldstemann 🙂

      Elsker salget på Coop! Hin dagen fikk jeg en “leketøy”-jakke for kun 50kr… Danset lykkelig ut derfra! Absolutt en bra butikk å handle i! Da er det ikke så dyrt å ha tre barn:-)

    56. Dock Boots, Leketøy ullfrottesett, Puma hallsko og Tretorn gummistøvler 🙂 Likt og delt!

    57. Min sønn på 7 vokser ut av alt han har 🙂 i racerfart 🙂 Ville kjøpt ,fleecetøy,støvler,vinterdress,og vinterjakke hvis jeg var så heldig 😀

    58. Jeg ville kjøpt ullfrottesettet og vintersko x 2 til jentene mine 🙂

    59. Her er min ønskeliste 🙂
      Color Kids vinterdress
      1 par votter fra Vossatassar
      CKP hodetelefon til barn

    60. Skulle absolutt ha kjøpt ull og cherrox! Ingenting fra forrige vinter passe, og no e d barnehagestart… 🙂

    61. Både eldstejenta på 6 1/2 og mellombror på snart 4, skulle veldig gjerne hatt fleecesett fra leketøy. Minstejenta går sin første høst og vinter i møte og trenger alt av ull som kan holde henne god og varm. 🙂

    62. Her blir det å kjøpe inn nytt av alt. Begge barna har vokst seg ut av vinterklærne og høst.. Må fornye ute dressene og sko, støvler og div

    63. Jeg ønsker vintertøy til vesle prinsessa. Både ulltøy, fleecesett og utetøy står høyt på lista her. Da både minn mann og jeg er studenter, merker vi slikt ekstra godt på økonomien, så et gavekort på 1000kr hadde kommet veldig godt med! 🙂

    64. Jeg ville kjøpt Friends Vinterdress til 699 og Leke Tøy Fleece jakke og Fleece bukse til 149 pr del, til eldstejenta på 6 år 🙂

    65. Jeg hadde kjøpt Dock Boot ettersom hun trenger vintersko og vi har god erfaring med de. Ellers hadde resten gått til ullklær og generelt vinterklær til henne. Dyrt med barnehagebarn, særlig når jeg er student :/

    66. Minstemann har behov for ny parkeres nå til høsten. Og så tror jeg at jeg ville kjøpt klippemaskinen også, slik at jeg kunne klippet far og sønn noen ganger innimellom frisørbesøkene 🙂

    67. Dette er kjempeflotte premie som jeg selv kan tenke på til ungene som ønsker nye regnstøyer siden det har vært regn i det siste og har allerede vokst opp sine regntøy og har blitt gjennomvåt så våt i et par ganger allerede. Jeg ønsker å kjøpe dem også ull bodies og strømpebukse for å holde dem varme spesielt min lille datter sofia som går i Barnehagen. For å vinne ville være en stor opplevelse og vil bringe glede til barna. Jeg gjerne hjertelig og tusen , tusen takk.

    68. Ville kjøpt dockboots og parkdress:) kjøpte der i fjor oxo, og veldig fornøyd med det:)

    69. Hei Nina:)
      Da ville jeg kjøpt sko til eldste – sliter sko så det synger etter, så et lager m sko er kjekt:) Samt med den torva han har på hodet, så hadde klippemaskin vært genialt – så slipper jeg å løpe rundt i nabolaget å låne:)
      Til frøkna så må det bli fleecesett og cherrox:)
      Og kanskje en boxser-truse slik at Marcus kan få igjen den Maina måtte låne 🙂

    70. Hadde jeg vært så heldig, hadde jeg kjøpt sko og ullklær til gutten vår 🙂 Og helt sikkert noe godt, varmt og nusselig småttis tøy til den lille som kommer i vinter 😀 😀

    71. Dockboots, de er kjempegode og det kjøper vi hver høst. Og så ville det nok blitt høstsko og regnklær. Smoothiemaskinen så jo også fristende ut 🙂

      Mvh Bente

    72. Ville kjøpt ullfrottesettet, ullbody og ullbukse fra Janus til to-åringen, og ulldrakt og body fra Janus til jenta som kommer i oktober 🙂

    73. Ull,ull og atter ull…storforbryter av ull på mine to små på høst og vinter! Også vikingskoene,de var kjempe fine;)

    74. Ull er gull og det er ikke tull!!!
      Hadde kjøpt ull fra januas og sett fra leketøy

    75. Flott konkurranse! Vesla er snart 1,5 år og akkurat begynt i barnehagen. Så behovet for klær, sko/støvler og annet er noe helt annet i år! Hvis vi er så heldig å vinne blir alt brukt på henne! Friends støvler (cherrox) og Friends vintersko/støvel, ullsokker og votter står øverst på lista! Og ullstrømpebukse 🙂

    76. Hei 🙂

      For en flott konkurranse, her vil jeg veldig gjerne få være med.
      Om lykken kom hit, ville jeg brukt gavekortet på regntøy og ulltøy til barnabarna.
      Med 5 barn ihus hadde dette kommet godt med i familie budsjettet til min stedatter.
      Ha en riktig fin dag og en herlig helg med dine 🙂

      Beste hilsen fra Merete
      [email protected]

    77. Jeg ville kjøpt støvler (type bogs) og vintersko til mine søte, små på 3 og 6 år 🙂

    78. Jenta mi har vokst som en rakett i sommer , så her trengs nesten alt nytt. Øverst står nytt regntøy og ulltøy samt støvler 🙂
      Krysser fingrene alt jeg kan 🙂

      mvh

      Kjerstin

    79. Jeg ville kjøpt Leketøy ullfrotte sett og fleece sett, vinterdress, foret regntøy og cherrox

    80. Vist jeg er så heldig å vinne ville jeg kjøpt nytt ullundertøy til barna og Dock boots.

    81. Hadde jeg vært så heldig å vinne, ville jeg ha kjøpt 2 fleecesett til de minste jentene mine på h.h.v. 5 og 7 år. Den eldste på 16 har startet opp på Mat og restaurantfag på videregående og da ville jeg ha overrasket henne en Smoothiemaskin. PS! Da kan jeg også nyte godt av det med masse deilig smoothie utover høsten….

      Vennlig hilsen
      Britt

    82. Coop Obs er en fantastisk bra butikk! Handler mye der, både dagligvarer og utstyr.

      Hvis jeg skulle bli så kjempeheldig å vinne, så ønsker jeg å bruke gavekortet på Waves termometer, Emsa matboks i 6 deler, fritidssko og innkjøp av melprodukter til å bake brød til matpakkene.

      Mvh Beate M. Bingen

      beate_myran(ætt)hotmail.com

    83. Eg hadde kjøpt oppbevaringsbokser med prinsesse. Refleksvest, ullfrotesett fra leketøy og nye joggesko til minsten! Cherrox fra viking har eg kjøpt der allerede, kjempe fornøyd! 😀

    84. Jeg ville kjøpt Friends Vinterdress hvis svigermor ikke hadde gjort det allerede! 🙂 Derfor må det bli cherrox og ullsett fra leketøy til eldstemann, Friends votter og Janus ulltøy til kommende baby.

    85. Begge unga må ha sæ vintersko og støvler. Ull og fleeze klær er forbruksvarer, det står og på ønskelista ☺️

    86. Jeg ville kjøpt navigare regnsett, leketøy ullfrottesett, dock boot, regnvotter og ullundertøy:-) full pakke!! De vokser fort her også:-) super konkurranse!! liker og deler. Mvh Hege

    87. Da ville jeg ha kjøpt regntøy og vintersko 🙂 Det kommer godt med, Liker og Deler 🙂

    88. Jeg ville kjøpt Viking trackers og superundertøy til guttene mine! De har vokst masse i sommer og trenger mye nytt!

    89. Viking vintersko
      Ull , 3sett
      Regnsett med fleese
      Regnsett uten fleese
      Bokser til leke
      Regnvotter

    90. Hadde nok blitt nye støvler til ungene, gymsko til guttungen og litt andre småting 🙂

    91. Har ei lita pia som bynner i barnehage for første gang no så treng jo alt av uttrykt t ho:)

    92. Vinterstøvler! Storesøster vokser som bare det, og de som lillesøster egentlig skulle arve – de er jo helt oppbrukt! Også trenger storesøster nytt ulltøy da hun har vokst seg enda lengre i sommer 😉
      Camilla, [email protected]

    93. Ulltøy og støvler og gjerne noe fleece. Har en som vokser så alt for fort her også!!

      Hilsen Kristin Holmestrand

    94. Gavekortet hadde nok blitt brukt opp fort der. Var mye fint ulltøy og ullfrotte, som høres ekstra deilig ut på kalde dager. Joggebukse, og kanskje tracking sko eller en jakke om det var noe penger igjen.

      [email protected]

    95. Hei!

      Vi har 3 barn som trenger cherrox, vintersko og ullundetøy!
      Så det hadde jeg kjøpt er jeg heldig å vinne:) og om jeg ikke vinner så må jeg kjøpe det uansett også 😉

    96. Vi bor et stykke unna coop obs vi og, men vurderer å ta turen for disse flotte tilbudene!

      Om jeg vant et gavekort på 1000kr, ville jeg kjøpt: Lammeskinn, Janus ull og vinterdress til lillebror, superundertøy og cherroxer til storesøster! 🙂 Da hadde vintergarderoben vært komplett ja.

      Ha en fin lørdag!

    97. Ullfrotte, hodetelefoner, gymsko, superundertøy og treningsbukser. (Dock boots, Lego og elektriske tannbørster. Og converse og sjokolade til meg) 🙂

    98. Ulltøy, regntøy og dockboots til tvillingene som nettopp har begynt i barnehage

    99. Jeg ville helt klart kjøpt ullundertøy! Det er uunværlig for små (og store) kroppen når høsten og vinteren kommer 🙂

    100. Jeg ville helt klart kjøpt høst- og vintersko og ullklær til sønnen min som akkurat har startet i barnehagen

    101. Navigare regnsett med fleecefor, Viking cherrox og Navigare regnvotter til minste jenta i huset 🙂

    102. Jeg ville kjøpt navigare regnsett, leketøy ullfrottesett, dock boot, regnvotter og superundertøy:-) super konkurranse!! liker og deler.

    103. Her i huset trengs det både sko og støvler! Ben vokser tydeligvis ekstra mye på sommeren!

    104. Om jeg skulle vinne, må det nok bli innkjøp av ull og regntøy til mini. 🙂

    105. Vinterstøvler,vanter,votter,luer,ulltøy og innesko til barnehagen. Kanskje noen lekekasser hvis det blir penger igjen

    106. Jeg hadde kjøpt Dock boots til tvillingene på to år, og blenderen.

    107. Ville kjøpt ullklær å vinterklær til begge barna. Jente på 2,5 år å gutt på snart 6 uker 🙂 🙂

    108. Jeg har 4 gutter som trenger vintersko og klær så det ville jeg nrult pengene på 😉

    109. så genial premie!:-D coop har så utrolig mye bra til barn! I år er det dock støvler som står på listen til begge barna, skal også handle reima ( vinter luer) til begge to 🙂 vinter sesongen er dyr så vi hadde satt stor pris på dette gavekortet♡
      Synes bloggen din er så bra, kjenner oss igjen i vår småbarns hverdag! 😀

    110. Måtte helt klart blitt ull til mine tre småtroll ♡♡♡
      Minstemann på 2 mnd, mellomste på 2 år som nettopp har begynt i bhg og storebror på 3,5 år ♡♡♡
      Ull er gull, og kjennes jaggu ut som høsten ikke er langt unna 🙂

    111. Siden snuppa nettopp har startet i barnehage må jo garderoben fylles opp, så jeg vilke brukt gavekortet på ulltøy og fleecetøy så hun kan holde seg god og varm ute når kulda setter inn

    112. Til mine to som også trenger påfyll av sesongklær blir det termostøvler, ullklær fra Pierre Robert og regntøy som står på ønskelista

    113. Her måtte det blitt ( parkdresser og) og ull ! Har to barnehagebarn som trenger drt meste så det hadde vært toppen!

    114. Ull, ull og mere ull 🙂 har ei på 3 som går i gårdsbhg som er mye ute om vinteren og en som kommer om 6 ukers tid som trenger ull til den lille kroppen sin 🙂

    115. Jeg ville kjøpt Janus ull til min lille gutt som nettopp har begynt i barnehage, og så ville jeg kjøpt de tøffe oppbevaringsboksene og mer til rommet hans.

    116. Med 3 barn gjør det et stort innhugg i økonomien når årstidene skifter, så om jeg hadde vunnet ville jeg gått for vinterstøvler, ullfrotte, flees-sett og +++.. jah.. 1000-lappen hadde ryki for lengst, men hadde virkelig kommet godt med!

    117. Jeg ville kjøpt en god og varm vinterdress til lillejenta, og noen gode vintersko 🙂

    118. Jeg ville kjøpt ulltøy og vinterstøvler. Og oppbevaringsbokser 🙂 Da krysser jeg fingrene her og håper å vinne! 🙂

    119. Jeg ville kjøpe ullundertøy fra pierre robert til mine to barn, elsker fargene!!

    120. Me treng nye dock boots og vinterdress. Så da vil gåvekortet komme godt med

    121. Jeg ville brukt gavekortet på vintersko, ulltøy og blenderen 😀 Håper jeg vinner! Mini har bursdag om en uke, hihiii

    122. Jeg ville brukt gavekortet på termos, jakke Brazil og resten på mat som er på tilbud!
      Går bare på salg når det gjelder klær og oftest mulig når det gjelder mat!
      Men 1 inntekt (75%) må en tenke! 🙂

    123. Dockboots til storesøster og lillesøster, og regntøy og fleecejakke til storesøster 🙂

    124. Kom nettop hjem med våte tex sko som ikke har levert det de skulle:( Viking cherrox og Friends vintersko står høyest på ønskelisten. Janus strømpebukser og ulltøy ville vært luksus.

    125. Jeg ville kjøpt Janus ulltrøye! Har to gutter som trenger nytt og vet ikke hvordan vi skal få råd, så dette hadde vært knall!!!

    126. Smoothiemaskin, ullfrottesettet og vinterstøvler til jenta mi! 🙂 Akkurat nå er coop obs’en, som vi hadde 30 minutter unna, midlertidig stengt.. Åpner igjen før jul. Savner den! 🙂

    127. Vinner vi , bruker vi alt på ulltøy til barna, barnehage start på minstemann i barnehagen og økonomien er tynn nå pga arbeid ! Så hadde hjulpet masse med deilig ull på tilbud !

    128. Jeg ville handlet ullklær til begge barna mine, nye dockboots og en banan til hver 😀

    129. Jeg ville ha kjøpt masse god ull til eldstemann som har begynt i utebarnehage

    130. Jeg ville kjøpt sko eller ull til mine barn. Er 3 barnsmor, så det er mye penger som skal ut til sko og tøy. Et gavekort hadde passet perfekt

    131. God mandag!
      Jeg ville kjøpt ullundertøy og vinterdress til sønnen min William!
      Klem fra Heidi ✌️

    132. Hvis vi skulle være så heldige å vinne,hadde jeg brukt gavekortet på ull og vinterdress! Akkuratt begynt i barnehage og med dårlig økonomi grunnet arbeidsledighet,hadde det vært gull med et gavekort ja:)

    133. Eg ville kjøpt ull og duckboots til barna. Med 3 barn kommer et gavekort godt med på denne tiden av året!

    134. Veeeeeeeldig gjerne!! 🙂 hadde vært perfekt no før ny årstid, og til barnehagestart for lillegull, OG til ankomst av ny verdensborger i desember ♡

    135. Friends Votter
      Navigare Regnvotter
      Janus Prins og Prinsesse bukse/jakke eller i Leketøy
      Janus Lekedress Krinkelull

      Masse masse fint og praktisk til jentungen så går i barnehagen. Hadde vært utrolig morsomt å vinne gavekortet 🙂

    136. For 1000 kr ville jeg kjøpt en OBH Nordica Smoothie Blender til meg selv, Viking Trackersko til niesen min og Asics Gel-Pursuit Løpesko 🙂

    137. Masse ullklær. Et must med to gutar i barnehagen og ein på skulen.

    138. Vi har tre gutter i alderen 1-4 år, som alle vokser veldig fort, så dersom jeg vinner, vil jeg bruke gavekortet på viking sherocks til alle tre.

    139. Jeg skulle kjøpt ull klær t alle mine tre barn 🙂 det koster mye så vi må som regel dele opp handelen…

    140. Eg hadde brukt gavekortet på nye ullklær til jentene, nermere bestemt prinsesse ull dresser og ull stokker.

    141. Jeg ville kjøpt ny vinterjakke til 6 åringen, eller nye vinterstøvler og votter. Votter har en magisk evne til å forsvinne. Enten den ene eller begge. Og ulltøy og fleece står høyt på handlelista.

      Ha en super dag

    142. Ull og sko til lille frøkna mi hadde uten tvil gavekortet blitt brukt på

    143. Hvis jeg hadde vært så heldig å vinne, ville jeg kjøpt ullfrottesett og Dock boots til jentene

    144. Eg ville kjøpt ulltøy, støvler/cherrox og klippemaskin, med 3små gutter i hus hadde det vært veldig greit!!!:):)

    145. Æ ville ha kjøpt ullklær t vår lille gutt på 2 måneda, og jenta vår på 5. Så ville æ ha kjøpt cheroxa og votta, t ho eldste :)))

    146. Jeg ville handlet ulltøy, cherrox og annet gutten min trenger til han starter i barnehagen 1 oktober 🙂 <3

    147. Jeg ville handlet ulltøy, cherrox og annet gutten min trenger til han starter i barnehagen 1 oktober 🙂 <3

    148. Jeg ville handlet ulltøy, cherrox og annet gutten min trenger til han starter i barnehagen 1 oktober 🙂 <3

    149. Til treåringen ville jeg kjøpt vintersko, elektrisk tannbørste, regnsett og lekekasser. Til babyen ville jeg kjøpt lekedress og ullundertøy 🙂 Likt og delt..!

    150. For 1000 kr ville jeg kjøpt janus ulltøy til mine to barn 🙂 og evt sko til minste jenta ♡

    151. Med 4 barn så hadde jeg nok funnet masse å kjøpe 🙂 Ville kjøpt litt ull til vinteren og kanskje noen sko. Er veldig glad i dockboots skoene.

    152. Det måtte ha vorte ullkle, joggesko og støvlar te junior og ullsokkar te alle i familien før vinterskulda kjøm sigande…

    153. Hvis jeg skulle være så utrolig heldig å vinne,ville jeg kjøpt ullklær. Jeg har 4 unger,så det er dyrt å handle ull til alle, særlig siden vi kun har én inntekt. Min yngste sønn skal opereres i begge bena neste uke,og vil måtte ha på gips og sitte i rullestol i minst tre uker etter operasjonen. så siden han blir så inaktiv,hadde det vært fantastisk å vinne og kunne kjøpe varm ull til han så han ikke fryser når han er bundet til rullestolen<3

    154. Vi har en gutt som sparker av seg dyna støtt, så her trenger vi ullpysjer snart! Har hørt mye bra om de fra Janus, så det ville vi brukt gavekortet på 🙂

    155. Måtte uten tvil blitt votter og ullundertøy til de 4 minste… Og hodelykter da vi ikke har for mange gatelykter på bygda 😉

    156. Hei ☺️ eg ville kjøpt barnevader, gutten min ønsker seg veldig det, han henger opp regnbuksa med støvlene i strikken, latar som han har det

    157. Vinter sko, cherrox, ull til begge ungene. Og gode ute sko til meg så eg kan være ute med de.

    158. Med nummer en i magen i bare noen få uker til hadde det vært flott med et skikkelig påfyll ullklær til ho som skal være lita gjennom hele vinteren. Tror nok Janus-ull hadde vært velkomment her i hus 🙂

    159. Etter en lang, varm og meget solrik sommer B-) Er lille-gutt plutselig blitt Stor gutt. Med bleieslutt og alt for korte bukseben, Så handlelisten er lang. Der er både stretchlaken og gortexsko, joggeklær og regnværstøy, votter,støvler, ull og flis… Takk G*D for Coop Obs-pris 😉

    160. Her trengs det meste til dei tre små ( 6mnd, 3år og 5 år). Vottar, sko til både vått og kaldt,regnkle både med og uten fôr, alt av ull til ho eldste og han yngste. Skulle ikkje vert problemer og fått brukt pengane! 🙂

    161. Jeg ville helt klart kjøpt godt og varmt vintertøy til bestemors gromjente på 2 år <3 Og kanskje en elektronisk tannbørste, hun synes det er så kjett å pusse tennene 🙂

    162. Jeg ville handlet regntøy til begge ungene- savner å ha ekstra sett. Og termoser. Vi satser på masse turer i høst og vinter 🙂
      Ida Lind
      urettferdig(ætt)live.com

    163. Masse fint ulltøy, og støvler 🙂 Så raskt som sønnen min på 14 mnd vokser, trengs det stadig noe nytt. Og vi handler ofte på coop obs, for de har så mye fint til en fornuftig pris 🙂

    164. Jeg hadde kjøpt ulltøy. Min yngste er 6, men lever fortsatt i ull fra innerst til ytterst på vinteren. Allerede nå på høsten er det ullsokker og i blant både ullbukse og genser.

    165. Ville brukt de på ull og/eller sko til ungene. Eller kanskje ytterklær…? 🙂

    166. ullundertøy til mine 4små i alderen 6mnd-6år 🙂
      + elektrisketannbørster, vesla har diagnose og de med den er kjente for å være vanskelige å pusse tennene på, kanskje en elektrisk hadde gjort denne ‘kampen’ lettere og morsommere 🙂

    167. Æ ville kjøpt høstklær og cherroxa t mine gutta om æ va så heldig å vinne gavekort 🙂 har allerede vært på obs å funne favorittan t guttan… Å mæ 🙂

    168. Ulltøy til alle 3! Oppbevaring boksene de er så søte! Og bestikk fra id for resten 🙂

    169. Hvis jeg var så heldig ville jeg ha handlet sherrox, ulltøy og vinterdress til 3 åringen vår <3

    170. Med to gutter (8 og 6) og ei jente på to som just har begynt i bhh er det ikke mangel på ting å bruke pengene på. Dockboots, vintersko, ull og lista fortsetter og fortsetter…
      Et gavekort hadde ikke vært feil 🙂

    171. Jeg ville kjøpt ull, fleece, vinterstøvler og smoothie maskin blant annet 🙂

    172. Jeg ville kjøpt regnstøvler til eldste og ull til alle mine tre. Kanskje latt minste få litt jentefarger på klærne sine i stedet for blått som hun arver etter de to brødrene sine

    173. Jeg ville kjøpt ulltøy til alle 3 ungene. Det har vi veldig bruk for 🙂 fra lek mer. Vi er også veldig fornøyd med det merket 🙂

    174. Lillefrøken har skkurat startet barnehagen og det er himla mye å handle inn,så litt hjelp fra gavekort hadde vært gull verdt! Ridder slitesterk dress fra janus,leketøy fleecesett,regntøy,støvler,ullundertøy fra janus (body,strømpebukser og trøyer)

    175. Med 3 barn selv så blir det fort dyrt til tider så hvis jeg vant ville jeg ha brukt pengene på Janus ulltøy,ull frotesett og evt cherrox.

    176. Ullstrømpebukser og ullbodyer til lillegutt! Kanskje Janus’ lekedrakt og! :)))

    177. Jeg har ein liten jente på 1,5 år som nettopp har begynt i barnehage . Så jeg hadde kjøp barnehageutstyr , vintersko , ull er gull, gode varme luer , og kanskje jeg hadde kjøpt ein liten ting til meg selv også

    178. Ville handlet ulltøy til ungene. Har allerede investert i ullfrottésettet til gutten på 3, men lillesnuppa på 5 mnd trenger mye nytt, siden mye av ulla etter treåringen allerede er gått i arv.. med studentmann hadde det vært supert for ei slunken lommebok å vinne dette gavekortet

    179. For en premie! Må bare være med:)
      Hadde jeg vunnet ville jeg kjøpt ullklær til gutten min på 3 år, samt vinterklær:) ull et gull på den kalde plassen vi bor på:) å såklart noen ullplagg til den lille i magen som kommer i februar:-) fingers crossed!

    180. Hadde jeg vært så heldig og vunnet,ville jeg først tatt en gladdans(hoppet vilt rundt i stuen )og kanskje felt en gledeståre

    181. Mine treng nye haustsko, og Viking er jo kvalitet! Me har dessutan funne fram ulla, men ser treåringene har strekt seg i sommar, så nye ullklede står høgt på lista! 🙂

    182. Måtte vel blitt ulltøy og annet man trenger for at frøkna skal holde seg tørr og varm i all slags vær utover høsten og vinteren. 🙂

    183. Hadde jeg vunnet så hadde jeg brukt pengene på støvletter og vinterdress til datteren min

    184. Hadde jeg vært så heldig og vunnet,ville jeg først tatt en gladdans(hoppet vilt rundt i stuen )og kanskje felt en gledeståre

    185. Her villa vi ha kjøpt inn ull, vintervotter, ullsokker til gutten og jenta vårres :0))

    186. Masse skrivefeil ser jeg… 😉 Ullfrotte og fleecesett fra leketøy og ull fra janus

    187. Jeg ville kjøpt ulltøy til guttene mine, både han i magen som kommer ut snart og han som snart har bursdag og blir 3 år 🙂 og en storebrorgave som vi kan gi på sykehuset 🙂

    188. Her er det også dags for å hamstre inn til høst/vintersesong. Har ingen å arve av,så det blir ofte til at j kjøper nytt. Heldigvis er coop obs 20 min unna

    189. Jeg ville kjøpt:

      Ullprodukter
      Viking cherrox nordkapp
      Viking gummistøvler
      Skibukse
      Regnsett
      🙂

    190. Er litt nysgjerrig på smoothie-blenderen, det ser jo veldig lettvint ut. Ellers trengs både ulltøy og dockboots, så pengene skulle nok fått bein å gå på 🙂

    191. Da ville vi kjøpt vintersko og ulltøy til snuppa. Og oppbevaringskasser trenger hun på rommet sitt

    192. Jeg ville handlet inn litt ull til storebror, storesøster og lillebror som ventes til jul<3

    193. Jeg ville kjøpt vintersko og ulltøy, enten pierre robert eller janus. krysser fingrene!

    194. Åh for en super premie! 😀
      Jeg ville handlet de geniale dock bootsene til barna mine i str. 25 og 32, handlet en tøff vinterlue til skolegutten vår (evt reima) og janus ullundertøy i str 3-4 år til jenta vår ♡♡♡♡

    195. Ville kjøpt masse ulltøy til snuppa så hun hadde hatt litt mer enn et par bodyer i ull til vinteren, og regntøy trenger trenger hun, om pengene hadde strukket til litt mer. Men ville i hvertfall prioritert ull!

    196. Eg er litt som deg, spektisk til nye ting. Men no vart eg inspirert til å prøve Leketøy serien så hadde brukt det på kle til minsten 🙂

    197. Ble visst borte mye jeg skrev.. Jenta mi på 5 og sønnen på 4 trenger masse nytt,bl a viking cherrox,gode fritidssko ala viking tracker,ullsett fra janus i tillegg til votter. Også undertøy(hipstere/boxere fra pierre robert). Jeg ville og kjøpt er par skikkeligd gummistøvler til min mor som er ufør,så hun kan bli med oss på skogstur de dagene hun er i form til det. Jeg ville også kjøpt med Lego,ofte 3 for 2,og det er genialt:) mye bursdagshandling på coop obs!

    198. Jeg er veldig glad i ull! Har lyst til å teste ut ullfrotte til leke tøy! Og en deilig janus pysj til p sove i 😉

    199. Det ville blitt noen varme og gode klær til mine to barnebarn. 2 stykk Janus lekedress, sokker og votter.

    200. Med 3 unger i alderen 5-7-10 trenger vi stadig påfyll. Jeg ville kjøpt nye sko og yttertøy.

    201. ville handla ull undertøy t mine tre sønne.. 🙂 og hellyhansen skibukse og støvler/cherrox

    202. Har 3 gutter i stadig vekst så hadde nok gått til klær og sko til dem:-)

    203. Jeg hadde kjøpt maaaaasse ull til mine to(gutt og jente) 😀 for det koster en del.
      ♥♥♥

    204. Hadde jeg vært så heldig å vinne hadde det nok blitt nytt regntøy og ulltøy til jentene våre

    205. Dette ville jeg ha kjøpt:

      – Leketøy sitt ullefrotte sett, 299,-
      – Leketøy fleece sett, kampanjepris 149,-
      – Friends / North Face sko, 2 par for 499,-

      Og for å bruke opp den siste 50- lappen hadde jeg tatt ned et par truser til minsten fra Pierre Robert, de er supre !

    206. Jeg hadde kjøpt ulltøy og vintersko! Og kanskje en sånn klippemaskin! 🙂

    207. Hvis jeg hadde vunnet skulle snuppa fått nye vikingsko og ullfrottesett fra leketøy! 🙂
      Krysser virkelig alt som er nå!

    208. Hadde vi vært så heldig å vinne ville vi kjøpt ulljakke og bukse til både storebror (som har bursdag i morgen 🙂 ) og lillebror som kommer i november 🙂

    209. Jeg ville kjøpt vintersko og dress til jenten som har begynt i barnehage, mye som trengs og ingen å arve fra blir store summer.

    210. Så meg ut Sorel sko, de er jo bra, er de ikke? Også var de billigs:-) + at vi må spe på med ulla, selvom vi egentlig ikke trenger. Jenta mi har brukt samme sett tre/fire sesonger på rad (Janus), er vel bare jeg som blir litt lei av fargen etterhvert 😛 fikk ikke kjøpt nye når det var supertilbud, men det kommer nok på nytt 🙂

    211. Her har vi sårt bruk for nye vintersko, og nye ullklær til vinteren 🙂 🙂

    212. Vi ønsker oss gjerne ulltøy og støvler, så det hadde vi brukt et gavekort på

    213. Om jeg var så heldig å vinne gavekortet ville jeg handlet ull til barna til vinteren 🙂 og vintersko til minstemann 🙂

    214. Denne nye, fattige studenten ville helt klart prioritert varme klær til sønnen min på 2 år

    215. Med 3 jenter ville jeg kjøpt ull klær til dem for gavekortet 🙂

    216. Jeg er blitt student igjen og lillegutt på 15 mnd er akkurat begynt i barnehagen og trenger mye nytt til vinteren- derfor krysser jeg fingre og tær for et sånt gavekort hadde vi hatt mye glede av å vinne

    217. Jeg ville kjøpt ullklær til eldstemann på 6 år. Vi er også veldig glade i å være ute i naturen, minstemann arver ull fra eldstemann, men han på 6 har ingen å arve fra. Gleder oss litt til årets kuldesesong 🙂 Mye bål og lek i skogen!

    218. Ser hvor jeg enkelt kan starte med julegabeshopping nå ja 🙂

      Med en liten tass i hus, er det enklest å bruke penget på han – så ull til vinteren, og uteklær hadde jeg nok kjøpt 🙂
      Men siden det er et gavekort, som betyr penger utenom det vanlige, kan det dryppe litt på mor også 🙂 og her står det treningsklær og ny fleecegenser på ønskelista 🙂

      Har den smoothiemaskinen selv, og elsker den! Så den hadde nok havnet under et par juletrær om jeg først hadde sluppet løs på coop obs 😉

      Ha en fin helg 🙂

    219. Åhh hvis jeg vant ville jeg kjøpte ulltøy til lille jenta mi og kanskje en ny leke 🙂

    220. Jeg ville ha kjøpt ullfrotte , sko og evt leketøy fleece til mine to 🙂

    221. Ville handlet ulltøy og sko til 2 åringen og ting til barnehage start for minsten som begynner i desember

    222. Hvis vi vinner ønsker jeg og utstyre mine 4 små med ullundertøy og Hodetelefoner

    223. Siden sønnen min har startet på utegruppe i bhg, ville dette gavekortet kommet godt med! Det trengs mer av både ull, fleece og yttertøy nå i år. Ville kjøpt både ullfrotte og fleece fra Leketøy, jeg har også kun god effaring med dette merket. Ny thermos er det også behov for. Krysser fingrene for premie her nå!

    224. Som høygravid med en liten gutt i magen ville jeg gått for ulltæyet fra janus. I Blått naturligvis.

    225. Har ville brukt gavekortet på viking cherox, vintersko og ull til barnehagegutten. Alt av både sko og klær fra forrige sesong er for smått:/

    226. Jeg ville kjøpt timberland sko og ullfrote sett til gutten min, han går i frilufts barnehage og de “sliter” tøy. Kysser fingre!

    227. Ulltøy, fleece og overgangssko ville jeg kjøpt! 3-åringen har gjort et skikkelig vekstsprang i sommer og må ha alt nytt 🙂

    228. Jeg ville kjøpt Janusull, et sett med bukse og jakke til høst/tidlig vinterbruk og luer og votter☺️

    229. Jeg ville nok kjøpt slalomhjelm og briller til minstemann. Og funnet noe annet småtteri hvis det var noe igjen

    230. Jeg ville prioritert hodelykt, elektrisk tannbørste, viktig skoene og ulltøy til snuppa mi

    231. Jeg ville kjøpt ullundertøy, vintersko og disney-tannbørster til småtrolla 🙂

    232. Har to gutter på 2,5 år og 4 mnder og ville kjøpt Janus ull til dem begge. I tillegg ville jeg kjøpt ull frotté, fleece og høst/vintersko til den største. Hadde jeg hatt noe igjen hadde jeg invistert i en god termos da vi er ofte på turer i helgene 😉 God helg

    233. Har ei lita prinsesse som snart skal starte i barnehagen så gavekortet hadde gått med til å kjøpe diverse ulltøy og vinterdress til henne.

    234. Ull er gull, så hadde blitt kjøpt litt ull.. også trenger guttungen nye sko straks da beina hans strekker seg ut enda mer.
      Hadde nok også trådd til og kjøpt noe til mannen, da han også trenger litt oppmerksomhet i blant:)

    235. Jeg hadde ønsket meg å kjøpe ulltøy til en på 3 1/2 eller vintersko!

    236. Jeg har 3 barn selv, og er en stor fan av coop obs sine tilbud. Så vunnet 1000 kr til å handle til barna hadde jo bare Vært helt topp! Da ville jeg brukt pengene på Ullklær, sko til alle 3 og en vintetdress til han i midten.

    237. Klær klær og atter klær. Har tre barn selv, eldstemann vokser som et uvær om dagen, de to minste slekter på mamman sin og vokser ikke så fort, men jammen er de flinke til å slite ut klærne sine! Også fikk jeg jammen lyst på smothiemaskin

    238. Ville handlet ullundertøy,fleeceklær og vintersko. Kanskje vært igjen noen kroner til en is etterpå ☺

    239. Hadde helt klart kjøpt vintersko, ulltøy og fleeceklær til barna om vi vant , det er noen av de tingene det virkelig er mangel på til vinteren

    240. Her trengs det superundertøu/ ullundertøy med to ski glade aktive barn. elsker janus sitt og pieer robert sitt så.
      Og vinter sko hadde vi kjøpt

    241. Jeg ville kjøpt ullundertøy til begge to, ullfrottedress og kanskje en hue, hals og votter. Ull er gull høst og vinter 🙂

    242. Jeg har en gutt på fire ei jente på to og en gutt som kommer i januar. Ville brukt gavekortet på viking sko til de to eldste og nytt ulltøy til alle tre. Votter og nye jakker hadde også stått på ønskelista:)

    243. Dockboots med mønster siden de er vanntette litt lengre opp på leggen en de uten mønster og ull, ull og mer ull fra Janus og leketøy.

    244. Jeg ville nok kjøpt ullundertøy, selv om det gjør svaret mitt veldig lite orginalt! 😉

    245. Med 2 gutter på 12 og 2 år, trengs det hele tiden nytt! I år skal størstemann på leirskole også, så da blir det ekstra.. Vi trenger vintersko og ull/superundertøy! En klippemaskin hadde heller ikke vært dumt, stakkars prøvekaniner

    246. Jeg ville sørget for at lillemor ikke fryser i vinter og kjøpt ullfrotte settet og fleecesettet fra leketøy 🙂 ville også sett om jeg fant noen vintersko som passet foten hennes.

    247. Her var det mye fint! Hadde jeg vunnet ville jeg gått for vader til mini, som elsker vann og søle, og skibukse fra Helly Hansen og baseballjakke til storegutten vår.
      Takk for en flott blogg! ☺

    248. Ville kjøpt ullent fra Janus. En vinterdress og termos til veslesnuppa. Hun skulle også hatt sine første sko til vinteren 🙂

    249. Coop er jo fantastisk ! Sparer mye tid på at alt er i en butikk !:)

      Hadde vi vært heldige så hadde det blitt innkjøp av Dock boots og ull til Herman 🙂 de har jo så mye flott så det hadde garantert blitt Lego og litt stæsj til Herman :)) kanskje julegave ?!

      Smil fra Camilla 🙂

    250. Jeg ville brukt pengene på ull, ull og ull til mine tre små! Det får man vel aldri nok av?

    251. Jeg ville kjøpt fleecesett fra leketøy til begge barna, og nye sko til begge to dersom jeg vant gavekort. Barna vokser så fort, at her i huset er det ingenting fra i fjor som passer…:-)

    252. Om jeg hadde vunnet hadde jeg kjøpt masse ull til sønnen min 🙂 Ull er virkelig gull altså! Også Viking Cherrox.

    253. Har ei jenta som fyller 1 år i september, hadde vi vunnet hadde det blitt noe bursdagsgaver til henne, pluss hun skal begynne i barnehagen etter jul, så da hadde vi kjøpt alt barnehage utstyr hun trenger som hun kunne fått til julepresang, hadde vært helt supert 🙂 hun ville trengt masse ull og ytterklær, og sine første sko 🙂

    254. Jeg ville kjøpt vikingsko og fleecesett til 4-åringen og litt ulltøy til lille i magen!

    255. trenger nesten alt nytt til gutten min på fem og jenta mi på to. Høst/vinter sko, fleece sett, ull sett, parkdress. 🙂

    256. Jenter på 1 mnd og 2 år trenger ulltøy og vikingsko, og div høst/vintertøy til å møte året årstider 🙂

    257. Jeg ville kjøpt regnklær til niesen min, og ull fra både janus og leke tøy 🙂 i tillegg til baby vinterdress til 399;-) her får man mye for pengene 😉

    258. Vi har en gutt på 2 1/2 år som har bestemt seg for bleieslutt nå. Det et jo ikke like lett å rekke doen bestandig, så noen uhell (og mye vask) blir det jo. Jeg ville derfor kjøpt noen pakker med PIERRE ROBERT BOXERE, da han synes det er såå stas å ha på “pappa truser” 🙂
      Vi fikk også en datter i mai,og som alle med søsken selv eller dem med flere barn vet, jo at dette fort kan by på utfordringer for den skjønne som plutselig gikk fra liten til veldig stor. Men denne flotte storebroren(2 1/2) er så FANTASTISK snill,flink,hjelpsom og kosete med den fine lillesøstra si, så mammahjertet svulmer av stolthet! Jeg ville derfor latt han få bli med på COOP å velge ut en ting eller to til seg selv. Rett og slett fordi han fortjener det! 🙂

    259. Jeg ville kjøpt gummistøvler, vintersko og ullundertøy 🙂
      Vesla er straks 1 år og begynner i barnehage om 1 mnd. Så fort hun slipper seg og går, må skotøy til.. Og det er like før 😉

    260. Vi ønsker oss viking cherrox til dattera og sønnen vår,samt regnsett og regnvotter!

    261. Et godt bidrag til høst/vintergarderoben i yttertøy til begge mine små på 1,5 og 3 år som jeg bare såvidt har begynt på grunnet oppussing i hele juli/august! 😉

    262. Har ei jente som akkurat har begynt i barnehagen. Så jeg ville kjøpt masse ulltøy for gavekortet.

    263. Jeg ville kjøpt ull til vesla i bhg, og Viking goretex-sko! Og så hadde det nok blitt en smoothiemaskin til meg, den ser skikkelig smart ut, der smoothien havner rett på flaska!

    264. Ull ull og atter ull. Janus ulla er kjempegod og brukes mye til mine 2 små. I tillegg skulle storebror hatt nye cherox og høstsko.

    265. Hadde nok handlet janus og leketøyklær til minstemor og Pierre Robert til de tre store. Evt også litt sko/ støvler. Liker godt utvalget til barn på obs og følger m på tilbudene 🙂

    266. Ønsker å kjøpe ull fra janus, da min 3åring som har begynt i barnehagen- plutselig skyter i været og det begynner å bli kaldere ute:)
      Dock boots blir også med på kjøpet, de er helt supre! 🙂
      Som ung mor og fulltids student, er det ganske så knapt med penger desverre, og alt går til regninger! Unner prinsessen min dette! 🙂

    267. Om jeg vant hadde jeg brukt gavekortet på ulltøy til ettåringen vår, og ullundertøy til min vakre samboer som bærer lillebror i magen sin.

    268. Hadde brukt pengene på klær fra LEKETØY til barna 😀 som du skriver så er kvaliteten fantastisk!

    269. Jeg ville kjøpt ULL ULL ULL. Og kanskje microfleece settet til Navigare med Frøken Kanin eller Løveungen 🙂
      Her går de to yngste i utebarnehage så det blir brukt en god del ull i høst- og vinterhalvåret 🙂

    270. Hvis jeg vant skulle jeg handlet Janus ulltøy til Vesla og smoothiemaskin til mor så det kanskje blir litt oftere frokostmat på henne også..

    271. Ville kjøpt ulltøy, støvler og fleece til lille barnehagejenta vår!:-)

    272. Jeg ville ha kjøpt ulltøy til begge gutta og den lille i magen, også nye regnklær siden de vokser så fort utav det de har 🙂

    273. Det hadde nok blitt ullundertøy og gore tex sko til ungene, smoothie 2 go har jeg lyst på selv og siden størstemann snart har bursdag noe lego til han. 🙂

    274. Jeg ville nok brukt pengene på ull og klær til lillebror som kommer i begynnelsen av februar.

    275. Ønskeliste:
      VOSSATASSAR VOTT RAFFEGØYE 129,-
      JANUS RIDDER SLITESTERK BUKSE 249,-
      JANUS RIDDER SLITESTERK TRØYE OG LONGS
      149,- + 149,-
      VIKING CHERROX NORDKAPP 299,-

    276. Ull klær til babyen som kjem i oktober♡ nye trenings sko til ho mor som skal komme i form igjen 🙂

    277. Med tre søte små er det nok av ting som trengs. Hadde kjøpt vinterdress til eldstemann og ullundertøy til småsnuppene hvis jeg hadde vunnet.

    278. Om jeg skulle vært så heldig å vinne gavekort er det 3 ting som står på lista mi over musthaves; cherrox til ungene, vinterstøvler/sko til ungene og smoothiemaskin til meg

    279. Jeg ville kjøpt oobevaringsesker, vinteridress til baby og ullklær!

    280. Vi har ikke fått handlet inn alt til barnehagestarten som var 1august. Så vi ville kjøpt vinterstøvler til begge, luer til begge, kanskje litt ulltøy og leke kasse

    281. Jeg ville ha kjøpt Janus ull til babyen og gutten min pluss vintersko. Evt dress… Liker og deler!!

    282. oj hvor skal jeg begynne….
      Hmm, hadde så absolutt sårt tregt MASSE ull og en vinterjakke til min kar på 2,5

    283. Jeg hadde kjøpt ull til gutten i magen, og klippemaskin til mannen. Ting som trengs, og også fine julegaver 🙂

    284. Ull!! 🙂 Og kanskje andre klær som trengs til vinteren kommer. Noe Playmobil kanskje 🙂

    285. Jeg hadde kjøpt ull, sko og oppbevaringsbokser. Lommeboken trenger sårt et påfyll.

    286. Jeg ville kjøpt dock boots og ulltøy til to åringen først og fremst! Også trenger jeg gummistøvler selv også 😉
      Krysser fingrene! 😀

    287. Da hadde det blitt ulltøy, fleece og vintersko på litja! 🙂

    288. Jeg ville ha kjøpt ulltøy til begge barna, både hun på 2 mnd og hun på 1,5 år, samt vintersko og parkdress til eldste prinsessa, og smoothie to go for å kunne lage sunne og gode smoothier til alle i familien 🙂

    289. Jeg vil kjøpe ullfrotte og Fleece til barna, og en ny termos. Har 3 barn.

    290. Vi ville kjøpt ullfrottesett fra Leketøy, nattis i ull fra Janus, ullundertøy fra Janus, vintersko og dockboots 🙂

    291. Jag skulle köpa en potte till min minsta tjej som snart ska sluta med blöjor och sen skulle resten gå till ullundertøy då jag har 2 små som vuxit ut allt från förra året 😛

    292. Cherrox fra viking, janus ullpysj, ullfrottesett fra leketøy og superundertøy fra pierro robert. Har tre jenter som trenger vinter/høstklær! 🙂

    293. Jeg trenger ALT av ull til min sønn på 4 år. Så blir stor handler av det

    294. Vi har ei på 2 år og ei på vei, så her ville det nok blitt dockboots, minnimusgenseren (minni er en favoritt her i huset) og kanskje noe ull til eldstemann, og noen av de søte ullbodyene i avisen til mini 🙂

    295. Høsten har kommet og snart blir det kaldt.
      Hos Coop er det mange produkter jeg ville valgt.
      Mine to jenter vokser så fort, så fjorårets ulltøy er alt pakket bort.
      Å holde på varmen, starter ved tærne, så to par cherrox kjøper vi gjerne.
      Håper vi vinner, det ville vært bra, for påfyll i skapet det må vi jo ha.

    296. Hei!
      Jeg ville kjøpt seeglo vinterstøvler, leketøy fleecesett, Northpeak superundertøy og adidas winter. Også cupcake bakesettet da 😀
      Krysser alt vi har 🙂

    297. Jeg ville hvetfall kjøpt ulll, siden alt er for smått for neste sesong, også en blender to go( for den ønsker jg meg sånn) 😉

    298. Jeg ville kjøpt Timberland Flume GTX sko til begge barna, Disney topper med Dusty til storebror og Minnie mus til lillesøster, Smoothie to go maskin til mor og far samt Crossbow truser til lillesøster som har sluttet med bleie.. Måtte brukt mer enn gavekortet, men det må man regne med i en butikk som coop.

    299. Hadde kjøpt vintersko og støvler til gutten vår. Og om det var noe penger igjen ville jeg kjøpt ullklær 🙂

    300. Hvis jeg var så heldig å vinne ville jeg kjøpt ullundertøy, cherrox og vinteraktiviteter til snuppa på 3,5 år 🙂

    301. Jeg ville ha kjøpt ulltøy til mine to barnebarn som vokser så utrolig fort og trenger dette nå når vi går mot vinteren.

    302. Ull, ull og atter ull! 🙂 Det er det beste på gutten vår om høsten/vinteren.. Alt annet blir han veldig klam av! 🙂

    303. Hadde blitt Viking Tracker sko til de to største og Janus sin ull-frotte til minstemor. Hadde vært et super tilskudd til høstens turer =)

    304. Har jeg vært så heldig å vinne så skulle alle våre fire små fått nytt ullundertøy og selv ønsker jeg meg alltid noe nytt på kjøkkenet

    305. Janus ulltøy til 2 gutter. Etter at vaskemaskinen har spist små hull i allt ulltøy trenger de masse nytt. Ny vaskemaskin er innkjøpt (altfordyr…) så da hadde det vært fint med en gevinst!!

    306. Jeg ville brukt gavekortet på vinterdress til toåringen og ulltøy til meg og babyen.

    307. Jeg hadde brukt pengene på øreklokker til den nybakte storebroren på tre år, som synes det er litt mye styr med alle gjestene som strømmer på for å beundre den flunka nye lillebroren, og som derfor trenger litt privatliv med lydbøkene sine. I tillegg ville jeg kjøpt de fine oppbevaringseskene med dyremotiv til barneromma, for ikke å glemme den elektriske tannbørsten til nevnte treåring. Og hvis det da ble penger igjen, ville jeg brukt de på ull til gutta mine.

    308. Her var det utrolig mye fint og nyttig!
      For gavekortet ville jeg kjøpt Viking Trackers til 2, ny termos til 2 og den Smoothie to go maskinen til oss alle! 🙂 Fikk veldig lyst til å handle akkurat NÅ! 🙂

    309. Vi trenger ull til gutten på 5 og jente på 3. Tynt ull og vil gjerne teste ullfrote. Dresser er også et must til vinteren og sko! 😀

    310. Helt super premie! Gavekortet ville fått ben å gå på, ullundertøy og fleecesett er et must, og duplo er alltid populært. Krysser fingrene og god søndag!

    311. Hvis jeg vinner coop-gavekort så er det mye som hadde vært nyttig. På ønskelista er både regnsett, fleecesett, Pierre Robert superundertøy og elektrisk tannbørste…

    312. Vi ville handlet ulltøy, votter, utedress og duplo til lille prinsessa. Får aldri nok duplo 🙂

    313. Jeg ville kjøpt masse ull til minstejenta som er med i ishallen nesten hver dag når storesøster trener kunstløp. Vi har skøyter til minsten men hun trenger varme klær inni dressen når hun er på is i 45 minutter eller skal se på ved vantet når søster danser. Da hadde det vert godt med noen flere bukser og gensere og bodyer i ull♡

    314. Jeg ville hatt pysj/lekedrakt fra Janus til guttebaby, og 2 delt ullsett fra Janus, det litt romslige, til jenta mi på snart 14 mnd. Og evt mer ull om jeg får rå. Jeg venter nr 5 i januar, og ull trengs, men koster litt i tillegg til alt det andre som trengs om vinteren!! 🙂 🙂

    315. Om jeg skulle være så heldig å vinne hadde premien blitt brukt på ulltøy og cherrox til junior på 2år. 🙂 Trenger sårt oppgradering av garderoben,da alt av fjorårets utstyr er for smått…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg