Barnerom – Kreative og utrolige.

Jeg kan ikke annse meg som over snittet interessert i interiør.
Jeg liker selvsagt å ha det hyggelig rundt meg, men med tre barn er jeg hakke mer opptatt av at det skal være funksjonabelt.

Jeg liker forandandringer, jeg liker å pusse opp.
Og er det en ting jeg ELSKER å pusse opp, så er det barnerom.

Her kan man være leken, kreativ og utenfor boksen.

Barna har igrunnen helt ordinære rom, har lekt oss litt med farger og her også tenker vi funksjonalitet.
I tillegg har vi en lommebok å ta hensyn til 😉

men noen ganger, kan jeg virkelig drømme meg bort, og det finnes så mange kreative og FANTASTISKE barnerom. La meg vise deg noen:

 

Et magisk fe rom for babyen?
10-habitaciones-de-fantasia-para-los-peques-4

 

Helt utrolig hva litt farger gjør med et rom.
DP_Leire-Sol-contemporary-kids-playroom_s4x3.jpg.rend.hgtvcom.1280.960

 

Dette er rett og slett vakkert!

3e88d7150e582253315be44623688f06

 

Noen reiser med båt…

RMS_chelly32-pirate-boys-bedroom_s4x3.jpg.rend.hgtvcom.1280.960

 

Andre reiser med fly

RS_dahlia-mahmood-blue-eclectic-kid-room-airplane_3x4.jpg.rend.hgtvcom.1280.1707

 

Har du for liten plass, vel da bygger man i høyden..

Original_Project-Nursery-Momtrends-Kids-Loft_s4x3.jpg.rend.hgtvcom.1280.960

 

Noen bor i høyden i sitt eget rom.

 

01cd9bff7a513c795489bf8a9dfdb0c8

 

Dette kan man vel kalle et prinsesserom?

 

castle

 

En filtvegg kan by på mye kreativtet og ikke minst flott dekor.

 

BPF_original_boys-bedroom-to-grow-into_dormers_4x3.jpg.rend.hgtvcom.1280.960

 

Scenen er klar..

 

4ee439557a2cb6c57b5b96b7a952bc19

 

 

Her finner du inspirasjon til organisering på barnerommet.
collage

2 kommentarer
    1. Åååh, så mye fint! Skulle virkelig ønske jeg var litt mer kreativ (og hadde litt mer penger i banken)!

    2. Det er helt utrolig hva noen får til. her har unga også helt ordinære rom. Har veren tid eller penger til å fikse opp ting sånn som det der..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg