Vinn gavekort 1000 kr – Barnas uker hos Coop Obs

//Skrevet i samarbeid med Coop Obs

Har du lagt merke til de?
De kommer når du trenger de som mest.

Barnas Uker på Coop obs

Som småbarnsmor vet jeg at det bare er å dukke ned i skuffer og skap, få oversikt og innse at barna vokser mer enn man tror iløpet av et år.

Vi er gode på arv og tøy vi tror passer neste år gjemmer vi på.
Ofte tar jeg feil. Disse små krabatene vokser noe vanvittig.

Ved årstidskifte trenger man som regel noe nytt, noen ganger har man flaks og kan bruke noe fra forrige år, andre ganger må man ha alt nytt. Dette koster, iallefall når du har tre 😉

I år kunne ikke barnas uker kommer mer beleilig.
Dårlig norsk sommer gjør tydelig at barna vokser litt ekstra 😉
Og med en baby i magen med termin midt oppi førjulsstria… har jeg jammen meg begynt å tenke julegaver også. Ja bare le av meg du… men den som ler sist ler best.

Som nevnt tidligere har vi ikke Coop Obs i umiddelbar nærhet, men vi tar som regel en tur til barnas uker.

Barnas uker på Coop har fokus på nettopp barna og det de trenger den møtende tiden.

Regntøy, ull, skalljakker, dresser og gode sko, både støvler, joggesko, overgangsko og jammen har de ikke noen vintersko også.

La meg trekke frem noen godbiter (alle varene er på kampanje, priser finner du i kundeavisen)

Ull er GULL, og iløpet av barnas uker kan du gjøre kupp på MASSE ull.
Pierre Robert
ull

Og mange mange skatter fra Janus:
janusullcollage

 

Herlige og fargerike Vossatassar.
De har bomull på innsiden, og dermed et godt alternativ til de med litt sart hud.
vossatassar

Eller Dockboots.
Ekstra slitesterke støvler som tåler ALT.
Før vi prøvde disse sleit mellomstemann sunn støvlene på en uke.
Disse er enormt slitesterke og tåler kalde dager.
dock

Som ytterlag har de blandt annet dresser fra Stormberg

stormberg

 

De har og flere regnsett på tilbud, ekstra kult er jo dette brannmann regnsettet fra Navigare.

brannmann-regntoy

I tillegg har de noen skikkelig gode kupp på leker og utstyr.

collage123 4895154330747 7117192684753

Vi anbefaler virkelig en tur til barnas uker på coop 🙂

 

 

Og i samarbeid med Coop Obs har vi selvfølgelig gavekortkonkurranse denne gangen og !

collage7 collage9

topbanner18

 

Altså så enkelt deltar du:
Ta en titt i kundeavisen og fortell oss i en kommentar hva du ønsker å bruke gavekortet på 🙂
Pssst deler du innlegget blir det ekstralodd (husk å fortell oss at du har delt i kommentar)

Vi trekker vinneren uke 36

 

Prøv også lykken på vår Karsten og Petrak Konkurranse her
karstenPetra_digi

202 kommentarer
    1. Om jeg hadde vært så heldig og vinne, hadde det blitt ull på mini og nestminstemann 😀 Hadde hjulpet greit når en er så heldig og ha 5 barn 😉

    2. KLÆR!!;D de to minste arver det meste av eldste, men merker mye er blitt slitt nå til gutt nr 3. eldste på 4 år vokser i rekordfart å trenger stadig noe nytt? det meste av ullet fra i fjor er for lite, så trenger å fylle opp med noe:)) å et par Dock boots har vært fint:)
      Vi krysser fingrene:))

    3. Jeg hadde kjøp masse ull tøy for det får man sjelden nok av 🙂
      Hadde nok også blitt et nytt regntøy sett på både store bror og lille søster da. Hvis det da var mer igjen så fikk jeg se ann hva man har råd til 🙂

    4. Hei! Ulltøy, fleece tøy og regntøy til ungene mine ? vil jeg handle uansett om jeg vinner eller ikke, for dette er “må ha tilgjengelig” klær ?

    5. Ull og fleece til gutten på 7 og min sønn som blir født snart… 🙂

    6. Om jeg hadde vunnet ville jeg brukt gavekortet på ullklær og støvler til jentungen som vokser altfor fort^^? Og ett koselig familiespill som vi kan kose oss med når det er helg?

    7. Ville brukt det til å kjøpe vossatasser,da begge jentene i våres fikk påvist atopisk eksem og ikke kan bruke rent ulltøy lenger..Og siden bena har vokst litt over sommeren må vi også ha nye gummistøvler.

    8. Vill kjøpt ull til begge barna. Ingen ting er så viktig som ett godt underlag på vinteren.

    9. Jeg ville brukt gavekortet på vossatssarull(SÅ kult), janusull, og et dinosauskosedyr til lille M. Men jeg ville nok også slengt med en treningstights fra Kari Traa til mora som håååper at dette er høsten hun skal bli sprek 😛 Pappaen kan få den nye Jo Nesbø-boka(men bare om han er snill!).

    10. Storebror har skikkelig lyst på brannmann regntøy, så måtte nok kjøpt et sånt og håpet på regn hele høsten 😉

    11. Jeg ville brukt et slikt gavekort på kule ulltrøyer og ullongser til skolegutten vår?de to minste har ALT de trenger, men eldstemann derimot, trenger ALT?dette hadde kommet utrolig godt med!

    12. Dette er en virkelig nyttig premie. Vi har ingen å arve etter, og demed må det skaffes nye klær stadig vekk. Hvis vi vinner kommer jeg nok til å fylle på ullgarderoben. Og kanskje brannmannregntøy! Krysser fingrene 🙂

    13. Da skulle jeg har brukt gavekortet på parkdress, støvler, og skallbukse til storebror. Hadde der vært noe penger igjen blir det ull!!!

    14. Jeg ville brukt pengene på uøltøy, yttertøy og støvler! Trenger nytt hver høst, så det hadde kommet veldig godt med!

    15. Hvis jeg hadde vært så heldig å vinne hadde jeg kjøpt masse ull til snuppa ? og kanskje hadde jeg fått kjøpt litt fler julegaver til barna i familien også ?

    16. Ulltøy og brannmann regntøyet:D passer midt i blinken da helten til lillegutt, nemlig pappa, er brannmann<3

    17. Ulltøy og brannmann regntøyet:D passer midt i blinken da helten til lillegutt, nemlig pappa, er brannmann<3

      Har delt!?

    18. Shoftshell dress og ulltøy til lillesnuppa? Og noen nye bøker til høstkveldene kommer?

    19. Jeg ville så absolutt brukt det på ull og fleecedress til frøkna! ?

    20. Vi ute kle for barnehage til 5 åringen, ull til prinsessa på 1år ? likt og delt ?

    21. Jeg hadde kjøpt Dock boots og ull! 🙂
      Har tvillingjenter på 1,5 år! Ingen eldre søsken så dårlig med arv.. Må ha nytt og dobbelt opp! 🙂

    22. Nye høstsko (begge har slutt ut høyre sko på bremsing på sparkesykkel) og brannmann-regntøy til to røvere på 2,5 og 3,5.

    23. Jeg ville brukt pengene på ull da vi ikke har fått handlet inn noe særlig enda og guttungen har akkurat begynt i barnehage (Janus og evt. Pierre Robert) også ville jeg kjøpt regntøyet (brannmann) fra Navigare ? ???? deler!

    24. Sko og ull til 4 åring og 1 åring som går i gårdsbhg 🙂 stort behov for det hvert år, da de er mye ute 🙂 alle årstider 🙂 krysder fingrene! 🙂

    25. Oi, så mye fint ☺ Ville kjøpt dockboots til eldstemann. Og kanskje noe ull og fleece til lillesøster ☺ Og noe lego. Krysser fingre! ☺

    26. Jeg ville kjøpt ull og parkdress til eldstejenta som har vokst ut av alt hun har av tøy,og ull til minste frøkna og til og med litt babyull til knøttet som er på vei☺

    27. Siden guttungen fyller 5 den 25 august,ville jeg ha kjøpt radiostyrtbil og lego. Så ville jeg ha brukt resten til nye klær 🙂 Hadde vært tipp topp tommel opp å vinne dette til han 🙂

    28. Hadde vi vunnet, hadde jeg kjøpt ull for gavekortet! ? ønsker meg både Janus og vossatassar ull til jenta mi på 1 år, som akkurat har begynt i barnehagen ? de er ute hver dag – uansett vær. Da er det viktig med skikkelige klær ?hadde det vært igjen noe på gavekortet etter at ulltøy hadde blitt kjøpt inn, hadde resten gått til skikkelige vintersko ? da slipper a mor å bekymre seg for at jenta skal være kald i vinter ?

    29. Ull! Etter to år med barnehagebarn har jeg skjønt at man nesten ikke kan få nok ull ?

    30. Jeg vil bruke gavekortet på vintersko å ull tøy til jenta mi som nettopp har begynt i barnehagen 🙂

    31. Me treng nok tre par dockboots og dersom det er nok pengar til det så burde minstemann få noko ullbukser utan massive hol på knea.. ikkje alltid greit å arve etter storebror, nei, mamma lappar så godt ho kan..

    32. Jeg ville kjøpt ullundertøy til mine to små på 2 og 4 år om jeg var så heldig å vinne:) De går i en naturbarnehage, så de er ute hele året. Da er det viktig med godt og varmt tøy:)

    33. Vi ville benyttet oss av de gode prisene og kjøpt ullundertøy, goretex-sko, fleecesett og regnsett. Kanskje noen spill også.:)

    34. Det måtte garantert blitt ulltøy og støvler til eldstemann. Med en aktiv 4 åring som bruker sko og klær som “brems” når han leker så er enkelte ting nesten blitt forbruksvarer her i huset ?

    35. Jeg ville kjøpt ski til eldstemann som fyller 3år i november! ? Deler! ?

    36. Ull til mini og storebror + parkdress til mini som snart begynner i barnehagen

    37. Hei. Kjenner meg igjen i det du skriver. Fi?k ei tulle rett før jul, så JA du er smart som kjøper julegaver nå ?
      Jeg ville brukt gavekortet på ull og vinterdresser til mine 2 små. Gutten min startet i barnehagen nå, og minsta starter til vinteren ?

    38. Trenger nye ullklær til vinteren 🙂 og så er jeg helt sikker på at Obs har en finfin bursdagspresang til guttungen som snart blir 6år også 😀

    39. Vissatassar tøyet, siden største gutten vår har litt sart hud, dessuten liker jeg mønster og farger på klærne dems??

    40. Ull tøy fra vossatassar og goretex sko til gutten min som nettopp har begynt på skolen??

    41. Ville absolutt kjøpt ULL til mine 3 små på 1,4 og 6 år! De vokser jammen fort, og sliter klær så aktive som de er! 🙂

      Så det ville vært perfekt nå!

    42. Vi hadde kjøpt nye Dockboots til Sebastian (5) og Mathilde (4). 🙂
      De er suverene på høst/vinter/vår-sesongen!

    43. Vi ville brukt gavekortet på ull til frøkna på 2,5 🙂 Deler også på facebook

    44. Ville kjøpt janus playsuit, body og ullstrømpebukser til lillegutt og noen ullklær til mitt lille fadderbarn i julegave!?
      Janus er fantastiske klær???
      Skulle gjerne kjøpt det uten gavekort, men kontoen er tom etter barnedåpen forrige helg ?
      Deler på Facebook forresten ?

    45. Ville kjøpt de fantastiske Dock bootsene til begge gutta ? Og masse ulltøy ??
      Har delt på Facebook ?

    46. Heeeelt riktig, nå kom konkurransen i perfekt tid. hmmm hva er det jeg ikke må handle inn, vokst i super fart i sommer. Men hadde vil blitt høst sko og parkdress ? kanskje fått med noe ull også siden det er 40 %

    47. Jeg ville kjøpt litt ull til gutt nr 3 i magen, for da han kommer er det kaldt .Ellers litt klær til de andre guttene, det trenger vi 🙂

    48. Jeg ville kjøpt ullklær fra Vossatassar til ettåringen som begynner i barnehagen på mandag 🙂 bomull innerst og ull ytterst er toppen for atopisk hud!

    49. Jeg ville brukt gavekortet på ull til gutten min. Ull er virkelig gull og nesten det eneste som blir brukt her i huset når gradestokken kryper nedover. ??

    50. Om jeg hadde vunnet så ville jeg kjøpt navigare brannmannregntøyet til 5åringen og litt ull til jentene <3

    51. Ville handlet støvler og ull til vesla! Det hadde kommet veldig godt med i denne perioden siden økonomien er nok litt skral om dagene. Krysser fingrene for at jeg har lykken med meg på denne. ?

    52. Åh dette er fantastisk!
      Jeg ville brukt de på nye dockboots til gutta og vissatassar ull siden de hat atopisk eksem alle tre<3
      Krysser fingrene mine:)

    53. vintersko til begge barna og regntøy til babyjenta så hun kan få barnehsgestarten tørt i møte? likt og delt!

    54. Her hadde det blitt kjøpt inn det tøffe brannmann-regnsettet, en vossatassar turbukse og en vossatassar ullgenser. Så ville jeg spyttet inn litt penger selv sånn at vi fikk til å kjøpe de tøffe Python low gtx skoa! 😉 Da hadde jentungen vært klar for et hvilket som helst vær og tur i høst!

    55. Og selvfølgelig har jeg likt og delt slik at flere av mine venner får sjansen til å delta 😉

    56. Vi har tre små, og dermed mye ull som må kjøpes hvert år. Et gavekort ville hjulpet økonomien mye!! Krysser fingrer og tær?

    57. med et uventet vinterbarn på vei, og to storesøstre som vokser som ugress, så hadde gavekortet absolutt gått til Ull! 😀

    58. D O C K B O O T S !!!
      Eneste støvlene som duger til mine 2 utebarn 🙂
      Det ble en ny verden etter vi prøvde dockboots i forholdt til gummistøvler som marner opp, sprekker på 1-2-3

      TVI TVI

    59. Her har junior akkurat begynt i barnehagen og som uvitende førstegangsmor var det visst mye nytt som trengtes? så vi ville brukt det på ull, støvler og andre nyttige ting til barnehagelivet til småen???

    60. Sko til eldstemann, fleece og vossatass ull til minsten. Litt kjedelig, men veldig nødvendig ?

    61. Frøkna begynner i barnehagen om 10 dager. Hadde vi vært så heldig og vunnet. Hadde gavekortet blitt brukt på klær til hun og min bonus datter

    62. Ville brukt gavekort på vintersko til de største på 11 og 8 år og litt ull til minstejenta ?

    63. Jeg ville ha brukt gavekortet på ull, jakker og sko til mine to gullunger.

    64. Jeg ville brukt gavekortet på ulltøy, og regntøy, og sko, og støvler, og.. Med to tette gutter som aldri sitter stille og gjerne sliter to bukser hver i uka er det altid noe man trenger 😉

    65. 1 par Dockboots, regnvotter er noe som ihvertfall trengs, vil ikke at de små skal ha kalde fingre, turbuss fra vossatasser også mer ulltøy ?

    66. Har en gutt på 12 som har diagnosen asperger og han spiser på tskjorter og gensere så hadde brukt pengene på det. Super premie ❤️Har delt

    67. Brannmann regntøy og nye støvler! Guttungen sliter det ut som en helt! Dkal nevnes at vi bor på sunnmøre og alle vet at regntøy er sunnmøres festfdrakt. Har delt

    68. Ja, de vokser og de vokser… Storebror på snart 4, ønsker seg brannmannregntøy og nye dockboots! Og lillesøster trenger nok litt ull?

    69. Vi ville brukt gavekortet på diverse ulltøy og sko til barna. Som du sier, de vokser jo så fort!

    70. Ull og vintersko til snuppa! Og kanskje en smoothiemaker om obs fremdeles har de inne 🙂

    71. Jeg ville kjøpt dock boots og vinterens ulltøy. ? likt & delt & fingre krysset! ??

    72. Dock boots til begge de små håpefulle, ullundertøy til storesøster som vokser som ugress, og bambustøyet til den atopikske lillebror 🙂

    73. Jeg ville kjøpt dockboots til begge guttene (1,5 og 3,5 år), og så ull/bomull fra vossatasser til minstemann.

    74. Ville ha brukt gavekort på sko og ullklær, og sikkert et spill eller en bok 🙂

    75. Hadde blitt Janus til de to rampegutta mine?? Fordi Janus har de beste ullklærne til barn helt enkelt? kanskje hadde det blitt et pr kule luer fra vossatassar også?

      Hadde vært så utrolig kult å vinne?

    76. Hei.Jeg ville brukt gavekortetet på nye høst/vinter klær til barna ?

    77. Drømmepremie når man har 3 barn som har vokst ut av skotøyet sitt i sommer. Hvis jeg skulle bli den heldige ville jeg brukt det på sko 🙂 Krysser fingrene 🙂

    78. Ville ha brukt gavekorte på støvler til eldste frøkna, parkdress til mellomstemann og ny regnbukse til lillemor da den gikk i stykker som resultat av en regnfull sommer ?

    79. Gavekorte ville ha blitt brukt på Ull- undetøy og vintersko til gutten min på 3år 🙂

    80. oioioiiiiiiii, en fantastisk gave:)))))) Om jeg fikk æren, skulle mine barn fått seg nye og varme vinterjakker, for her i nord blir det fort iiiiiiiiiiskaldt:))))))))))))
      Liker og deler med mine, og ønsker alle en fortsatt fantastisk gooooooooood høst:)))

    81. Heia 🙂 Jeg ville definitivt brukt gavekortet vel, på vintersko – Dockboots og ullstrømpebukser 😉

      TLC fra Cathrine

    82. Jeg ville kjøpt Dockboots til lillefrøkna,da jeg har hørt mye bra om dem men aldri hatt d☺Storefrøkna skulle fått noen nye freshe klær til gymtimene på skolen☺

    83. Barnas uker er virkelig et bra tiltak hos Coop OBS 🙂 Jeg har seks barn, så jeg kjenner til det at de vokser ut av alt over sommeren. Helt utrolig til tider. Jeg ville kjøpt ull og regnvotter til de minste og ull til de større barna om jeg var så heldig å vinne 🙂

    84. jeg ville brukt gavekortet på nye dockboots til eldste og rosa navigare basic regnsett i str 7 og 8 år til de to eldste jentene mine. Og regnvotter for det som hadde blitt til overs. Det hadde kommet godt med, når vi har 4 små som skal ha tøy, selv om de arver av hverandre.

      Har delt innlegget på fb-siden min ???

    85. hadde eg vunnet hadde eg først måtte skaffet regntøy til pikeliten, en del strømpebukser å sokker til storebror, jakke til storebror, å e d nok penger så ville eg ha sett om vi fikk en sparkesykkel åg, siden noen stjal storebror sin! Tippe han hadde blitt knall glad for å få tilbake sparlesykkelen, å sikkert knall kjekt om denne va splitter ny åg ? Har delt ? *krysse fingre å tær*

    86. Jeg hadde kjøpt ull, og sko til minstemann på 3 år.. Og litt mat om det er penger til overs ??

    87. Jeg ville brukt gavekortet på ull og overgangssko til frøkna på straks 2 år ?

    88. Ull er gull!!!! ? Og kanskje endelig fått testa ut dock boots som alle skryter så av…

    89. Dersom jeg vinner, vil gavekortet bli brukt til å kjøpe nytt ulltøy til datteren min på snart 8 år. Kjøpte masse nytt sist sesong, i stor størrelse. Men jaggu meg har hun vokst fra alt sammen ? Disse klærne gis bort til ei anna jente vi deler med, når min har fått nye ? (selvsagt uansett om vi vinner eller ikke ?)

    90. Åh, det hadde vært en drøm å vinne et gavekort! Jeg ville brukt en god del av det på MAT! Jenta vår på snart 9 har gluten-intoleranse, og glutenfrie produkter er både dyrt og vanskelig å finne bra utvalg i butikker. Coop har et bra utvalg! Jeg ville også brukt litt til klær /sko til begge barna ?

    91. Om jeg skulle bli den heldige, så ville jeg ha handlet inn til Vesla, hun har vokst ut av så og si alt.
      Så ja hun trenger absolutt alt (nesten) Så det jeg ville ha handlet for gavekortet er 🙂

      #1 Color Kids Fleece sett Rosa 🙂 199 kr
      #2 Navigare regnsett Basic i Rosa 199 Kr
      #3 Lilla Stormberg Uforet Parkdress Nappe til 399 kr (Super bra pris på den nå )
      #4 Friends Lettvekt sko Lilla/Rosa 249 kr 🙂
      #5 Friends Gummistøvel Rosa 99 kr

      Det hadde blitt 149 kr å betale av egen lomme, å det hadde vært så supert
      og fått alt hun trenger til barnehagen, for en så “rimelig” penge 😀
      — Hadde vært til veldig stor hjelp 🙂
      Så jeg krysser fingrene og håper lykken smiler til meg.

      Ønsker dere en fin Høst videre.
      Jeg har delt på min Facebook side 🙂
      Hilsen fra Monica

    92. Innlegget er delt !!!
      Men 5 barn i alderen 6-9 år så går det mye klær og sko.
      Jeg hadde brukt pengene på ulltøy også trenger barna nye
      goretex sko og vintersko. Pengene hadde kommet godt med.
      God helg 😉

    93. Jeg ville kjøpt ullundertøy, ullsokker og dockboots til jentungen på 4 år. Vi kjøpe dockboots og vinterstøvler på coop obs i fjor, er er super fornøyd 🙂

    94. Som aleine mamma er d ikkje alt pengene strekker til så jeg ville kjøpt dockboots og noe ullklær, og kansje fått unna noe julegaver ☺️

    95. Barnas uker er supert! ?
      Jeg ville kjøpt prins og prinsesseull klær fra Janus til mine små på 2 og 5 år. De klærne er så gode! Og så ønsker jeg dockboots til ungene. Supre støvler!

      Har delt ?

    96. Jeg ville kjøpt dockboots til 3 åringen. Vi må kjøpe nye hver høst. Og siden lillemor starter i bhagen snart, trenger hun både regntøy og vinterdress.

    97. Ville kjøpt dockboots og prinseull til min lille røver på 2, og prinsesseull til vesla som kommer i september ?

    98. Jeg ville kjøpt vossatassar ull med bomull inni til mine barn med atopisk eksem. Da suser nok hundre lappene fort.

    99. Hei! Vi har en datter på 1 1/2 år som er begynt i Barnehagen. Hun er veldig glad i å være ute å leke. Så det hadde hvert perfekt å vunnet, slik at hun hadde fått mye godt ull, regnklær og sko til å ha der.

    100. Delt 🙂 siden mini har bursdag i september ville jeg kjøpt bakemiks fra toro.. Lego ville vært en fin gave. Regnvotter, regndress, ull kanskje. Storebror kunne trengt en lue og en oppbevaringsboks til lekene sine 🙂

    101. Hadde definitivt kjøpt ull i alle varianter! Elsker Pieere Robert og Vossatassar! Vinterstøvler er også på lista. (Alt dette skal jo uansett i hus, med eller uten gavekort ;))

    102. Jeg ville kjøpt dockboots, de er geniale! Og ull og utebukser til gutta. Deler konkurransen!

    103. Om jeg vant gavekortet hadde jeg handlet støvler,vintersko og regnklær til minstemann på 4 år ?

    104. Hei!:)

      Jeg hadde nok brukt gavekortet praktisk, og da hadde det blitt ull og støvler til jentene mine 🙂

      Ha en finfin helg 🙂

      Klemmer fra Victoria

    105. Har mange i mitt hjerterom jeg ønsker å gi en ekstra oppmerksomhet til 🙂

    106. Jeg er så heldig å ha 4 nydelige gutter, og minsten skal begynne i barnehage om få dager, så jeg ville brukt gavekortet på ulltøy, Dock boots og regntøy/utedress til ham. ?

    107. Ville ha brukt det så skolegutta på 6 og 7 år får alt de trenger til å være ute og aktive på Sfo til høsten og vinteren.

    108. Jeg vil bruke gavekortet på ull fra Janus og Dockboots til tvillingjentene våre?? Har delt?

    109. Jeg hadde uten tvil kjøpt regndress til sønnen min, da vi bare har en og den er i barnehagen. Og ullklær til han, nå som vinteren snart står for dør.

    110. Her hadde nok et par Dock boots, noen overgangsko og ull kommet godt med. Eller regnvotter til kjølige høstdager 🙂

    111. Ville brukt pengene på ullklær til gutten vår på 2 år og en fin vinterjakke 🙂 Hadde nok brukt litt til jenta i magen som ventes 5.desember ❤ med bare en inntekt så blir alt veldig dyrt..

    112. Ullundertøy og støvler til to smårakkere, får legge litt til selv, men med det flotte gavekortet er jeg nok kanskje til og med i havn, smil!
      Stort ønske her!!!

      Beste hilsen
      Bente Hagen
      [email protected]

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg