Barnerominspirasjon – Tipitelt fra Lillefin.no

Er det noen rom jeg virkelig synes er GØY å pusse opp så er det barnerom.
Det er så mye herlig barneromsinspirasjon der ute også.

Man kan virkelig leke seg både med interiør og farger og accesories.

Det er gutterommet som står som nesterom her hos oss, og i min søken etter inspirasjon falt jeg helt for disse flotte
Tipiteltene hos lillefin.no

tipicollage1

 

Teltene er håndlaget i Norge med oeko-tex®.
Med mange fine detaljer og praktisk i bruk.

90446_Tipi_telt_Stjerner_lys_gr_tt_2
Tipiteltene kan vaskes på 40 grader.

08307_Tipi_telt_lys_rosa_ekstra_1
Teltene er ikke bare fine som dekor, men også veldig populære for barna.
Teltene er ca 1 metere i bredden og har ståhøyde i midten for barna.

36370_Tipi_telt_Stjerner_lys_gr_tt_1

Flott dekor på barnerommet, og også en fin detalj i lekekroken i stuen.
Teltene kan også lett pakkes sammen og bli med ut eller på hytten.
En herlig lesekrok, gjemmeplass, lekekrok eller bare en hule for å slappe av.
36370_Tipi_telt_Stjerner_lys_gr_tt_2

 

Favoritten til min lille tøffing er uten tvil det med størst kontraster.
Hvem vet som bor inni her, er det en superhelt, indianer eller en vaskeekte sjørøver kanskje?
90907_Tipi_telt_sort-hvit_1 (1)

 

Teltene kom jeg som sagt over hos lillefin.no og de kan forhåndsbestilles HER 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg